مخ زدن دختر 24 ساله در تلگرام فاجعه آفرید!

شبکه‎های اجتماعی این روزها به وسیله‌ای برای وقوع بسیاری از جرائم نوین تبدیل شده است و روز گذشته، یک دختر 24 ساله قربانی شبکه اجتماعی «تلگرام» در گرگان شد.
مخ زدن دختر

یک نت ـ دختر 24 ساله قربانی توطئه تلگرامی پسر گرگانی

صبح روز گذشته صاحب یک سوپرمارکت در یکی از روستاهای اطراف شهرستان گرگان در حال انجام فعالیت روزانه بود که ناگهان با ورود یک دختر جوان با حالتی آشفته و سراسیمه به داخل مغازه‎اش روبرو شد.

صاحب مغازه زمانی که چهره رنگ پریده و پریشان این دختر را مشاهده کرد بلافاصله با جویا شدن موضوع، با درخواست کمک این دختر برای پناه دادن او مواجه می‎شود.

صاحب مغازه که حتم داشت اتفاقی برای این دختر جوان افتاده است و حدس می‎زد که از حادثه‎ای تلخ می‎گریزد، به او پناه داد و با اطمینان دادن از در امان بودن او، از دختر درخواست کرد که اصل موضوع را بازگو کند.

این دختر جوان نیز زمانی که از در امان بودن خود اطمینان حاصل کرده بود، داستان تلخ چند روز اسارت خود در دستان پرویز را بازگو کرد.

این دختر 24 ساله گفت: اهل یکی از شهرهای استان خراسان‌شمالی هستم و طی روزهای گذشته از طریق تلگرام با فردی به نام پرویز 35 ساله آشنا شدم.

وی افزود: پس از مدتی که از طریق تلگرام به هم‌دیگر پیام می‎دادیم، متاسفانه به او اعتماد کردم و پس از چند روز، پرویز یک تصویری برایم فرستاد و مدعی شد که عکس خودش است.

این دختر 24 ساله تاکید کرد: با توجه به بیان فریبنده‎ای که داشت و با ارسال تصویرش، من هم به او اعتماد کردم و عکسم را برایش ارسال کردم.

وی گفت: در این بین چندین عکس دیگر نیز بین ما رد و بدل شد تا آنکه در نهایت پرویز مرا تهدید کرد که اگر به خواسته‎هایش توجه نکنم، تصاویری که از من دارد را در اینترنت و به خصوص در شهر کوچک محل زندگی‌مان منتشر خواهد کرد.

این دختر جوان خاطرنشان کرد: پرویز از من خواست که به گرگان بیایم و من هم از ترس آبرویم مجبور بودم که به خواسته‎هایش توجه کنم اما زمانی که در گرگان به ملاقات او آمدم، ناگهان متوجه شدم پرویز تصاویر جعلی از خود برایم ارسال می‎کرد و چهره واقعی او با چهره داخل تصاویر کاملا متفاوت است.

وی اضافه کرد: با تهدید و تاکید بر اینکه عکست را همه جا منتشر می‎کنم چند روزی مرا در خانه‎اش زندانی کرد تا آنکه در فرصتی مناسب و زمانی که پرویز در خانه نبود از خانه گریختم و به شما(صاحب مغازه) پناه آوردم.

صاحب مغازه نیز بلافاصله با 110 تماس گرفت و پلیس را در جریان ماجرا گذاشت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، گفت: پس از تماس صاحب مغازه با پلیس 110، بلافاصله نزدیک‌ترین تیم گشتی به محل مراجعه کرده و پس از ثبت اظهارات دختر جوان و صاحب مغازه، بلافاصله موضوع به اطلاع مقام قضایی رسید.

شعبان غربا بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی و اجرای تعقیب و مراقبت‎های پلیسی، پرویز بلافاصله پس از حضور در محل و در هنگام پرسه‎زنی در خیابان‎های اطراف محل سکونتش، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از پرویز، ماموران یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف کردند که پس از بازدید از تلفن همراه متهم، تعداد زیادی تصاویر غیراخلاقی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان ابراز کرد: در حال حاضر تحقیقات قضایی و انتظامی برای تکمیل شدن پرونده ادامه دارد.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده