سوالات آزمون استخدامی دبیری هنر

یک نت ـ اگر شما هم بعد از کلی جستجو به دنبال سوالات آزمون استخدامی دبیری هنر به نتیجه نرسیدید و الان اینجا هستید باید بهتون بگیم جای درستی هستید، چون ما می خوایم جامع ترین پکیج آزمون استخدامی دبیری هنر را به شما معرفی کنیم.
سوالات آزمون استخدامی دبیری هنر

یک نت ـ سوالات آزمون استخدامی دبیری هنر

دبیر

اگر شما هم بعد از کلی جستجو به دنبال سوالات آزمون استخدامی دبیری هنر به نتیجه نرسیدید و الان اینجا هستید باید بهتون بگیم جای درستی هستید، چون ما می خوایم جامع ترین پکیج آزمون استخدامی دبیری هنر را به شما معرفی کنیم.

دبیری هنر اولین بار در سال 1346  فعالیتش را جهت جذب نیرو شروع کرد. از آن موقع تا کنون شاهد تغییراتی در جذب نیرو این رشته بوده ایم. ابتدا که جذب از طریق دانشگاه ها بود و سپس جذب از طریق آزمون های استخدامی نیز صورت رفت.

شما نیز اگر میخواهید از طریق آزمون استخدامی جذب شوید ما راهنماییتون میکنیم.

چه مباحثی در آزمون دبیری هنر مطرح می شود؟

در زیر شما 4 منبع اصلی مطرح شده از سمت سازمان سنجش برای شغل دبیر هنر را می‌بینید:

  1. مبانی هنرهای تجسمی
  2. طراحی
  3. خلاقیت تصویری
  4. درک عمومی هنر
  5. دروس عمومی (شامل هفت مبحث)

این مباحث در ابتدا آسان به نظر می رسد ولی وقتی که بدنبال جمع آوری منابع هستید متوجه می شوید که کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. از همه مهمتر بایستی دانش آن را داشته باشید که چه منابعی مهم و حائز اهمیت است.

برای آزمون استخدامی دبیری هنر سراغ سوال تستی بریم یا درسنامه؟

پاسخ این سوال روشن است. شما باید هر دو مورد رو جدی بگیرید. یعنی هم سوال و هم درسنامه. متاسفانه تا کنون درسنامه و سوالات کمی برای این رشته تهیه شده، ولی نگران نباشید ما میخوایم در ادامه یک منبع بسیار خوب بهتون معرفی کنیم.

دبیر

با شغل دبیری هنر آشنایی ندارم چه کنم؟

شغل دبیری هنر یکی از شغل دوست داشتنی و حساس هست. برای رسیدن به این شغل هم می توانید از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد شوید، هم از طریق آزمون استخدامی. مزیت آزمون استخدامی اینه که تقریبا هر سال برگزار میشه و رشته هایی مثل معماری و هنرهای تجسمی میتونن شرکت کنند. توصیه میکنیه مطلب معرفی شغل دبیری هنر رو بخونید چون اونجا کاملا دبیری هنر توضیح داده شده و به پاسخ سوالاتتون می رسید.

کجا می تونیم سوالات دبیری هنر رو پیدا کنیم؟

میخوایم یک پکیج جامع رو بهتون معرفی کنیم که نه تنها سوالات بلکه درسنامه ها و کلی فایل مهم از جمله سوالات سال های قبل رو بتونید دانلود کنید. برای مشاهده جزئیات و تهیه این منابع دبیری هنر به این صفحه: دبیری هنر مراجعه کنید. حتما از پشتیبانان وبسایت معمار گلد ( www.memargold.ir ) مشاوره بگیرید. تیم بسیار قوی دارند که شما رو راهنمایی می کنند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده