رفتن به محتوای اصلی

آخرین اخبار از تیم محبوب تراکتورسازی تبریز

تاریخ انتشار:
یک نت ـ هر روز خبر جديدي از خارجي‌هاي جديد تراكتور به گوش مي‌‌رسد.
آخرین اخبار از تیم محبوب تراکتورسازی تبریز

تراكتور و گراني بليت!

90: با اعلام هيات رئيسه سازمان ليگ قيمت بليت ورزشگاه‌ها در فصل جديد با افزايش 2 هزار توماني همراه خواهد بود. اين درحالي است كه مسئولان باشگاه تراكتور فصل قبل مقابل افزايش قيمت‌ها مقاومت كردند و در بازي‌هاي خانگي تراكتور بليت‌ها گران نشد. تصميم محمدحسين جعفري با استقبال پرشورها همراه شد. حال بايد ديد مديران جديد تراكتور در قبال گراني دوباره و مصوب بليت‌ها چه تضميني خواهند گرفت. تراكتور تنها باشگاه ليگ برتري است كه مسئوليت فروش بليت‌ بازي‌هاي خانگي خود را به طور مستقيم برعهده دارد.

نيجريه‌اي هم اضافه شد

هر روز خبر جديدي از خارجي‌هاي جديد تراكتور به گوش مي‌‌رسد. حالا مي‌‌گويند يك كامروني هم از شنبه در تمرينات تيم حضور مي‌‌يابد تا در نشست فني جلالي شركت كند. البته پيش از اين هم گفته شد كه دو ملي‌پوش نيجريه‌اي در راه تبريز هستند. بايد ديد اين خارجي‌ها چه زماني مي‌‌رسند و چه كيفيتي دارند.

دلير: نه از كريم مي‌‌ترسم نه از دقيقي!

90: مهاجم بومي تراكتور‌سازي مي‌‌گويد: «نهايت تلاشم را مي کنم تا خود را به تمرينات برسانم و از رقابت با دقيقي و انصاري فرد ترسي ندارم و مي خواهم امسال خود را ثابت کنم و اميدوارم در هر سه جبهه بتوانيم به کمک هوادارانمان که حتي در تمرينات هم مشوق ما هستند نتايج درخشاني کسب کنيم.»محسن دلير ادامه مي‌‌‌دهد: «خوشبختانه وضعيت مصدوميتم رو به بهبودي است و با هماهنگي با دکتر مولايي اميدوارم خودم را به بازي حساس مقابل پرسپوليس برسانم.» او در ادامه مي‌‌‌گويد: «تراکتورسازي امسال براي قهرماني در هر سه جام پا به ميدان گذاشته است و به چيزي جز قهرماني نمي انديشيم.به همين منظور تيمي که بخواهد قهرمان شود بايد در پست هاي مختلف بازيکنان قدرتمندي داشته باشد. خوشبختانه با اضافه شدن کريم انصاري فرد به جمع ما خط حمله تراکتور سازي قدرتمند ترين خط حمله ليگ برتر خواهد بود.»

مهاجم مرندي تراکتورسازان در مورد نحوه تمرينات مجيد جلالي هم اينگونه مي‌‌گويد: «جلالي به راستي دانشمند فوتبال است.وي همه نقاط ضعف و قوت تيم را شناسايي مي کند و تمريناتش با توجه به نقاط ضعف و قوت تيم مي باشد.»

آذرنيا: از لوپز خبر جديدي نداريم!

90: حسن آذرنيا در مورد شرايط تراکتورسازي مي‌گويد: شرايط تراکتورسازي بسيار خوب است. کريم انصاري فرد هم به عنوان آخرين بازيکن به تيم ما اضافه شد. اکنون تيم تمرينات خود را براي شروع مسابقات انجام مي دهد. شرايط آب و هوايي تبريز هم بسيار خوب است. براي هر تمرين ما حدود 3 تا 4 هزار هوادار در محل کمپ حاضر مي شوند. همه چيز خوب است و کاملا آماده شروع بازي ها هستيم.»

او ادامه مي‌دهد: «خدا را شکر بازيکنان بسيار خوبي جذب کرديم و از خريدهايمان کاملا رضايت داريم. انشاا... از همين ابتدا تلاش مي کنيم امتيازات را جمع کنيم.»سرپرست تراکتورسازي در مورد اينکه قرعه آن ها در ابتداي فصل بسيار سخت است، مي‌گويد:« به هر حال بايد با کل تيم ها در طول فصل بازي کنيم. تمام بازي ها مهم است و نمي توان هيچ کدام را آسان دانست. هدف ما کسب مقامي در خور نام بزرگ تيم تراکتورسازي است پس بايد قوي باشيم و براي رسيدن به اين مهم نياز داريم مقابل حريفان خود نتيجه بگيريم.

وي در مورد وضعيت فلاويو لوپز هم مي‌گويد: «باشگاه از اين بازيکن به دليل غيبت ها و مصاحبه هايي که انجام داده شکايت کرده است و با قدرت پيگير اين موضوع است. اين بازيکن هنوز به تبريز بازنگشته و خبري از او نداريم.»

ابراهيمي: بمب سرخ دست ماست!

90 مهاجم تراکتورسازي معتقد است که تيمش به حاشيه‌هاي ديدار با پرسپوليس در هفته‌ اول ليگ برتر توجهي ندارد و فقط به کسب 3 امتياز فکر مي‌کند. محمد ابراهيمي در مورد بازي هفته اول ليگ برتر سيزدهم گفت: «اين بازي فقط 3 امتياز دارد و فکر نمي‌کنم فرقي با بازي‌هاي ديگر داشته باشد. البته پرسپوليس و تراکتور تيم‌هاي بزرگي هستند و اين بازي در نوع خودش جذاب است ولي ما دوست نداريم به حاشيه‌هاي اين بازي توجه کنيم و فقط گرفتن 3 امتياز برايمان مهم است.»از ابراهيمي در خصوص تقابل علي کريمي و کريم انصاري‌فرد با پرسپوليس و حاشيه‌هايي که امکان دارد در اين خصوص ايجاد شود سوال مي‌کنيم که اينگونه جواب مي‌دهد: «به هر حال اين بازيکنان روزي در پرسپوليس بازي مي‌کردند و حالا در تراکتورسازي هستند. در حال حاضر کريمي، انصاري‌فرد و کاظميان بمب انگيزه هستند و مطمئن باشيد اين موضوع به نفع آنها خواهد بود. اميدوارم آنها بهترين عملکرد را مقابل پرسپوليس داشته باشند و تيم ما هم در نهايت برنده شود.»ابراهيمي تا به حال فقط يک بار مقابل پرسپوليس موفق به گلزني شده است. او در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي‌کني در بازي هفته اول گل بزني گفت: «هر بازيکني گل زدن را دوست دارد و من هم از اين قضيه مستثني نيستم اما اول دوست دارم که تيمم برنده شود و اگر فرصتي هم براي گلزني داشته باشم قطعا استفاده مي‌کنم. در مورد نتيجه هم بايد بگويم که چيزي قابل پيش بيني نيست خصوصا اين که بازي در هفته اول برگزار مي‌شود و اگر در هفته‌هاي بعدي برگزار مي‌شد شايد راحت‌تر امکان داشت که نتيجه را پيش بيني کنيم.»

ابراهيمي در پاسخ به اين سوال که آيا تراکتور امسال قهرمان ليگ برتر خواهد شد تاکيد کرد: «حرف زدن از قهرماني خيلي راحت است ولي همه چيز را بايد در زمين مسابقه نشان دهيم. ما تيم خوبي داريم و در 2 سال گذشته دو بار نايب قهرمان شديم و حالا اميدوارم امسال قهرماني را به هواداران تراکتور هديه دهيم. آنها خيلي دوست دارند تيمشان قهرمان شود و من هم که دوست دارم اين اتفاق بيفتد.»

از ابراهيمي در خصوص تفاوت‌هاي مجيد جلالي و توني اوليويرا سوال کرديم که اينگونه جواب داد: «هر مربي سبک کاري خودش را دارد و نمي‌توان مقايسه کرد. توني اوليويرا براي تراکتور زحمت کشيد و نتايج خوبي گرفت. حالا مجيد جلالي هم کارش را انجام مي‌دهد و معتقدم مربي با کلاسي است. او تمرينات خوبي را براي تيم در نظر مي‌گيرد و اميدوارم امسال با اين مربي نتايج خوبي بگيرم.»

شعارهاي ليدر از روي نوشته!90: مراسم استقبال از کريم انصاري فرد حاشيه‌هاي جالبي هم داشت. يکي از اين حاشيه‌ها شعارهايي بود که هواداران سر مي‌دادند. در اين ميان برخلاف هميشه که پرشورها به صورت خودجوش و با شعارهاي هميشگي تراکتوري‌ها را تشويق مي‌کردند، ليدر باشگاه از روي نوشته‌اي که قبلا حاضر کرده بود شعارها را مي‌خواند تا هواداران تکرار کنند! البته اين موضوع به دليل شعارهاي جديدي بود که براي کريم انصاري‌فرد و علي کريمي ساخته شده بود.

دلجويي از پورغلامي

90: فرهاد پورغلامي که به تازگي دستيار مجيد جلالي شده است يک خاطره تلخ از برخي هواداران تراکتور دارد. در حاشيه يکي از مصاف‌هاي ملوان – تراکتور در ليگ يازدهم پرتاب سنگي از سوي هواداران منسوب به تراکتور سبب شکسته شدن سر پورغلامي شد.

حالا اما هم سرمربي سابق ملوان آن اتفاق را فراموش کرده و هم هواداران تراکتور تلاش مي‌کنند از او دلجويي کنند. نمونه‌اي از اين دلجويي تشويق شديد پورغلامي در تمرينات چند روز اخير است. پرشورها به ويژه در دو روز اخير در پايان تمرين و بازي، دستيار جلالي را حسابي تشويق کردند.

کريم 15 شد

90: با وجود آنکه گفته مي‌شد کريم انصاري‌فرد صاحب شماره 11 تراکتور خواهد بود اما او تمريناتش در اين تيم را با شماره 15 شروع کرد. کريم که سه‌شنبه اولين تمرين خود را با تراکتور انجام داد در اين تمرين پيراهن شماره 15 بر تن داشت! بايد ديد داستان شماره 8 و 28 اسدي و کريمي اين بار در مورد اين مهاجم تکرار مي‌شود يا او با شماره موردعلاقه‌اش تمرينات را ادامه مي‌دهد.

بازگشت مارکو

90: مارکو بازيکن صربستاني پس از غيبتي دو روزه به تمرينات تراکتور بازگشت. با وجود آنکه گفته مي‌شد اين بازيکن در تست فني جلالي رد شده اما سه‌شنبه از مديربرنامه‌هاي او خواسته شد مارکو دوباره در تمرينات حضور يابد تا مجدد مورد ارزيابي قرار گيرد. قرار است تا جمعه نظرنهايي کادرفني در خصوص اين هافبک اعلام شود. مارکو عملکردي متوسط در تمرينات داشته است.

تراکتوري‌ها بيش از ده درصد مي‌خواهند

90: با توجه به رويارويي دو تيم پرتماشاگر پرسپوليس و تراکتور و حساسيت و جذابيت ويژه اين بازي از حالا بحث ميزان سهميه پرشورها در ورزشگاه آزادي مطرح شده است. حميد زيني‌زاده در اين باره مي‌گويد:« طبق قانون ده درصد ورزشگاه را به هواداران ما مي‌دهند اما اگر دست ما باشد دوست داريم صد درصد را بگيريم.» او ادامه مي‌دهد: هنور برنامه‌اي براي اينکه چند نفر به تهران بياوريم نريخته‌ايم. اما قطعا هواداران تراکتور بيش از ده درصد ورزشگاه جا مي‌خواهند.» مديرعامل تراکتور در مورد حاشيه‌هاي احتمالي اين بازي هم مي‌گويد:«هواداران ديگر حرفه‌اي شده‌اند. من شک ندارم مسئله‌اي ايجاد نمي‌شود.

خوش‌هوا روي هوا!

90: نويد خوش‌هوا از شرايط خود در تراکتور ناراضي است. اين مدافع جوان با وجود آنکه در تمرينات تيم حضور دارد اما قرارداد مالي‌اش به امضا نرسيده و وضعيتي بلاتکليف دارد. خوش‌هوا در زمان حضور توني به تيم اصلي راه پيدا کرد و فصل گذشته براي اين تيم بازي کرد. اين مدافع براي تراکتور گل هم زده است. بايد ديد مسئولان تيم چه زماني قرارداد مالي اين بازيکن را سر و سامان مي‌دهند آن هم در شرايطي که گفته مي‌شود حتي بحث انتقال قرضي او هم مطرح بوده است!

طالبي اختصاصي

90: فرشيد طالبي در تمرينات اخير به صورت اختصاصي تمرين مي‌کند و جلالي هنوز مجوز حضور او در تمرينات عمومي و گروهي را نداده است. اين مدافع جزو بازيکناني بود که دير به جمع سرخپوشان ملحق شد و به همين دليل از شرايط مورد نظر کادرفني دور است. جلالي از فرشيد خواسته با انجام تمرينات اختصاصي خود را به سايرين برساند. به نظر مي‌رسد طالبي کار دشواري براي حضور در ترکيب اصلي تيم به ويژه در هفته‌هاي ابتدايي داشته باشد.

ربيع‌خواه در راست

90: مجيد جلالي از وضعيت مدافعان راست خود چندان راضي نيست و به همين دليل محسن ربيع‌خواه را هم در اين پست آزمايش مي‌کند. ربيع‌خواه البته سابقه بازي در اين جناح را در تيم پاس همدان داشته و مشکلي براي حضور در اين پست ندارد. اين تصميم جلالي البته به معناي عبور از محمد ايران‌پوريان نيست و سرمربي تراکتور نيم‌نگاهي هم به آمادگي ميلاد فخرالديني دارد. جلالي مي‌خواهد چند گزينه آماده در اين جناح داشته باشد تا دستش براي انتخاب باز باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا