سوء استفاده غیراخلاقی بخاطر شباهت به خواننده معروف +عکس

یک نت ـ مردی که با شبیه کردن خودش به جاستین بیبر اقدام به کارهای غیراخلاقی می کرد, دستگیر شد.
جاستین بیبر

یک نت ـ بدل جاستین بیبر متهم به 931 آزار جنسی شد

 جاستین بیبر خواننده جوان و جنجالی به اندازه کافی حاشیه و رسوایی در زندگی شخصی اش داشته است که رسانه ها تا مدت ها او را تیتر اول خود کنند اما حالا مردی که خود را شبیه او کرده بود متهم به بیش از 900 آزار جنسی شده است!

یک مرد ۴۲ ساله در استرالیا با تغییر شکل خود به جاستین بیبر، خواننده سرشناس کانادایی از کودکان خواستار عکس های برهنه می شد. پلیس با بازداشت او متوجه شد در ده سال اخیر او به بیش از ۹۰۰ جرم در زمینه رابطه جنسی با کودکان متهم شده است.

بنا به گزارش پلیس این کودکان شامل هواداران جاستین بیبر در استرالیا، انگلیس و آمریکا هستند.

جاستین بیبر، خواننده ۲۳ ساله کانادایی در حال حاضر مشغول اجرای تور در استرالیاست اما داگلاس چالمرز که معلم است، خود را به شکل او در می آورد و از بچه ها سوءاستفاده می کرد.

داگلاس چالمرز منحرفی که خودش را شبیه جاستین بیبر می کرد!

داگلاس چالمرز منحرفی که خودش را شبیه جاستین بیبر می کرد!

 

داگلاس چالمرز پیش از این هم برای استفاده نابجا از اینترنت برای اغفال کودکان زیر ۱۶ سال دادگاهی شده بود. او در ده سال گذشته بیش از ۹۳۱ بار برای ارتکاب جرم هایی مثل تجاوز، رابطه نامشروع با کودکان، ساخت کالا هایی با بهره وری از کودکان محکوم شده است.

پلیس پس از بازرسی خانه متهم، با جستجو در کامپیوتر متوجه شد این شخص با استفاده از فیس بوک و اسکایپ ، ضمن ایجاد رابطه با قربانیانش از آنها تقاضای ارسال عکس های برهنه می کرد.

این خبر به آسیب پذیری کودکان در شبکه های اجتماعی و اپلیکشن های ارتباط دو جانبه اشاره می کند. اینکه خیلی از کودکان به آسانی باور می کنند طرف مقابلشان یکی از سلبریتی های مورد علاقه شان است، باید زمینه ای برای آموزش های جدی در مورد ایمنی اینترنتی به وجود آورد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده