راهنمای خرید انواع گوشی سامسونگ در بازه های قیمتی متفاوت

یک نت ـ اگر از طرفداران برند سامسونگ هستید و بودجه معینی را برای خرید گوشی سامسونگ کنار گذاشته‌اید، این مطلب را مطالعه کنید تا با بهترین مدل‌های این برند در بازه‌های قیمتی متفاوت آشنا شوید.
راهنمای خرید انواع گوشی سامسونگ

راهنمای خرید انواع گوشی سامسونگ در بازه های قیمتی متفاوت

قیمت گوشی هوشمند یکی از اصلی‌ترین عوامل خرید است که به‌واسطه آن مدل گوشی و قابلیت‌هایی که می‌توانید داشته باشید، تعیین می‌شوند. اگر از طرفداران برند سامسونگ هستید و بودجه معینی را برای خرید گوشی سامسونگ کنار گذاشته‌اید، این مطلب را مطالعه کنید تا با بهترین مدل‌های این برند در بازه‌های قیمتی متفاوت آشنا شوید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون

از بهترین گوشی‌های اقتصادی برند سامسونگ در بازه قیمتی 1 تا 5 میلیون تومان می‌توان به سامسونگ گلکسی M22 اشاره کرد. این مدل شامل 4 دوربین باکیفیت‌های 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل است. باتری به‌کاررفته در آن 5000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و میزان حافظه و رم این مدل به ترتیب 64 و 4 گیگابایت در نظر گرفته‌شده است. در حال حاضر، این مدل با قیمت حدودی 5 میلیون تومان در بازار به فروش میرسد.

اما اگر که می‌خواهید یک مدل بسیار ساده با کمترین قیمت از برند سامسونگ تهیه کنید، گزینه مناسب برای شما Galaxy A01 Core است. با توجه به قیمت این گوشی، باتری به‌کاررفته در آن با ظرفیت 3000 میلی‌آمپری از ویژگی‌های برجسته آن به شمار می‌رود. دوربین‌های این گوشی شامل دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی می‌شوند.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

گلکسی A32 سامسونگ 5G با قیمت حدودی 7 میلیون تومان در بین گزینههای مناسب برای خرید تا 10 میلیون قرار می‌گیرد. دوربین‌های این گوشی شامل لنزهای 48، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی می‌شوند. باتری این مدل ظرفیت 5000 میلی‌آمپری دارد. این گوشی با حافظه 128 گیگابایت با رم‌های 4، 6 و 8 گیگابایتی به بازار عرضه‌شده است.

مدل دیگری که جزو بهترین انتخاب‌ها در این بازه قیمتی به شمار می‌رود، گلکسی A52s سامسونگ 5G است. دوربین 4گانه استفاده‌شده در این گوشی کیفیت‌های 64 ،12 ، 5 و 5 مگاپیکسلی دارند و باتری استفاده‌شده در آن 4500 میلی‌آمپری است. این مدل را می‌توانید با ظرفیت داخلی و رم 128 و6، 128 و 256 و 8 گیگابایتی تهیه کنید.

عکس موبایل

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

گلکسی A72 سامسونگ یک نسخه بهبودیافته از مدل قبلی خود است که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدراگون 750G 5G استفاده‌شده در آن، این گوشی را به یک گزینه مناسب برای علاقه‌مندان به وبگردی تبدیل کرده است. این گوشی در بخش دوربین شامل 4 لنز باکیفیت‌های 64، 8، 12 و 5 مگاپیکسل می‌شود. شما می‌توانید گلکسی A72 سامسونگ را با حافظه داخلی و رم‌های 128 و 6، 128 و 8 و 256 و 8 گیگابایت در بازار تهیه کنید.

یک گزینه برتر دیگر در این بازه قیمتی، Galaxy S20 FE است که در دو نسخه 5Gو  4Gوجود دارد. مشخصات این دو نسخه تقریبا با یکدیگر برابرند، با این تفاوت که در نسخه 4G از چیپست انحصاری سامسونگ یعنی، Exynos 990 استفاده‌شده است. همچنین، این مدل نسبت به نسخه  5G قیمت پایین‌تری دارد. هر دو مدل از سه لنز باکیفیت‌های 12، 8 و  12 مگاپیکسل بهره‌مند هستند و دوربین سلفی آن‌ها 32 مگاپیکسل کیفیت دارد.

عکس موبایل

بهترین گوشی های سامسونگ تا 25 میلیون

پرچمداران سامسونگ قطعا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. یکی از این پرچمداران سامسونگ گلکسی S21 است که یک تراشه‌ی انحصاری و قدرتمند در آن به‌کاررفته است. مانند تمام مدل‌های سری S سامسونگ، این مدل ویژگی‌های بسیار عالی ارائه می‌دهد. نمایشگر عالی و دوربین 3گانه بی‌نظیر با کیفیت‌های 12، 64 و 12، ازجمله این ویژگی‌ها هستند.

مدل GalaxyS21plus 5g از همین سری یکی دیگر از گزینه‌های برتر سامسونگ برای سقف قیمت 25 میلیون تومان است. از ویژگی‌های فوق‌العاده این گوشی می‌توان به نمایشگر آن با نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی 1300 نیتی اشاره کرد. همچنین، این گوشی با استفاده از تراشه قدرتمند اگزینوس، در قسمت سخت‌افزار عملکرد قوی ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی های سامسونگ بیش از 30 میلیون

یکی از محصولات برجسته سامسونگ Galaxy ZFold2 است که جزو محصولات پیشرو درزمینه گوشی‌های با نمایشگر تاشو محسوب می‌شود. این گوشی با قیمت 45 میلیون تومان، در حالت تاشو ابعاد کوچکی دارد اما پس از باز کردن آن، با یک تبلت بزرگ با ابعاد 7.9 × 71.2 × 151.7 میلی‌متری مواجه می‌شوید. لنزهای استفاده‌شده در این گوشی کیفیت‌های 12، 64 و 12 مگاپیکسلی دارند و کیفیت مناسبی ارائه می‌دهند.

اما ویژگی اصلی این محصول نمایشگر آن از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X است که با نرخ نوسازی 120 هرتزی طراحی‌شده و توسط یک محافظ گوریلا گلس ویکتس محافظت می‌شود.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم که بهترین مدل‌های برند سامسونگ در بازه‌های قیمتی متفاوت را بررسی کنیم. برای ما بنویسید که از بین مدل‌های معرفی‌شده کدام‌یک با بودجه و نیازهای شما سازگار است؟

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده