حدود ۴سال هست که با دختری ۲۰ساله رابطه دارم.

یک نت ـ پسری ۲۲ساله هستم. حدود ۴سال هست که با دختری ۲۰ساله رابطه دارم. اوایل این دوستی خیلی به هم علاقه داشتیم. رفته رفته قصدمان بنا بر ازدواج شد؛ ولی بعد از چند ماه احساس کردم رفتارش خیلی سرد شده؛ تا حدی که چندین بار از من خواست که باهم قطع رابطه کنیم. هرازگاهی باهم جر و بحث می‌کردیم و چند روزی باهم حرف نمی‌زدیم.
دختر۲۰ساله

پسری ۲۲ساله هستم. حدود ۴سال هست که با دختری ۲۰ساله رابطه دارم. اوایل این دوستی خیلی به هم علاقه داشتیم. رفته رفته قصدمان بنا بر ازدواج شد؛ ولی بعد از چند ماه احساس کردم رفتارش خیلی سرد شده؛ تا حدی که چندین بار از من خواست که باهم قطع رابطه کنیم. هرازگاهی باهم جر و بحث می‌کردیم و چند روزی باهم حرف نمی‌زدیم.

سردی و غرورش به قدری بود که احساس می‌کردم با کس دیگری رابطه دارد و این واقعا آزارم می‌داد؛ اما من بخاطر علاقه ای که به او داشتم ۲سال تحمل کردم تا جایی که دیگر نتوانستم و با او قطع رابطه کردم.

ولی بعد از۶ماه خودش سراغم امد و گفت متوجه اشتباهش شده و از من خواست که دوباره باهم باشیم. من هم با این که واقعا از او دل چرکین بودم قبول کردم. چند وقتی هست که رابطه خوبی باهم داریم .حالا ماندم بین دوراهی با این اتفاقاتی که تو این مدت افتاده و با این شکی که نسبت به او پیدا کردم می‌توانم دوباره به او اعتماد کنم؟

به نظر شما  می‌شود با او یک زندگی موفقی بدست آورد؟

خواهش می‌کنم راهنماییم کنید

لطفا براي خواندن ادامه مطلب و پاسخ كارشناس اينجا كليك كنيد .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

دوست عزیز شاید از این رفتار دختر خانم چنین برداشت کرد که رفته بعد از شما باکس دیگری آشنا شده اما در هرحال این آدم به این رسیده که شما برایش بهتر هستید لذا بنظرم تحقیق و تفحص کن و فکراتو بکن با خود دختره حرفای اساسی را بزن و باهاش سنگاتو وابکن و بعد بنظرم تصمیم به ادامه بده.
اگه مطمئني به خاطر اينكه كسي ديگه اومده بود توي زندگيشو از تو بهتر بود باهات سرد شده پس دوباره هم ميتونه اين كار رو بكنه . ولي تاكيد ميكنم اگه به خاطر كس ديگه اي تورو نخواست پس اينبارم توبت تو هستش نخواييش . ولي اينم بدون گاهي وقتا دخترا چون يه پسري رو دوست دارن ولش ميكنند به خاطر مشكلاتي كه دارن
سلام.من یه دختر 27 سالم.دانشجوی فوق لیسانس.از یه خونواده ایی که پدرو مادرم بخاطر اخلاقاشون ازهم طلاق گرفتن.پدرم مرد درستکاریه ولی خشنه.مشکل من اینه که حتی یه خواستگارم ندارم.همه میگن من خوشگلم.درسخونم.چادریم.اما کسی واسه پسرش ازمن خواستگاری نمیکنه.من باید چیکار کنم.این باعث شده اعتماد به نفسم خیلی پایین بیاد.
با سلام خدمت شما بی زحمت به این آدرس مراجعه کرده و سوال خودتون رو اینجا مطرح کنید با تشکر http://www.jonbeshnet.ir/forum/565
اهل کجایی ؟