فال روزانه 5 شنبه 93/6/27

یک نت ـ فال روزانه 5 شنبه 93/6/27
فال روزانه

یک نت ـ فال روزانه 5 شنبه 93/6/27

فروردین

امروز سعی کنید ارتباط های خود را با دیگران بیشتر کنید. همه افکار و ایده هایی که در سر دارید را به زبان بیاورید و در میان افراد مسوول، آنها را مطرح کنید. داشتن چشم‌اندازهای بزرگ باعث می شود تا موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. موانع و مشکلات را چندان جدی نگیرید. در رابطه عاطفی خود ممکن است با رویدادهای غیرمنتظره مواجه شوید. اگر مجرد هستید، احتمال اینکه با فرد جدی و جالبی آشنا شوید بسیار زیاد است. خودتان پا پیش بگذارید و در این امر تردید نکنید.

اردیبهشت

برای اینکه بتوانید به خواسته ها و اهداف خود برسید، باید راه های ارتباط با دیگران را باز نگه دارید. باید همیشه سرتان بالا و حواستان جمع باشد. هر ایده ای که به ذهنتان خطور می کند را یادداشت کنید تا در مواقع نیاز از آنها استفاده کنید. شما خلاقیت بسیاری دارید و نباید آن را نادیده بگیرید. با کمک همکاران می توانید امروز در محل کار بسیاری از پروژه ها را جلو ببرید و این برایتان خوشحالی زیادی به همراه خواهد داشت. از نظر احساسی، امروز کمی در خود هستید و حال و هوای تنهایی و روحیه عجیبی دارید. با حضور در مکان های فرهنگی یا رویدادهای اجتماعی این شانس را دارید با فرد مناسبی آشنا شوید و رابطه عاشقانه ای با او آغاز کنید.

خرداد

امروز حس های منفی عالم در دل شما ریخته شده است. دایم تصور می کنید دیگران خوشبخت هستند و شما از خوشی ها بی نصیب مانده اید. اما اینها طرز فکر شما هستند. اگر ناامیدی و بدبینی را کنار بگذارید، زیبایی های دنیا را به خوبی خواهید دید. اینکه دوست دارید در خودتان باشید اشکالی ندارد اما نگذارید احساسات منفی شما را در دام خود گرفتار کنند. در محل کار می توانید خلاقیت زیادی از خود نشان دهید. اگر ایده ای دارید که برایتان مهم است، برای اجرایی شدن آن پافشاری کنید. در مسایل عاشقانه نیز احتمال اینکه با فرد مناسبی آشنا بشوید بسیار زیاد است و می توانید در کنار او، آرامش مفیدی را تجربه کنید.

تیر

برای اینکه بتوانید در هر دو حوزه کار و زندگی شخصی بسیار موفق باشید، باید ارتباط های خود را توسعه دهید. با خوش اخلاقی و وقت گذاشتن برای دوستان و همکاران، می توانید موقعیت اجتماعی خود را بهبود ببخشید و این مساله در مسیر پیشرفت برایتان بسیار ضروری است. ایده های خلاقانه ای که امروز به ذهنتان خطور می کنند را یادداشت کنید تا در زمان مناسب از آنها بهره بگیرید. در مسایل عاطفی باید به عشقتان توضیح دهید تا چه اندازه کار دارید و باید بتواند امروز موقعیت شما را درک کند. شاید لازم باشد امروز از هم دور باشید تا شما به کارهای خود برسید. اما این قول را بدهید که در اولین فرصت، این دوری را جبران خواهید کرد.

مرداد

امروز بهتر است در جلسه های مهم کاری شرکت نکنید. اگرچه اجتماعی بودن برایتان بسیار مفید و لازم است، اما ترجیحا وقت خود را با دوستان یا خانواده خود سپری کنید. امروز نمی توانید با منطق تصمیم گیری کنید و ممکن است برای خود مشکل درست کنید. اما از همکاری در کارهای گروهی محل کار خود غفلت نکنید. در مسایل عاطفی، امروز در محل کار به یکی از دوستان خود حس نزدیکی زیادی حس خواهید کرد. این فرصتی است تا بیشتر به هم نزدیک بشوید. شاید این دوستی به یک رابطه عاشقانه منتهی شود. از این امر فرار نکنید و اجازه دهید انرژی های جاری بهترین رویدادها را برای شما ایجاد کنند. اگر متاهل هستید نیز شریک زندگی تان دوست دارد شما را به جایی برود که بسیار متفاوت است. هر دوی شما ایده های جدیدی را تجربه می کنید.

شهریور

امروز این فرصت را دارید تا اخبار و ایده های جدیدی از دیگران کسب کنید که برای ارتقا شغل شما بسیار لازم و مفید هستند. شما فکرهای خوبی در سر دارید و از این رو، دوستان و همکاران برای کمک و مشاوره نزد شما می آیند. از امتحان کردن چیزهای عجیب نترسید. امروز برای شما تجربه جدیدی وجود دارد. حتی می توانید برای مشکلات کنونی راهکار مناسب بیابید و از این مساله هم خرسند خواهید شد. امروز برای فرار از روزمرگی موجود در رابطه عاشقانه خود خوب است به مکان هایی بروید که تاکنون نرفته اید و تفریحات جدیدی را امتحان کنید. این هیجانات موقت موجب شادی و نزدیک شدن شما به هم می شود.

مهر
امروز خیلی سخت گیری نکنید و پرانرژی باشید. بگذارید رویدادها بر روال عادی خود پیش بروند. اگر سعی کنید کمی بی خیال بعضی چیزها بشوید، همه چیز برایتان سبک تر و راحت تر پیش می رود. کمی از کنترل کردن چیزها دست بردارید و بگذارید انرژی کائنات همه چیز را پیش ببرد. امروز فرصت آشنایی با افراد جدید دارید. شاید در میان آنها با یکی از دوستان قدیم خود نیز ملاقات کنید. شاید این ملاقات دوباره شما را به هم نزدیک می کند. البته شما همیشه درک خوبی به مسایل دارید و با مهربانی می توانید مشکلات را حل کنید. بهتر است بیشتر به ندای درونی خود گوش کنید تا منطق و عقلتان.

آبان

امروز یکی از کلیدی ترین راه های موفقیت، گسترش ارتباط ها با دیگران است. هر چه دوستان بیشتر و جدیدتری برای خود پیدا کنید، اطلاعات بیشتر و دیدگاه های متنوع تر به زندگی و کار پیدا خواهید کرد. از این رو، اگر به محفل یا جلسه ای دعوت می شوید، آن را رد نکنید. حواس خود را نیز جمع کنید تا بتوانید از کوچک ترین جزئیات نیز به نفع خود بهره بگیرید. در مسایل عاطفی، توصیه می کنیم سوپرایزهای بزرگی برای عشقتان داشته باشید. کارهایی انجام دارید که موجب خوشحالی زیاد او می شود. برایش خاطره ای ماندگار ثبت کنید. بهتر است بیشتر احساسی باشید و خیلی منطق را درگیر مسایل عاطفی خود نکنید. دست کم برای امروز.
 
آذر

امروز تغییرات اساسی در زندگی و کار خود ایجا کنید. با توسعه دایره دوستان، دیدگاه های جدید پیداکنید و دنیا را از نگاهی دیگر ببنید. این تغییر در موفقیت شما نقش بسیار زیادی دارد. روندهای همیشگی نتیجه ای همیشگی و تکراری برای شما دارند، از فرصت امروز برای تکمیل رویاهای خود بهره بگیرید. در جمع های مرتبط با کار خود حاضر شوید و با کارشناسان این امر دوست شوید. با گوش کردن به حرف ها و دریافت ایده های آنها می توانید برای آینده خود برنامه ریزی خوبی داشته باشید. در رابطه عاطفی خود امروز سوپرایزهای جالبی خواهید داشت. شریک عاطفی شما احساس نزدیکی بیشتری به شما دارد و شما هم در کنار او می توانید تجربه های شاد و آرامش‌بخشی داشته باشید. کمی رویاپردازی و دور شدن از عقل و منطق امروز برایتان خوب است. از آن هراسی نداشته باشید.

دی

امروز باید دایره دوستان و ارتباط های خود را گسترده تر کنید. با انسان های جدید آشنا شوید و از نقطه نظرهای آنها برای ارتقا سطح کار یا زندگی فردی خود بهره بگیرید. محدودیت و روزمرگی را از ذهن خود دور کنید. برای پیشرفت، باید قید و بندهای ذهنی را کنار بگذارید. هر چه ارتباط های شما بیشتر شوند، از دیدگاه های متنوع تری می توانید اطلاعات و دانش کسب کنید که بسیار مفید است. در میان این ملاقات ها، شاید با فردی آشنا شوید که از نظر احساسی به او کشش دارید. می توانید قدم پیش بگذارید و او را از احساس خود آگاه کنید. اگر در رابطه دایمی هستید نیز امروز این فرصت را دارید تا تجربه های هیجان‌انگیز و شادی داشته باشید.

بهمن

امروز زمان توسعه ارتباط ها است. دایره دوستان خود را بزرگ تر کنید. در محل کار، با کارشناسان حوزه فعالیت خود دوستی های نزدیک تری برقرار کنید تا بتوانید از دانش و اطلاعات آنها برای پیشرفت خود بهره بگیرید. شما توان و مهارت های بسیار خوبی دارید. با کمی تغییر در دیدگاهتان می توانید موفقیت های بسیاری برای خود رقم بزنید. در مسایل عاطفی، احتمال دارد به یکی از همکاران قدیمی علاقه مند شوید. این مساله را با او در میان بگذارید. احتمال زیادی هست که بتوانید خارج از محیط کار، دوستان بسیار خوبی برای هم باشید.

اسفند

انرژی های مثبت امروز زیاد هستند. این نیروهای خوب در روحیه شما نیز تاثیر مثبت دارند و شما را سرحال می آورند. امروز اتفاق های بسیار خوبی برای شما رخ می دهد. فرصت ها را از دست ندهید، ولی مراقب باشید که بر اساس اطلاعات نادرست هم اقدامی نکنید. اگر در رابطه عاطفی خود با مشکل مواجه شده اید، یا رابطه تان شکرآب شده است، بهتر است برای بهبود اوضاع، چند روزی دست نگه دارید. کاری انجام دهید که روحیه شما را بالا ببرد حس خنده و شادی را دوباره در شما زنده کند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده