صحبتهای زیدان در نشست خبری پس از بازی با اینتر

یک نت ـ سرمربی رئال مادرید پس از برد سخت مقابل اینترمیلان به تمجید از ستاره‌های جوان خود پرداخت و از ایمان تا لحظه آخر بازی سخن گفت.
زیدان

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در بازی سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید به سختی و در یک بازی حساس و جذاب مقابل اینترمیلان به برتری رسید. این بازی با نتیجه 3 بر 2 و گلزنی رودریگو، ستاره جوان مادریدی‌ها به ثبت رسید.

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت: همیشه در لیگ قهرمانان اروپا چنین حریفان سختی وجود دارد که مقابل شما می ایستند. ما زجر کشیدیم ولی توانستیم ببریم. باید به بازیکنانم به دلیل سزاواری‌شان برای برد تبریک بگویم.

وی ادامه داد: ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم،‌با یک فشار بالا که در برنامه‌مان بود و به خوبی انجامش دادیم. سپس 2 بر صفر جلو افتادیم ولی خیلی زود گل خوردیم. در آن لحظه بود که ورق بازی برگشت و ما نتوانستیم فوتبال خودمان را بازی کنیم.

زیدان در خصوص تعویض‌های خود و آوردن وینیسیوس و رودریگو به جای ازارد و آسنسیو گفت: آنها در شرایط بسیار خوبی بودند، از نظر فیزیکی بسیار آماده هستند و به بازی سرعت می‌دهند. اما تعویض من به این معنا نیست که ازارد و آسنسیو کارشان را درست انجام ندادند. ما یک فضایی در پشت مدافعان اینتر پیدا کردیم که باید با تغییرات از آن استفاده می‌کردیم.

دقیقا از لحظه تعویض دو وینگر چپ و راست رئال مادرید که در دقیقه 64 رخ داد،‌ روند بازی به سود رئال مادرید تغییر کرد. رئال که میانه میدان را به هافبک‌های متعدد اینتر داده بود توانست ضمن آوردن مودریچ در بازی با استفاده از وینگرهای سرعتی خود از کناره‌های تیم کونته نفوذ کند.

وینیسیوس با استفاده از استارت‌های سریع خود خط راست دفاع اینترمیلان را بسیار اذیت کرد و سرانجام توانست از همان جا پاسی زیبا برای رودریگو بسازد. جالب اینجاست که در سمت چپ نیز به قدری ضد حمله سرعتی بود، نظم دفاعی اینترمیلان کاملا به هم ریخت و رودریگو توانست با یک شوت زیبا و محکم دروازه هندانوویچ را باز کند.

زیدان گفت: باید خوشحال باشیم و این را بدانیم که همیشه می‌توانیم بهتر کار کنیم. از این برد لذت ببرین زیرا تیمی دشوار و عالی را بردیم و باید یاد بگیریم تا آخرین لحظه اعتقاد داشته باشیم. من خیلی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده