بند بازی استقلال روی اضلاع مثلث برمودا

سه دیدار استقلال در تبریز، تهران و اصفهان مثلثی می‌سازد که با توجه به مشکلات این باشگاه شبیه به مثلث برموداست.

استقلال تراختور

یک نت ـ تمام دیدارهای باقیمانده تا نیم فصل برای همه تیمها بسیار حساس است و مهم اما واقعیت این است که با ریز شدن روی اتفاقات استقلال به این نتیجه می رسیم که این سه بازی برای استقلال از تمام دیدارها برای همه باشگاهها مهمتر است چرا که زمینه ساز اتفاقات آتی برای نیم فصل دوم است.

امیر قلعه نویی معمولا در نیم فصل دوم تیم بهتری از نیم فصل اول داشته است و این نکته در بسیاری از آمار ها دیده می شود اما برای جام گرفتن- آنهم در شرایطی که سرمربی استقلال در ابتدای فصل و پس از جابه جایی مدیران استقلال اعلام کرد که "رفتنش بی معرفتی است و می ماند و استقلال را درست می کند" باید امتیازهای بیشتری جمع کند و از جام حذفی هم حذف نشده باشد،این نکته اما پیش درآمد جزییات اهمیت دیدار های استقلال است. چند نکته وجود داد که این دیدارها را برای این تیم مهمتر از امتیاز جمع کردن می کند.

شرایط میان امیر قلعه‌نویی و ملی پوشان استقلال چندان خوب جلو نمی رود، مصاحبه های فراوان امیر در مورد عدم آمادگی ملی پوشان و بعضا برخوردهایی که در رختکن صورت گرفته و اینکه ملی پوشان مدعی هستند که اگر آماده نیستند به دلیل تمرینات اشتباه و بدون ریکاوری کادر فنی است روابط این بازیکنان و سرمربی استقلال را خدشه دار کرده است.

تیموریان و صادقی دو بازیکنی هستند که بیشتر در این نیم فصل با این موضوع مشکل داشته اند و خسرو حیدری و هاشم بیک زاده کمتر. همین موضوع می تواند استقلال را در صورت عدم نتیجه گیری و مصاحبه تکراری در مورد ملی پوشان دچار بحران جدیدی کند. از سوی دیگر آرش برهانی هم از نیمکت نشینی ها راضی نیست و دوست دارد از استقلال جدا شود و نکته اینجاست که در صورت جدایی این دو احتمال زیادی وجود دارد که هر دو به تیم نفت تهران بروند و با منصوریان کار کنند.

از این ماجرا که دور شویم به هیات مدیره استقلال می رسیم و عدم رضایت اعضا از اسپانسر، در واقع افشارزاده در این راه تنهاست و این اواخر از توفیقی هم خبری نیست و همین موضوع موجب نارضایتی غیر رسانه‌ای افشارزاده و صاحب پناه از اسپانسر استقلال شده است. در واقع پرواضح است که افشارزاده به تنهایی نمی تواند بار مالی استقلال را به دوش بکشد که این مهم در مورد تیموریان کاملا به چشم آمده است.

در واقع اگر استقلال این سه دیدار را به سود خودش تمام کند که هیچ اما اگر به هر دلیلی در این سه دیدار نتیجه مورد نظر رقم نخورد و استقلال از جام حذفی حذف شود یا از دیدار با تراکتور و پرسپولیس نتواند حداقل سه امتیاز را بگیرد آنوقت باید منتظر بحران‌های جدیدی در این باشگاه باشیم. آنجا که برخی از ملی پوشان از این تیم جدا می شوند و ماجراهای مالی و تنهایی افشارزاده هم بیشتر به چشم می آید. هرچند افشارزاده مدیر کهنه کاری است و نمی توان کتمان کرد که تا همین حالا هم او این اختلاف ها را کنترل کرده است.

منبع : مهر

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده