این روش ها سه سوته لاغرتان می کنند!

یک نت ـ افراد همواره برای کاهش وزن خود به دنبال روش هایی خاص و عجیب هستند غافل از اینکه بسیاری از آنها می‌تواند تهدید جدی برای سلامتی‌شان باشد. روش‌های لاغری امروزی که بسیاری از آنها هیچگونه پایه و اساسی نداشته و غالبا نتیجه عکس می دهد.
لاغری

یک نت ـ پیشنهاد می کنیم برای رسیدن به آرزوی خود و موفقیت در این راه طبق مد عمل نکرده و روش های اساسی و علمی را دنبال کنید.

میانه رو باشید

بسیاری از افراد علاقه عجیبی به مصرف تنقلات ،‌اسنک‌ها و غذاهای مضرر دارند که ترک این عادت‌ برای آنها بسیاری دشوار و سخت است. هرگز چیزی را از لیست خوراکی های خود خلاف نکنید،‌چرا که با اینکار بیشتر علاقه‌مند به مصرف آنها می‌شود به جای آن توصیه می ‌شود که حداقل را در مصرف آنها پیش‌بگیرید.

خواب خود را به حداقل برسانید
اگر شما همواره در هر مکانی احساس خواب آلودگی داشته و نمی توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید، بهتر است کمی نسبت به این قضیه هوشیار باشید چرا که خواب آلودگی و میزان خواب زیاد بر روی عادت غذایی شما اثر منفی خواهد گذاشت.

کافی است چندین برا این عادت غلط خواب راکنار گذاشته و سعی کنید خواب خود را تنظیم کنید. آنگاه خواهید دید که زندگی شما پر از نشاط و سلامتی خواهد شد.

غذاهای کم‌چرب بخورید
چربی یکی از مواد مورد نیاز برای بدن می باشد که برای سیر شدن و سلامت بدن ضروری است، اما نکته قابل توجه این است که میزان بالای آن برای سلامتی بدن تهدید جدی می‌باشد. همچنین باید در نظر داشت که هدف کامل چربی از رژیم‌های غذایی باعث بالا رفتن اشتها و پرخوری می شود.

گفتنی است که مصرف لبنیات بدون چربی مانع جذب آنها توسط بدن شده وبسیاری از ویتامین‌های محلول در چربی‌ نظیر ویتامین‌های A و D و کلسیم قادر به جذب بدن نمی‌شوند.

منبع:yjc

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده