عاقبت ازدواج با دوست پسر

یک نت ـ یک سال است با يك پسری دوست هستم. ولي متاسفانه خانواده پسر و بخصوص مادرش براي امدن به خواستگاري و قبول كردن من به عنوان عروسشان راضي نيستند
عاقبت ازدواج با دوست پسر

یک نت ـ یک سال است با يك پسري دوست هستم. ولي متاسفانه خانواده پسر و بخصوص مادرش براي امدن به خواستگاري و قبول كردن من به عنوان عروسشان راضي نيستند ولي ما خيلي همديگر را دوست داريم و كنار امدن با اين مسئله كار اساني نيست براي ما نيست. به نظر شما چه كاري انجام بديم تا راضي شوند؟

پاسخ:

نمي دانيم چرا مادر او مخالف ازدواج شماست و آيا از رابطه شما اطلاع دارد يا خير. معمولا اين رابطه به ازدواج ختم نمي شود.

خانواده نقش مهمي در ازدواج فرزندشان دارند و آنها به عنوان افراد با تجربه که مسئول آينده فرزندشان هم تا حدي هستند به خود اجازه مي دهند که تا حدي در آينده فرزندشان دخالت کنند، البته پدر و مادر ها نيز ممکن است اشتباه کنند.

کاري از دست شما برنمي آيد، اگر قرار باشد کسي نظر آنها را تغيير دهد اين خواستگار شماست که بايد تلاش کند و با صحبت منطقي، واسطه کردن افراد داراي نفوذ بر والدينش، محبت بيشتر به آنها و اصرار بر خواسته اش نظر آنها را جلب کند.

بايد ديد که آيا او شرايط ازدواج را دارد يا خير و اگر شرايط را ندارد شرايط را مهيا کند تا خانواده اش نيز با ازدواجش موافقت کنند.

ولکن رابطه شما در حال حاضر به صلاح شما نيست و بايد آن را قطع کنيد و چه بسا همين رابطه باعث شده است که والدين خواستگار شما نظر بدي راجع به شما داشته باشند و فکر کنند که شما دختر ناسالمي هستيد.

توصيه ما اين است که از خواستگارتان بخواهيد که تلاش خود را بکند تا بصورت رسمي به خواستگاري شما بيايد وگرنه با او قطع رابطه کنيد.
به او بگوييد که طوري رفتار کند و با آنها صحبت کند که آنها تصور نکنند که شما رابطه آزادي با هم داريد اصلا طوري صحبت کند که متوجه نشوند رابطه اي بين شما برقرار است.

بايد در عين اصرار به ازدواج با شما محبت و توجه اش به خانواده و خصوصا مادر را بيشتر کند. در مناسبت هاي مختلف برايش هديه بخرد، د رجمع از او تعريف کند و حس مهرباني و عطوفت مادرانه اش را تحريک کند و اصرار کند و البته نشان دهد که شما دختر سرسنگين و نجيب و خوبي هستيد. او بايد آنها را راضي کند که حداقل يک جلسه به خواستگاري بيايند و بگويد که بياييد بريم اگر خوب نبود اصلا هرچه شما بگوييد. اينطوري حداقل جلسه خواستگاري برقرار مي شود و شما يک قدم پيش رفته ايد.

بیشتر بخوانید:

شهوت جنسی داره بهم فشار میاره

ازدواج با مردی که همسر دارد

چگونه به دختری که دوستش دارم ابراز علاقه کنم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده