اکبرعبدی هفته ای 3 جلسه دیالیز میشود

یک نت ـ بازیگر معروف سینما و تلویزیون گفت: به دلیل بیماری کلیوی و انجام دیالیز، هفته‌ای ۳ روز در بیمارستان بستری می‌شوم.
اکبرعبدی

یک نت ـ جشن میلاد نور به همت شورا و شهرداری اردبیل و با هدف تجلیل از هنرپیشه اردبیلی طناز کشورمان اکبر عبدی در سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد.
 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اکبر عبدی در این مراسم اظهار داشت: هم‌اکنون با بیماری کلیوی درگیر هستم و برای درمان این بیماری هفته‌ای سه بار در بیمارستان تحت درمان قرار می‌گیرم که در این راستا از مردم می‌خواهم که از دعای خیرشان مرا بی‌نصیب نگذارند چراکه همیشه آرزو دارم با برخورداری از سلامت جسمی برای مردم خدمت کنم.

وی با اشاره به اینکه مدتی است به دلیل بیماری کلیوی تحت درمان دیالیز هستم، گفت: خوشحالی مردم در همه جای ایران بزرگترین آرزوی من است به طوری که با وجود ناراحتی و بیماری جسمی برای خنداندن مردم به صحنه می‌روم تا شاید لبخندی بر چهره مردم بنشانم چراکه این کار آرامش خاصی برایم دارد.

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: از اینکه در طول دوران بازیگری در سینما و تلویزیون توانسته‌ ام سبب نشاط و شادی مردم باشم احساس خیلی خوبی دارم چراکه خنده مردم در قبال زحمات من هدیه‌ای بسیار ارزشمند است و من قدردان احساسات مردم در مقابل کارهای هنری‌ام هستم.

عبدی بیان کرد: در صورت طول عمر همچنان در عرصه بازیگری به فعالیت خود ادامه می‌دهم و سعی دارم با تولید و ساخت برنامه‌های شاد و جذاب بتوانم خدمت کوچکی به مردم ایران به ویژه مردم استان اردبیل انجام بدهم و سبب خشنودی مردم کشور بشوم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: قدردانی مردم از هنرمندان سبب افزایش روحیه امید در آنان می‌شود و این امر در تداوم برنامه‌های جذاب و پرمحتوا بسیار تاثیرگذار است و خوشبختانه مردم ایران و به ویژه استان اردبیل مردمی قدردان و هنردوست هستند که ما همیشه مدیون محبت‌های مردم هستیم .

منبع: بیتوته

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده