رفتن به محتوای اصلی

(تصاویر) هیجان انگیزترین سرسره های آبی جهان

تاریخ انتشار:
پارک آبی ها یکی از پرطرفدارترین انواع پارک ها در جهان هستند و سرسره های آبی نیز محبوبترین وسیله این پارک ها هستند که هیجان خاصی به مهمانان می بخشند.
(تصاویر) هیجان انگیزترین سرسره های آبی جهان

یک نت ـ پارک آبی ها یکی از پرطرفدارترین انواع پارک ها در جهان هستند و سرسره های آبی نیز محبوبترین وسیله این پارک ها هستند که هیجان خاصی به مهمانان می بخشند.

.سامیت پلامت، در فلوریدا

 ساحل دیزنی میزبان این اسکی هیجان انگیز است که شیب آن به ۱۲۰ پا می رسد.

 

۲.آکوالوپ، کره جنوبیپارک آبی بی نظیر «خلیج کارائیب» یک آبشار هیجان انگیز و جرخشی به نام «آکوالوپ»  دارد که متقاضیان زیادی را به آنجا می کشد. این پارک آبی پرطرفدار در سال ۱۹۹۶ در کره جنوبی ساخته شد و در حال حاضر بزرگترین پارک آبی سرباز و سرپوشیده جهان است.

 

۳.گوزن یالدار، ایندیاناگوزن یالدار طولانی ترین سرسره جهان است. که هنگام پریدن روی آن دو دقیقه و ۳۰ ثانیه طول می کشد تا به خط پایان برسید.

 

۴. کوچه کج خلقی، دبیاین سرسره با نام عجیبش شامل دو سراشیبی آبی بزرگ و سه قیف است که احتمالا کج خلقی آدم را از بین می برد.

 

۵. بولت باول، پکناین پارک جادویی و مشهور در مرکز ملی آبزیان پکن قرار دارد و اولین پارک آبی سرپوشیده در چین به حساب می آید

 

۶. دم عقرب، ویسکاسین آمریکاسرعت حرکت در این سرسره هیجان انگیز ۱۰ فوت بر ثانیه است.

 

۷. آتلانتیس، جزیره پارادایسسوار شدن بر این سرسره بسیار ترسناک است چون شما را از داخل یک تونل شیشه ای به درون یک استخر پر از کوسه ترسناک پرتاب می کند.

 

۸. شاه کبرا، نیوجرسیاین سرسره ماری شکل در پارک ۶ پرچم نیوجرسی قرار دارد و یک سفر چند ثانیه ای پرهیجان را برای مشتریان پارک فراهم می کند.

 

۹. کیتا دل میر، ایتالیادر این سرسره ایتالیایی میهمانان از طریق آن به دریای مدیترانه پرتاب می شوند.

 

۱۰. اینسانو، برزیلاین سرسره بلندترین سرسره جهان است که ارتفاع آن به ۱۳۵ پا می رسد. سرعت این سرسره ۶۵ مایل بر ساعت است و احتمالا سوار شدن آن جرات زیادی می خواهد.

 

۱۱. هد-فرست- ریسر، چیناین سرسره رنگارنگ محل مناسبی است برای مسابقه دادن بین ۸ نفر که چه کسی زودتر خود را به زمین می رساند.

 

۱۲. جمیرا اسکیرا، دبیمهمانان این شهربازی برای سوار شدن این سرسره باید از پله های آن بالا بروند و در قسمتی بایستند و منتظر رها شدن باشند. آنها بعد از رها شدن با سرعت زیادی به خط پایان می رسند.

 

۱۳. حماسه شیرجه، نروژاین سرسره پرطرفداردرون یک کشتی قرار دارد.

 

۱۴. ال۲، اتریشاین سرسره اولین سرسره دارای دو حلقه چرخشی در جهان است.

 

۱۵. سرسره غول پیکریکی دیگر از جاذبه های پارک آبی «چی ملنوگ» چین سرسره غول پیکر است که سوار شدن روی آن هیجان زیادی برای مهمانان پارک آبی دارد.

 

۱۶. تندر بزرگ، فلوریدادر پارک آبی رپیدز واقع ساحل پالم یک قیف بزرگ آبی است که خیلی ها را به این پارک آبی می کشاند.

 

۱۷. مستربلاستر کواستراین سرسره طولانی یکی دیگر سرسره آبی های هیجان انگیز دبی است

 

۱۸. بوئینگ، آمریکااین سرسره جالب که شبیه هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ است در ایالت اورگان آمریکا قرار دارد.

برچسب‌ها

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا