دختر23 ساله ای هستم که خیلی نیاز به ازدواج دارم

یک نت ـ خیلی زود از همان سن 9 سالگی سروگوشم بجنبه و زود به بلوغ برسم .شاید تعجب اور باشه ولی دلم میخواست از سن 12 سالگی که زود ازدواج کنم .
دختر23 ساله

من قبلا هم مطلبی رو گذاشته بودم ولی حالا یک مشکل اصلیم رو میخوام بگم.من دختر23 ساله ای هستم که خیلی نیاز به ازدواج دارم .

عذر میخوام که اینو میگم متاسفانه از سن 8-9سالگی به خاطر بی موالاتی دیگران و دیدن رفتارهایی که حداقل جلوی من جایز نبود توسط بعضی زوجهای واقعا ....باعث شد که خیلی زود از همان سن 9 سالگی سروگوشم بجنبه و زود به بلوغ برسم .شاید تعجب اور باشه ولی دلم میخواست از سن 12 سالگی که زود ازدواج کنم .

متسفانه تاالان که 23 سال دارم زمینه اش جور نشده چون اصلا خواستگار ندارم.همه پسرها تاوقتی مجردن واسه امثال من قیافه میگیرن ولی به محض اینکه ازدواج میکنن و طلاق میگیرن با چشمای هیزشون چه اشتباها که نمیکنن.از همه لحاظ تحت فشارم .

برادر کوچکتر از خودم دارم که حس میکنم او هم بالاخره جوانه نیاز به ازدواج داره ولی خوب اصلا دلم نمیخواد قبل از من ازدواج کنه و واقعا برام غیر قابل تحمله که اون زودتر ازدواج کنه ولی از طرفی هم دوست ندارم به گناه بیفته .

از طرف خانوادگی هم توی فامیلمون همه کسایی که از من حتی 5 سال کوچکتر بودند ازدواج کردند و عمه ها و خاله هام و کلا همه شون نوه هاشون هم ازدواج کردند و دیگه یه دونه مجرد هم تو خونه شون ندارن ولی خانواده ما برعکسه و دلم برای پدر و مادرم هم میسوزه.توی دانشگاه هم عرض این سه سال تنها دختر کلاس که با پسرا فقط درحد جواب سلام ارتباط داشت من بودم و بقیه دخترا روزا مشغول بلوتوث بازی و شبها هم اس ام اس بازی با پسرا حالا جدا از قرار هایی که بیرون باهم میگذاشتند ولی الآن فکر کنم تنها مجرد کلاس من هستم.

توی این سایت هم وقتی میبینم همه دخترا تنها مشکلشون اینه که تعداد خواستگارا و کشته مرده هاشون رو نمیتونن بشمارن ولی من باید توی اینترنت دنبال این باشم که امارها رو بخونم ببینم  تعداد پسران مجرد که سنشون به من بخوره چقدر هستش و ایا نصیب من هم میشه یا اینکه خودم رو اماده کنم برای اینکه همسر دوم یکی بشم بلکه به گناه نیفتم!!!!!!

شدم مثل کسایی که اعتیاد دارند همش سعی میکنن ترک کنن ولی دوساعت دیگه باز شروع میکنن من هم هرچی سعی کردم افکار زشت و پلید رو از خودم دور کنم نشد و روزه و ... فقط شدتش رو چندبرابر کرد!!!

خدایا یعنی میشه یه روز بیام توی همین سایت و همه اونایی رو با این مطلبم خاطرشون ازرده شد رو با خبر ازدواجم خوشحال کنم؟مرسی که گوش کردین

 

لطفا براي خواندن ادامه مطلب و پاسخ كارشناس اينجا كليك كنيد

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده