عکس هواپیمای سقوط کرده مصری در سواحل یونان

یک نت ـ مقامات امنیتی یونان از پیدا شدن بخش هایی از لاشه هواپیمای مصری ناپدید شده در نزدیکی سواحل جزیره «کرت» در یونان خبر می دهند.
هواپیما-مصر-یونان

یک نت ـ بخشهایی از لاشه هواپیمای مصری در نزدیکی سواحل جزیره «کرت» پیدا شد

یک منبع آگاه از دریانوردی مدنی یونان اعلام کرد که لاشه هواپیمای مصری که بامداد امروز (پنجشنبه) با 66 سرنشین مفقود شده بود، در سواحل جزیره کارباتوس واقع در جنوب شرق دریای اژه پیدا شده است.

این هواپیما حدود ساعت 29 دقیقه بامداد به وقت گرینویچ از صفحه رادار هواپیمایی یونان محو شد در حالی که درحریم هوایی مصر بود. لاشه این هواپیما در مسافت تقریبا 130 مایلی جزیره کارباتوس، واقع بین دو جزیره رودوس و کرت پیدا شد.
 
این منبع آگاه افزود: آخرین تماس با خلبان هواپیما سه دقیقه قبل از ناپدید شدن ود که در آن هیچ درخواستی برای کمک نشده است.
 
وزارت دفاع یونان اعلام کرد که دو فروند هواپیما و یک ناوچه را برای شناسایی اعزام کرده است.
 
شرکت هواپیمایی مصر در صفحه توییتر خود نوشت 30 نفر از مسافران، مصری و 15 نفر از اتباع فرانسه، انگلیس، کانادا، بلژیک، پرتغال، الجزایر، سودان، چاد، عربستان، کویت و دو نفر عراقی بودند.
 
منابع هواپیمایی مصری گزارش کردند که این هواپیما از فرودگاه شارل دوگل در پاریس عازم فرودگاه قاهره بود، ساعت چهار بامداد امروز به وقت محلی قاهره از صفحه رادار محو شد.

مقامات امنیتی یونان اعلام کردند که بخش هایی از هواپیمای مصری ناپدید شده در نزدیکی سواحل جزایر «کرت» واقع در یونان پیدا شده است.

بر اساس این گزارش، پیشتر نیز رسانه های یونانی از پیدا شدن لاشه هواپیمای مصری خبر داده بودند.

گفتنی است، شرکت خطوط هواپیمای مصر بامداد امروز از قطع ارتباط خود با یک فروند هواپیمای نوع «ایرباس ۳۲۰» با ۶۶ سرنشین خبر داد.

در هواپیمای مفقود شده افرادی با تابعیت های فرانسوی، انگلیسی، عراقی، سعودی، سودانی، کویتی و الجزایری و همچنین افرادی از جمهوری چاد وجود داشتند.

منابع:خبرگزاری مهر - خبرگزاری برنا

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده