گوشی ورتو

یک نت ـ ورتو نام برندی شناخته شده در جهان است که خرید آن نیز توسط افراد لاکچری امکان پذیر می باشد که در این گزارش سلبریتی هایی که گوشی ورتو دارند را معرفی خواهیم کرد.
گوشی ورتو

یک نت ـ معرفی سلبریتی های شناخته شده با گوشی ورتو

همان گونه که می دانید، برند ورتو در میان سایر برندهایی که در بازار جهانی حضور دارند، کمی شناخته شده نیست و این در حالی است که ساده ترین گوشی این شرکت از گران ترین گوشی های موجود در بازار جهانی، گرانتر می باشد! ورتو نام یک شرکت لاکچری می باشد که گوشی های مختص خود را طراحی می کند و یا قیمت بسیار بالایی به فروش میرساند.

دلیل گران بودن گوشی های ورتو، به کار رفتن فلزات و سنگ های گران بها در بدنه و داخل گوشی می باشد که بر اساس میزان وزن به کار رفته در این گوشی ها، شما می توانید خیلی راحت گوشی موردنظر خود را سفارش دهید. با این حال لازم به ذکر است که ساده ترین گوشی های این برند از 5000 دلار شروع می شوند که قیمت معادل آن در داخل کشور، بسیار زیاد خواهد بود!

با این وجود، از آنجاییکه این سری از گوشی ها دارای حس تجمل گرایی و نماینگر ثروتمند بودن می باشند، محفلی برای ثروتمندان شده است تا با هزینه های چند هزار دلاری، از ثروت خود پرده برداری کنند! به همین دلیل در ادامه این گزارش از بخش سرگرمی نمناک قصد داریم شما را با سلبریتی هایی که گوشی ورتو دارند آشنا سازیم. همراه ما باشید.

1- آقای سایمون کاول (Simon cowell)

سایمون کاول معروف، یکی از افراد سلبریتی محبوب در انگستان می باشد که در تلویزیون بیشتر به عنوان یک داور حضور داشته است و از این طریق ثروت زیادی را کسب کرده که در لیست یکی افراد ثرتمند انگلستان قرار دارد. سایمون 60 سال اخیرا با گوشی ورتو دیاموند که قیمت ان حدودا 5200 یورو می باشد، دیده شد که در رسانه های مختلف مورد بازتاب قرار گرفت. لازم به ذکر است که این گوشی، جزء یکی از قدیمی ترین و درعین حال گران ترین گوشی های شرکت ورتو می باشد.

2- آقای سیل (Seal)

سیل یکی از خواننده های محبوب سبک پاپ انگلیسی است که تاکنون جوایز مختلفی را در این زمینه کسب کرده و در اصل یکی از افراد هنرمند و موفق در صنعت موسیقی بوده است. با این حال سیل معروف، اخیرا با گوشی گران قیمت ورتو کانستلیشن با قیمت حدودا 2400 یورو دیده شد که مورد بازتاب رسانه های مختلف قرار گرفت.

3- خانم میشل یئو (Michelle Yeoh)

خانم میشل یئو یکی از بازیگران مالزیایی است که در هالیوود بیشتر شناخته شده است چرا که در فیلم های متعددی مانند مکانیک، شمشیر سرنوشت و... در نقش های منفی و یا حتی مثبت در زمینه های رزمی نقش داشته است و از قرار معلوم علاقه او به حضور در فیلم های اکشن نسبت به فیلم های دیگر بیشتر می باشد. با این حال اخیرا در مراسمی که شرکت ورتو با حضور افراد سلبریتی و شناخته شده برگزار کرد، خانم میشل یئو با گوشی ورتو سیگنچر طلایی رنگ دیده شد.

4- خانم داکوتا جانسون (Dakota mayi Johnson)

داکوتا مایی جانسون یکی از بازیگران و مدل های آمریکایی می باشد که دارای آثار هنری متعددی در سابقه کاری خود است که حدودا مدت 20 سال است درحال فعالیت می باشد. داکوتا جانسون در فیلمی که اخیرا در آن نقش ایفا کرد، با گوشی ورتو سیگنچر تاچ با رنگ خاص حضور یافت که مورد بازتاب رسانه های متعدد قرار گرفت.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده