پسر جکی چان زندانی شد (عکس)

جیسی چان در دادگاه گفته بود من قانون را شکستم و باید مجازات شوم.
جکی چان

یک نت ـ پسر جکی چان به دلیل استفاده از مواد مخدر به مدت 6 ماه در کشور چین زندانی می‌شود.

جیسی چان پسر جکی چان بازیگر مشهور هنگ کنگی، از سوی دادگاهی در چین به مدت 6 ماه راهی زندان شد. او برای استفاده از مواد مخدر با این محکومیت روبه رو شده است.

چان در ماه آگوست (اواخر مرداد) برای استعمال ماری جوانا در یک سالن ماساژ در پکن دستگیر شد. ماه پیش نیز اعلام شد که او مانع استعمال مواد از سوی دیگران نشده است.

سال پیش دولت چین اعلام کرد در میان چهره‌های مشهور استفاده از مواد مخدر در حال رواج پیدا کردن است و به همین منظور دولت برخوردی جدی با این مساله می کند.

انجمن نمایش چین و 42 آژانس و گروه فعال در زمینه نمایش‌های هنری نیز تعهد کرده‌اند بازیگرانی را که به هر طریقی با مواد مخدر مرتبط باشند، به استخدام خود درنیاورند.

جیسی چان در دادگاه گفته بود من قانون را شکستم و باید مجازات شوم.

جکی چان در دادگاه حاضر نشده بود اما به گفته خبرگزاری‌های چینی او به وکیلش گفته بود تلاشی برای کم کردن مدت مجازات نکند.

پسر چان گفته است: پس از آن که به اجتماع بازگردم، هم تلاشم را می کنم تا دیگر مرتکب خطایی نشوم زیرا با این کار بار دیگر موجب ناامیدی خانواده و دوستانم می شوم. من مجازاتی را دریافت می کنم که حقم است و این به معنی بخشوده شدن من نیست. همه تلاشم را می کنم تا در آینده با رفتارم مورد بخشش واقع شوم و انرژی خود را در این راه صرف خواهم کرد.

چان درباره مدت زمان زندان خود گفت: از آنجا که من پسر جکی چان است و از آنجا که اذعان دارم قانون شکنی کرده‌ام، اگر کمتر از یک هفته در زندان می ماندم آن وقت مردم چگونه به جکی چان و پسرش نگاه می کردند؟ ما آدم های مشهوری هستیم و باید قانون را رعایت کنیم.
 

در واقع مورد جیسی چان با توجه به پدرش جکی چان خیلی جدی تر مورد توجه قرار گرفت، چون پدرش در سال 2009 از سوی پکن به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر نام گرفت.

جیسی چان که خودش بازیگر تلویزیون است و 32 سال دارد همراه کیا کو چن-تونگ بازیگر تایوانی فیلم‌های سینمایی در پکن بازداشت شد. همان زمان اعلام شد پلیس احتمال می‌دهد پسر چان به دلیل تشویق دیگران به استعمال مواد مخدر، دادگاهی شود و احتمال دارد حکم تا 3 سال زندان را دریافت کند.

لی دیمو ستاره «صدای چین» دیگر بازیگری بود که در ماه مارس دستگیر شد و شوک دستگیری گائو هو از بازیگران مشهور که در فیلم «گل‌های جنگ» ساخته ژانگ ییمو بازی کرده بود نیز تابستان همه جا پیچید.

جکی چان سرمایه گذاری‌هایی در چین انجام داده و دارای املاک و بنیادهایی در زمینه صنعت فیلم در چین است. در عین حال او از چهره‌های فعال در زمینه امور خیریه در کشور چین محسوب می‌شود. جیسی چان هم نقش های قابل توجهی در فیلم‌های تولید وطنش انجام داده که بازی در فیلم «شهر ایده آل» نوشته هانهان نویسنده مشهور در سال 2012، از جمله آنهاست.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده