(تصاویر) مرگ دلخراش پیرمرد 80 ساله

یک نت ـ پیرمرد 80 ساله ای در آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان نیروی هوائی جان خود را از دست داد.
آتش سوزی

 صبح امروز به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 6:36 دقیقه آتش نشانان ایستگاه 31 را به خیابان سی متری نیروی هوائی، خیابان سجاد اعزام کرد.

حمیدرضا فرهادتوسکی رئیس ایستگاه 31 در این باره گفت: قسمت اتاق خواب طبقه اول یک ساختمان مسکونی پنج طبقه دچار آتش سوزی شد و بخشی از این واحد مسکونی کاملا آتش گرفت به طوری که هنگام رسیدن آتش نشانان دود و شعله فراوانی از پنجره های این منزل خارج می شد.

وی افزود: همسایگان اعلام کردند که مردی سالخورده در این واحد مسکونی 120 مترمربعی زندگی می کند که احتمال می رود درداخل دود و آتش گرفتار شده باشد.

 

اخبار حوادث,خبرهای حوادث,آتش سوزی

 

اخبار حوادث,خبرهای حوادث,آتش سوزی

 

اخبار حوادث,خبرهای حوادث,آتش سوزی

 
فرهاد توسکی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با قطع جریان برق و گاز به ایمن سازی محل حادثه پرداخته وپس از گشودن درب واحد مسکونی با تجهیزات مخصوص، با استفاده از دستگاه های تنفسی، تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش رساندند و با تلاش فراوان این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

رئیس ایستگاه 31 آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان در حین عملیات خاموش کردن آتش، جسد سوخته پیرمردی حدوداً 80 ساله را یافتند که در یکی از اتاق ها افتاده بود.

وی خاطرنشان کرد: جنازه این شخص جهت انجام تحقیقات بیشتر تحویل عوامل انتظامی شد.

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده