خصوصیات مردان اردیبهشتی

یک نت ـ مردان متولد اردیبهشت مردی صبور و بسیار آرام است که این آرامش را به اطرافیان خود نیز منتقل می کند ولی اگر خشمگین شود با شدت زیادی این خشم را انتقال میدهد.
برج اردیبهشت

یک نت ـ  ویژگی های اخلاقی مرد اردیبهشتی

مردان متولد اردیبهشت خونگرم و با احساس، آرام، متین هستند که در نهایت آرامش و آسایش در امنیتی که ساخته ذهن خود و همچنین محیط اطرافشان است زندگی می کنند . هر گونه دغدغه درگیری و بی امنیتی روانی در مردان متولد اردیبهشت کم و یا غیرقابل دید است.

افراد پیرامون مردان اردیبهشتی اطمینان دارند از اینکه در هاله ای از امنیت روانی و آسایش ناشی از وجود مردان اردیبهشتی قرار دارند .

بد خشم و زود رنج

مرد اردیبهشتی عاری از نقطه ضعف و عیب نیست . اگر همراه و همسر یک مرد اردیبهشتی هستید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی با تمام ظرافت های زنانه باشید. در گفتن نظریات قاطعانه خودبه زور متوسل نشوید و بحث و جدل نکنید.مرد اردیبهشتی در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است اما نه به اندازه خویش .

در جمع دوستانه و خانوادگی خود اجازه دهید تا او برتر از شما بماندا. اگر در جمع دوستان و یا اقوام در مورد موضوعی نظر می دهد مانند ناظری بی طرف باشید تا غوغا برپا نکند.در غیر اینصورت یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید:اگر اردیبهشتی خالص باشد ، واکنش همان لحظه او واقعا موجب تعجبتان میشود و شاید بعد از مراجعت به منزل واکنش غیرمنتظره ای از او ببینید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد. اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد، ممکن است با درهم کشیدن اخمهایش تمام شب را در گوشه ای بنشیند و با هیچکس صحبت نکند .

با ادامه دادن او به این کار شاید آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرده و شما را در خود فرو می برد. کناره گیری او چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد.

 مرد اردیبهشتی به رحتی می تواند شادی مجلس را به هم زند ، اما در هر دو حالت گفته شده به شما نگوید که علت رفتارش چه بوده است. او متوقع است که شما خودتان بدانید چه باید بکنید، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.

 در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید

 اگر بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید ، ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود آمده و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا می گوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود.

 هرگز امکان ندارد که مرد اردیبهشتی از خانه خود قهر کند.اما ممکن است که حضور خود را در خانه کمتر کند و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری.

از سوی دیگر قهر کردن شما تاثیر در جلب توجه او ندارد اگر نسبت به شما دچار خشم و رنجش عمیق شد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد.

 دخالت های مادرزن خود را به هیچ عنوان تحمل نمی کند.به همین دلیل اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد. یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم شما وهم پدر و مادرتان متوجه می شوید که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

رفتار مرد اردیبهشتی با همسر بداخلاق خود

مرد اردیبهشتی راهکارهای مناسبی برای زن تند خوی خود پیدا می کند، تا حد ممکن با او از خانه خارج نمی شود و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. اغلب ساعت های خود را در خارج از منزل می گذراند. همسر او می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد.

 مرد اردیبهشتی دست و دلباز اما حسابگر

 مرد متولد اردیبهشت همسری است پر اغماض که به راحتی از اشتباهات زن مورد علاقه خود چشم می پوشد. در صورت داشتن امکان مالی از خرید خانه ای راحت با تمام امکانات ، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت خودداری نمی کند. هرگز در مخارج منزل خساست به خرج نمی دهد. اما در تمام حالات حساب مالی خود را در اختیار گرفته و اجازه نمی دهد تا کلاهی بر سرش برود.

رفتار مرد اردیبهشتی در منزل

دارای پشتکار فوق العاده و تعجب برانگیزی است اما به همان نسبت به هنگام استراحت مایل است تا آرامشی کامل و همه جانبه داشته باشد. پس به هنگام استراحت او مراقب باشید که خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی بداخلاق و خشمگین می شود.به هیچ عنوان به او نگویید که فردی تنبل است، این کار درست مانند تکان دادن پارچه ای قرمز رنگ در مقابل یک گاو نر است.

زن مورد علاقه مردان متولد اردیبهشت

همان طور که گفته شد مردان متولد اردیبهشت صبور، آرام و با اقتدار هستند، از همین رو از زنانی با صفات آرامش، عشق، محبت و زنانی که بدانند چگونه قلب مردان خود را بدست بیاورند، بیشتر خوششان می آید. در واقع صبوری مردان اردیبهشت نشان از این نیست که زنی بتواند به او دستور بدهد و یا او را به کاری که نمیخواهد مجبور کند.

طالع بینی ازدواج مرد اردیبهشت ماهی با ماه های دیگر سال
متولدین ماه های مناسب برای ازدواج با مردان اردیبهشتی

زن متولد شهریور ماه :دارای قوه تصور

زن دی ماه : سلطه جو

تیر ماه : غریزی

زن متولد فروردین و اسفند ماه : منفعل
متولدین ماه های دیگر نامناسب برای ازدواج با مردان اردیبهشتی

زن آبان ماه : سوء ظنی

مرداد ماه : سلطه جو

زن آذر ماه : ارای احساس مالکیت

زن بهمن ماه :وابسته

رابطه مرد اردیبهشت ماهی با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده