اسامی بازیگران سریال نجلا

بازیگران,نجلا,بازیگران سریال نجلا,سریال نجلا,اسامی بازیگران سریال نجلا,سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا,حسام منظور بازیگر سریال نجلا,بازیگر نقش عبد سریال نجلا,ملیکا شریفی بازیگر سریال نجلا,آزیتا حاجیان بازیگر سریال نجلا,سارا رسول‌ زاده بازیگر سریال نجلا,سارا رسول‌ زاده بازیگر سریال نجلا
اسامی بازیگران سریال نجلا

امشب سریال مناسبتی نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌ پور و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی با حضور بازیگران معروف کشورمان از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی نجلا با حضور چهره های مانند حسان منظور , سارا رسول زاده , ملیکا شریفی نیا , آزیتا حاجیان و سوگل طهماسبی از شبکه سه به مناسبت اربعین روی آنتن خواهد رفت. در ادامه عکس های از بازیگران سریال نجلا را در نیک صالحی مشاهده کنید.

سریال «نجلا» از روز پنج شنبه ۱۷ مهرماه مصادف با اربعین حسینی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌ پور و تهیه کنندگی سعید سعدی از روز اربعین از شبکه سه سیما پخش می‌ شود.

سوگل طهماسبی از بازیگران سریال نجلا

حسام منظور، سارا رسول‌ زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌ دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌ دهند.

سوگل طهماسبی و حسام منظور سریال نجلا

این سریال در سال ۵۸ روایت می‌ شود که البته ربط خاصی به انقلاب اسلامی و یا دفاع مقدس ندارد بلکه عاشقانه‌ای است که حول امام حسین (ع) روایت می‌ شود.

قصه سریال نجلا ‌در سال ۵۸ می گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی ها وعده ای می دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می دهد، اما همه اینها در طول مسیر دست خوش اتفاق‌هایی می شود.

حسام منظور در نقش عبد سریال نجلا

حسام منظور متولد ۱۳۵۹ در تهران است . وی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۳ ساله بود بصورت جدی از نمایش خوان هشتم به کارگردانی محمد مسعود طیبی در کانون مفتح شروع کرد و با سریال بانویس عمارت به شهرت رسید. وی بازیگر نقش اصلی سریال نجلا است و با نقش عبد هنرنمایی کرده است.

ملیکا شریفی نیا و مادرش در نجلا

ملیکا شریفی نیا بازیگر کشورمان که دختر آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا است که در جدیدترین تجربه هنری اش در سریال نجلا مقابل دوربین رفت و با مادرش همبازی شد. آزیتا حاجیان در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.

سارا رسول‌ زاده در نقش نجلا

سارا رسول زاده بازیگر و مجری جوانی است که سال ۶۸ در تبریز به دنیا آمده است. او برای سریالهای نفس، هیولا و عاشقانه بازی کرده‌است و موفق ترین نقشش را در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرد. وی در این سریال در نقش نجلا حضور دارد.

سوگل طهماسبی در سریال نجلا

سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی بزرگ شده اهواز و فوق دیپلم گرافیک هستند. وی با سریال های سریال کیمیا و برادر به اوج شهرت رسید و در جدیدترین کار خود نجلا در شبکه سه سیما حضور دارد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده