حمایت سازمان بهداشت جهانی از چین برای واکسیناسیون افراد پر خطر

یک نت ـ مقام کمیسیون بهداشت ملی چین گفت: سازمان بهداشت جهانی از تصمیم چین برای واکسیناسیون افراد پر خطر در برابر ویروس کرونا حمایت کرد.
سازمان بهداشت جهانی از چین حمایت می کند

یک نت _ به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، ژنگ ژونگ وی، مقام کمیسیون بهداشت ملی چین گفت: سازمان بهداشت جهانی (WHO) از تصمیم چین برای واکسیناسیون افراد پر خطر در برابر ویروس کرونا در ژوئیه سال جاری در حالی حمایت کرد که آزمایشات بالینی واکسن‌ها هنوز در جریان بود.

به گفته ژنگ ژونگ وی، چین برنامه اضطراری واکسیناسیون خود را در ماه ژوئیه آغاز کرد و در اواخر ماه ژوئن با سازمان بهداشت جهانی ارتباط برقرار کرد.

براساس اطلاعات موجود، به صدها هزار کادر پزشکی و سایر گروه‌هایی که در معرض خطر عفونت کرونا قرار دارند، واکسن داده شده است.

مقام بهداشتی چین  گفت: ما در عملیات واکسیناسیون اضطراری به خوبی نشان دادیم که واکسن توسعه داده شده برای کووید ۱۹ ایمن است.

وی ادامه داد: ایمنی واکسن‌ها تضمین می‌شود اما هنوز کارآیی آنها مشخص نشده است.

ژونگ وی در یک کنفرانس خبری خاطرنشان کرد: پس از تصویب استفاده اضطراری از واکسن کرونا در تاریخ ۲۹ ژوئن، شورای دولتی چین با نمایندگان مربوطه دفتر WHO در چین ارتباط برقرار کرد و از این سازمان پشتیبانی و تفاهم درباره تزریق واکسن را دریافت کرد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده