دیدار تیم‌های والیبال سایپا تهران و شهرداری ورامین به تعویق افتاد

یک نت ـ دیدار تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین از هفته هفتم لیگ برتر والیبال به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان نماینده ورامین برگزار نمی‌شود.
والیبال

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد.

پیش از این، قرار بود تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین این هفته در سالن سایپا به مصاف یکدیگر بروند که این مسابقه به دلیل مثبت اعلام شدن تست چند نفر از اعضای تیم شهرداری ورامین، به زمان دیگری موکول شد.

گفتنی است طبق اعلام رسمی باشگاه شهرداری ورامین و ارسال نتایج آزمایش کرونای اعضای این تیم که به تایید مرکز بهداشت شهرستان ورامین نیز رسیده است، با نظر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون، دیروز مجددا تست دیگری از برخی بازیکنان و کادر فنی به صورت تصادفی در آزمایشگاه مورد تایید فدراسیون انجام گرفت که کلیه نتایج آن، مثبت اعلام شد.

بنابراین بر اساس پروتکل بهداشتی – اجرایی مسابقات، امکان برگزاری مسابقه برای نماینده ورامین وجود ندارد و دیدار این تیم برابر سایپا، به تاریخ دیگری موکول می‌شود که متعاقباً اعلام خواهد شد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده