|تصاویر| درگیری در مقر منافقین در فرانسه

یک نت ـ آن دو نفر همچنین با در دست داشتن عکس‌های دخترانشان و شرح ربوده شدن و قطع ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون از جمله با خانواده هایشان به شهرداری آن شهر مراجعه کرده، و خواستار فشار به مریم رجوی برای ارتباط با فرزندانشان شدند.
منافقین

دو نفر از اعضای جدا شده از منافقین، به دلیل اعتراض به ربودن دخترشان به دست این گروهک تروریستی، مقابل مقر سرکردۀ این گروهک در پاریس به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

  به گزارش فارس، دو نفر از اعضای جدا شده از منافقین، به دلیل اعتراض به ربودن دخترشان به دست این گروهک تروریستی، مقابل مقر سرکردۀ این گروهک در پاریس به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

این اعضای جدا شده از منافقین که مقیم فرانسه هستند تأکید کردند که دخترانشان درحالیکه زیر سن قانونی قرار داشتند (17 و 16 ساله) از فرانسه و کانادا به دست سردمداران فرقۀ رجوی ربوده و به عراق برده شده‌اند.

این دو نفر تأکید کردند که در ژوئیه 2015 با دریافت مجوز از پلیس فرانسه به شهر "اورسوراواز" در حومۀ پاریس مقر اقامت "مریم رجوی" و دیگر سرکردگان گروهک تروریستی منافقین رفتند.

آنان خاطرنشان کردند که این اقدام با اطلاع و حضور ژاندارمری محل انجام شد.

آن دو نفر همچنین با در دست داشتن عکس‌های دخترانشان و شرح ربوده شدن و قطع ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون از جمله با خانواده هایشان به شهرداری آن شهر مراجعه کرده، و خواستار فشار به مریم رجوی برای ارتباط با فرزندانشان شدند.

این دو عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقین تأکید کردند که خانم شهردار و معاونش به گرمی از آنها استقبال کرده و از این موضوع به شدت متأثر شدند، و آنان را به سالن جلسات شهرداری راهنمایی کرده و تلفنی از سران مقیم در مقر مریم رجوی در آن شهر خواستند، تا در محل شهرداری حضور یافته و با آنان با حضور مقامات شهرداری در مورد سرنوشت فرزندانشان گفتگو کنند.

به گفته این دو نفر، سران گروهک تروریستی منافقین، نه تنها از حضور در شهرداری خودداری کردند، بلکه خطاب به خانم شهردار از پشت تلفن شروع به فحاشی به آنان کردند.
بر اساس این گزارش، برخورد سرکردگان گروهک منافقین به حدی زننده بود که شهردار اورسوراواز به شدت ناراحت شده و خطاب به این دو نفر مدعی شد: ما اصلا نمی‌خواهیم اینها در شهرمان باشند، اینها دموکراسی ادعایی شان همین است که می بینید، و آنها همیشه تلاش می‌کنند ما را بخرند و در خدمت منافع و خواسته‌های خودشان درآورند ولی ما از آنها بیزاریم.

این دو عضو جدا شده از منافقین پس از این ملاقات، در روزهای بعد نیز با اطلاع قبلی ژاندارمری محل چندین بار به شهر اورسوراواز رفته و خواستۀ خود مبنی بر آزادی ارتباط با فرزندانشان را با مسؤولان شهرداری و ژاندارمری مطرح کردند.

اما در یکی از این رفت و آمدها، به دلیل عصبانی شدن منافقین از این فعالیتها و افشاگری در شهر محل اقامت "مریم رجوی" بویژه اقدامات این دو نفر جلوی شهرداری آن منطقه مانند حمل و نشان دادن عکس‌های دخترانشان و آگاه کردن اهالی از این کار ضد انسانی گروهک منافقین، در 13 ژوئیه 2015 در جادۀ اورسوراواز هنگام بازگشت به پاریس به تعقیب آنان پرداختند و وقتی آنها در بیابان زیر یک تابلوی اورسوراواز عکس می‌گرفتند، به آنان حمله ور شدند.

این دو نفر تأکید کردند که دلیل عصبانیت منافقین این است که افشاگری‌های آنان باعث رسوایی منافقین در آن منطقه شده، زیرا آنان سالها با فریبکاری و تبلیغات دروغ مدعی آزادیخواهی!! و«مقاومت» و «مبارزه» برای دموکراسی! بودند.

عناصر گروهک منافقین پس از ضرب و شتم این دو نفر، قصد داشتند آنان را سوار خودرو کرده و با خود ببرند.

این دو عضو جدا شده خاطرنشان کردند که عناصر گروهک منافقین قصد داشتند طبق دستور سرکرده خود، آنان را به جای خلوتی ببرند و بکشند، ولی با توقف خودروهای عبوری و حضور مردم، نقشۀ آنها ناکام ماند.

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده