خصوصیات مردان شهریوری

یک نت ـ مردان شهریوری بسیار صبور و با نظم هستند و این نظم در خصوصیات اخلاقی انها باعث می شود تا هر کاری را به طور اصولی و درستی انجام دهند.
مرد شهریوری

یک نت ـ خصوصیات اخلاقی ، احساسی و طالع بینی مردان شهریوری

عشق وجودی این مردان بسیار کم شعله، ولی ماندگار و گرما بخش است. کلکسیونی از هوش و کمال و ثبات قدم است جالب است بدانید بیدار کردن احساسات او کار سختی است. او قادر هست بدون عشق و تپیدن قلبش برای کسی سالیان سال زندگی خود را سپری کند. به کوچکترین مواردی از علایق همسرش فکر می کند و به آن ها اهمیت می دهد.

 مردان شهریوری عموما با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. غالبا کارشان منظم و پول فراوان دارند. ولی غالبا پول را در جاهای غیر ضروری خرج می کنند. تشخیص دوست و دشمن برایشان سخت است و گاهی دچار تهمت می شوند. آن ها در زندگی ممکن است دچار مشکلات زیادی شوند.

مردان شهریوری شوخ طبع و پاک دل هستند، اما زبان تند و تیزی دارند. آن ها افرادی مهربان ، عاشق پیشه و پر شور هستند. آن ها روی سینه علامتی دارند که نشانه نجابت آن ها است. این افراد روی بعضی از رنگ ها حساس بوده و به رنگ های صورتی، سرمه ای و گاهی قهوه ای علاقه نشان می دهند و این افراد با همسر خود نباید خودمانی و صمیمی باشند، بهتر است با خویشان رابطه خود را قطع نکنند. آن ها فرزند زیاد خواهند داشت.

اغلب متولدین این ماه بیمار می باشند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می بینند. خوردن چیزهای گرم و تر به نفع آن ها است. در صورت گذرندان 5 سالگی ، عمر طبیعی و بلندی خواهند داشت. روزهای خوش یمن برای آن ها یکشنبه و چهارشنبه است.

خصوصیات کلی مردان شهریوری

موارد منفی شخصیتی
وسواسی، ایرادی، احساسی، جنجالی، عصبی، غصه خور، دلشوره ای و نگران، نق نقو، بی رحم، سختگیر، حساس، کهنه گرا و محافظه کار.

علایق مردان شهریوری
نظم و ترتیب، مواد غذایی سالم، بهداشت و نظافت، سلامت، میدان های مبارزه.

بیزاری های مردان شهریوری
نامرتبی و شلختگی، مشکلات و خطر های جسمی، چیزهای کثیف و ناشایست، کارمندان بی دقت، فلاکت و بدبختی، بی ثباتی و متغیر بودن.

شخص منتخب برای ازدواج
مردان شهریوری در انتخاب فردی برای ازدواج بسیار وسواس به خرج می دهند. یکی از دلایل مهم این دسته از رفتارهای مردان شهریوری نادیده گرفته شدن اطرافیان است.

پس اگر در کنار مردان شهریوری روزگار می گذرانید ،باید با صبر و مقاومت زیادی که گاهی از روی ناراحتی به شما دست میدهد، اجتناب کنید. صبر کنید تا زمان سپری شود تا مرد شهریوری به این نتیجه برسد که آیا می خواهد ازدواج کند یا نه. ولی در مردان شهریوری رسیدن به این مرحله که بتوانند شخصی را مناسب خود پیدا کنند مسئله اصلی است.

 

امتیاز: 
میانگین: 5 (1 vote)