چگونه از طریق اینترنت، بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,بلیط ارزان هواپیما,خرید بلیط ارزان هواپیما,خرید اینترنتی بلیط هواپیما, choopanan.ir

بلیط ارزان هواپیما
کیش

از اصلی‌ترین مسائلی که باید در زمان سفر به آن توجه ویژه ای داشت؛ موضوع انتخاب بلیط هواپیمای مناسب برای سفر است و این موضوع یکی از اصلی ترین دغدغه های مسافران پروازها ی مختلف می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا توضیح دهیم که چگونه از طریق اینترنت، بلیط ارزان هواپیما بخریم؟ کافیست تا توصیه‌های زیر را عمل کنید.

پرواز با هواپیماپرواز با هواپیما

امروزه با گسترش اینترنت و استفاده مردم از گجت های مختلف آنلاین نطیر انواع اسمارت فون ها، تبلت ها و لپ تاپ ها،کسب و کارهای مختلفی فعالیت های خود را در دنیای وب و شبکه های اجتماعی ادامه دادند و بسیاری از آن ها به طور کلی در بستر اینترنت فعالیت می کنند که برای مثال یکی از آن ها وب سایت رزرو بلیط هواپیما و چارتر سفرمی می باشد.

برای رزرو بلیط هواپیما سابقا می بایستی که سختی های به نسبت زیادی کشید. به این صورت که گاها باید در صفوف انتظار آژانس ها می نشستید و از طرفی هم شانس بیاورید که برخورد کارمندان آژانس با شما خوب باشد یا خیر!

 

به گفته وب سایت چوپانان، از طرفی قیمت‌ها در آژانس‌‌های مختلف یکسان نیست و همین دلایل باعث شده است تا وب سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما و بلیط چارتر رونق بگیرد.

برای رزرو یک بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت ممکن، کافی ست تا سری به وب سایت safarme.com بزنید و پس از انتخاب مبدا و مقصد سفر خود، تاریخ رفت و برگشت خود را به همراه تعداد نفرات بزرگسال و خردسال وارد کنید تا موتور جست و جوی سفرمی به شما پیشنهادهای مختلفی را بدهد که از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت ها را با بیان جزئیاتی نظیر موارد زیر اعلام می کند:

مدل هواپیما (بوئینگ، ایرباس، فوکر و…)

ساعت دقیق پرواز

ایرلاین پرواز (هما (ایران ایر)، ماهان، معراج، کیش ایر، آسمان، ایران ایر تور، آتا و…)

و…

بعد از آن وارد صفحه ثبت اطلاعات می شوید که نام، نام خانوادگی، اطلاعات شناسنامه‌ای نظیر شماره شناسنامه، کد ملی، تلفن همراه، ایمیل و … شما را می‌پرسد و در انتها، شما را به صفحه پرداخت منتقل می کند.

پرواز هواپیما

در صفحه پرداخت (فرصت زمانی شما از وقتی که یک بلیط را رزرو می کنید تا زمانی که پرداخت مالی‌تان را انجام می دهید، کوتاه است (دارای محدودیت است). زیاد تعلل نکنید).

حال بلیط شما آماده است و می توانید خیالی راحت به سفری خوش بروید!

 

وب‌سایت‌های مشابه خارجی:

بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی بزرگتر، خود ایرلاین ها هستند که پروازهایشان را به فروش می رسانند. از ظرفی هم برخی شرکت ها مانند SkySkanner توانسته اند تا سود میلیونی از خرده فروشی به دست اوردند.

منبع: http://www.choopanan.ir

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده