با برادر شوهرم ارتباط تلفنی و احساسی دارم

یک نت ـ با برادر شوهرم کوچکتر از خودم که مجرده ارتباط تلفني و احساسي دارم ميخواهم اين عادت را ترک کنم لطفا راهنماييم کنيد
با برادر شوهرم ارتباط تلفنی و احساسی دارم

یک نت ـ دو تا فرزند بزرگ دارم شوهر دارم سه ماه با برادر شوهرم  کوچکتر از خودم که مجرده ارتباط تلفني و احساسي دارم ميخواهم اين عادت را ترک کنم لطفا راهنماييم کنيد

پاسخ:

با سلام و تشکر از همراهی شما با این مرکز، خواهر گرامی اكنون شما متاهل هستيد و با همسرتان پيمان وفاداري و تعهد بسته ايد، هر عملي كه بر خلاف آن انجام دهيد خيانت محسوب مي شود و بسيار آسيب زا و مخرب خواهد بود.

فكر كردن به اينكه اين عمل در دين اسلام حرام است و مورد رضايت خدا نيست و همچنين تفكر درباره عاقبت دنيايي و اخروي اينكار بهترين شيوه براي ترك اين ارتباط نامشروع است. مي دانيد اگر اين ارتباط بر ملا شود چه بر سر زندگي تان مي آيد؟ اطرافيان با شما چگونه برخورد مي كنند؟ جامعه چگونه برخورد مي كند؟ به آينده زندگيتان، خاصه فرزندانتان فكر كرده ايد؟ همسرتان چه احساسی به برادرش پیدا می کند و چه بر سر او می آورد؟

در ضمن همانگونه كه شما از شوهر خود انتظار داريد با زنان ديگر ارتباط نامشروع نداشته باشد، شما هم بايد حريم مقدس خانواده را حفظ كرده و با مردان نامحرم روابطي نامشروع برقرار نكنيد. روي اين موضوعات خوب فكر كنيد.

حتي ذره اي شك نكنيد، كه از همين الان بايد اين ارتباط گناه آلود، شيطان شادكن و ايمان سوز را قطع كنيد و حتي ديگر به او فكر نكنيد. اگر مي خواهيد آينده اي سالم و شاداب در اين دنيا داشته باشيد و سلامت ايماني و اخلاقي تان هم حفظ شود و سعادت اخروي نصيبتان گردد، از همين حالا ديگر هيچ اهميتي به طرف مقابل ندهيد و ديگر به هيچ عنوان و به هيچ بهانه اي با او ارتباط برقرار نكنيد. (شماره تلفن تان را عوض كنيد و ...)؛ اگر هم مزاحم تان شد، او را جداً تهديد به شكايت به برادرش كنيد و از تهديدهاي او به هيچ وجه نترسيد. البته بهتر است همه چیز را با زبان خوش تمام کنید.
پس اينك كه فرصت داريد، توبه كرده و جلوي اتفاقات ناگوار آينده را با تصميمي درست بگيريد.

شما اگر در رابطه با همسرتان مشكلي داريد یا همسرتان به شما محبتی ندارد، بايد به حل آن بپردازيد نه اينكه راه هايي آسيب زا را براي مقابله با آن انتخاب كنيد. بسياري از زوجين در بسياري از مسائل با هم اختلاف پيدا مي كنند ولي با مشورت ها، همفكري ها و گذشت هايي كه به خرج مي دهند، به راحتي از آن ها عبور مي كنند و زندگي شادابي را براي خود رقم مي زنند. پس شما نیز باید ببینید ریشه ی این علاقه از کجا شکل گرفته و نقص شخصیتی تان کجاست که شما را به اینگونه روابطی سوق داده است.

موفق باشید.

منبع: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده