ايا فردا مدارس تعطيل است یکشنبه 4 اسفند 98

تعطیلی مدارس,ايا فردا مدارس تعطيل است,تعطیلی مدارس تهران روز یکشنبه,تعطیلی مدارس تبریز روز یکشنبه,تعطیلی مدارس اصفهان روز یکشنبه,تعطیلی مدارس قم روز یکشنبه,تعطیلی مدارس شیراز روز یکشنبه,تعطیلی مدارس قزوین روز یکشنبه,تعطیلی مدارس اراک روز یکشنبه,تعطیلی مدارس کرمانشاه روز یکشنبه,تعطیلی مدارس کرج روز یکشنبه,تعطیلی مدارس مشهد روز یکشنبه
تعطیلی مدارس

یک نت ـ ايا فردا مدارس تعطيل است یکشنبه 4 اسفند 98

وزیر آموزش و پرورش: فردا تعطیلی عمومی مدارس نداریم

حاجی میرزایی با حضور در ستاد انتخابات کشور گفت:مدارسی که در آنها شمارش آراء تا روز شنبه به اتمام نمی رسد با صلاح دید مناطق آموزش و پرورش می توانند فردا را تعطیل کنند و این تعطیلی عمومی نیست.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزشو پرورش با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی بدون تردید یکی از مهمترین ارکان کشور و نهادهای قانونی در ساختن آینده کشور است. آینده ای که به باورهای ما، ایمان، آرامش، امنیت، اقتصاد، کسب و کار، فرهنگ و آموزش و آینده فرزندان ما ارتباط پیدا می کند.  

وزیر آموزش کشور بیان کرد: بنابراین حضور در انتخابات به معنای مشارکت در کیفیت آینده‌ای است که ساخته می شود و هر فرد با حضور در انتخابات می تواند اراده خود را برای کیفیت ساختن آینده ای بهتر با پیشرفت، آرامش و امنیت بیشتر، مناسبات بهتر در داخل و خارج تامین کند. 

حاجی میرزایی در رابطه با احتمال تعطیلی مدارس در روز آینده گفت: ما تعطیلی عمومی نداریم. بیشترین حوزه های انتخابات و حدود 60 درصد از مدارس کشور هستند و فرهنگیان به عنوان امنا و گروه های مرجع ملت محل اخذ آراء هستند. مدارسی که در آنها شمارش آراء تا روز شنبه به اتمام نمی رسد با صلاح دید مناطق آموزش و پرورش می توانند فردا را تعطیل کنند و این تعطیلی عمومی نیست و منحصر به مدارس حوزه های انتخابیه و آن حوزه هایی است که شمارش آرا تا شنبه به اتمام نمی رسد. 

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اینکه کدام نهاد مسئول تصمیم گیری تعطیلی سراسری مدارس پیرو ورود ویروس کرونا به کشور است؟ تصریح کرد: به دستور رئیس جمهور ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده است که همه دستگاه های مرتبط در آن حضور دارند و دائما اوضاع را رصد و تجولات را بررسی می کنند و متناسب با شرایط موجود تصمیم گیری می کنند.  

وی افزود: فعلا تصمیمی بر تعطیلی مدارس نیست و در صورت نیاز ستاد و شورای تامین هر استان می تواند در مورد تعطیلی مدارس آن استان تصمیم بگیرد و وزارت آموزش و پرورش هم در آن مشارکت دارد. 

حاجی میرزایی تاکید کرد: ما در آموزش و پرورش برای تامین آرامش خانواده ها تمامی معاونین تربیت و سلامت را در یک گفتگوی ویدئویی و برخط با مسئولین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ارتباط قرار دادیم و همه توصیه های لازم به آنها منتقل شده است. 

وزیر آموزش و پروش ادامه داد: دستورالعمل های لازم برای آگاهی والدین، دانش آموزان، مدیران و معلمان تهیه شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است و تاکید کردم.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: به تمام مدیران تاکید می کنم اگر لازم باشد تمام مدارس را بررسی کنید بهداشت مدرسه، بهداشت بوفه مدرسه، تغذیه مدرسه، سرویس های بهداشتی اطمینان پیدا کنند و اگر لازم است تمهیدات و تجهیزاتی برای بهداشت بیشتر فراهم شود حتما انجام شود. ما حداکثر مراقبت را داریم و متناسب با صلاحدید ستاد تصمیم گیری خواهد شد. 

وی در پایان در رابطه احتمال استمرار تعطیلی در قم، گفت: ستاد دایما جلسه تشکیل می دهد و اوضاع را بررسی می کند. اگر لازم باشد هر تصمیمی برای سلامت فرزندان گرفته شود حتما اتخاذ می کنیم.

بزودی آخرین اخبار تعطیلی مدارس به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

ايا فردا مدارس تعطيل است پنجشنبه 8 اسفند 98

ايا فردا مدارس تعطيل است چهارشنبه 7 اسفند 98

ايا فردا مدارس تعطيل است سه شنبه 6 اسفند 98

ايا فردا مدارس تعطيل است دوشنبه 5 اسفند 98

ايا فردا مدارس تعطيل است شنبه 3 اسفند 98

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده