گرايشات زيادی به دختران ديگه دارم

یک نت ـ متاهل شدم. همسرمو خيلي دوست دارم.اما گرايشات زيادي ب دختران ديگه دارم.باهاشون سعي ميکنم کمتر ارتباط بگيرم ولي نميشه بعضي وقتها.نميدونم چيکار کنم؟

تنوع طلب

یک نت ـ من هفت ماهه ک متاهل شدم. همسرمو خيلي دوست دارم.اما گرايشات زيادي ب دختران ديگه دارم.باهاشون سعي ميکنم کمتر ارتباط بگيرم ولي نميشه بعضي وقتها.نميدونم چيکار کنم؟

پاسخ:

ضمن تبریک ازدواج و مسئلت خوشبختی شما

توضیحاتتان قدری مبهم است و منظور شما از گرایش به دختران دیگر معلوم نیست. ایا تنها یک میل درونی است یا اینکه در فضای خارجی نیز با دیگر افراد ارتباط دارید؟ چند وقت است که اینگونه هستید؟ ایا قبل از ازدواج هم رابطه داشته اید؟ و...

اما نکته ای که می توان به ان اشاره داشت این است که اولا از تلقین منفی خودداری کنید، به عواقب چنین موضوعی بیشتر بیندیشید و برای حفظ زندگی خود تصمیم بگیرید .

به همه افراد غیر از همسرتان یک  نه  بزرگ بگوئید. این نه گفتن آسان نیست اما منافع آن، سختی کار را برای شما راحت تر می کند.

قاطعنانه تصمیم بگیرید که تصمیمتان را عملی کنید! و در صورت تخلف خود را جریمه کنید.

به همسرتان بیشتر ابراز علاقه کنید و در راستای خوشحال کردن بیشتر همدیگر تلاش کنید. اوقات شادی را برای خود و همسرتان رقم بزنید به گونه ای که از در کنار او بودن لذت بیشتر موقعیت هایی را که وسوسه می شوید را شناسایی کنید و از قبل برای مدیریت کردن ان موقعیتها تلاش کنید.

گرایش شما می تواند علتهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و شخصیتی داشته باشد. مثلا ممکن است بر اثر یک عادت باشد و یا ریشه در احساس ناایمنی و اضطراب شما داشته باشد. بنابراین در صورتی که علائم تشویش، بیقراری و اضطراب را در خود می بینید در این رابطه نیز با یک روانشاس مشورت کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده