به خاطر لج و لج بازي يه شوهر رو مفتي از دست دادم

یک نت ـ من چند ماه پیش خواستگاری داشتم و بعد از دیدنش و اندک شناختی که از او پیدا کردم، متمایل شدم که با هم در حضور خانواده چند جلسه صحبت کنیم.اما خانوادم جواب منفی دادند و گفتند خانواده ی او برخورد خوبی نداشتند ،
 شوهر

 من چند ماه پیش خواستگاری داشتم و بعد از دیدنش و اندک شناختی که از او پیدا کردم، متمایل شدم که با هم در حضور خانواده چند جلسه صحبت کنیم.اما خانوادم جواب منفی دادند و گفتند خانواده ی او برخورد خوبی نداشتند ، خانواده ام راست می گویند . آنها رفتارهایی انجام دادند که آدم بنا را یا بر غرور یا خجالت آنها  میگذارد. من و والدینم حاضر به آمدن مجدد آنها هستیم ولی خواهرم میگوید چطور می توانی با آدمی ازدواج کنی که خانواده اش درست و طبق رسومات برایت احترام نگذاشتند ؟! الآن که چند ماه گذشته آنها در طی این مدت چند واسطه فرستادند و من به اصرار خانواده جواب منفی دادم . اکنون با مادرم صحبت کردم و گفتم میخواهم یک فرصتی دیگر بدهم.

مادرم قبول کرد، اما الان که مادرم راضی شده ، آنها دیگر فکر می کنند، هنوز هم جوابمان منفی است . ولی من به او علاقه مند شدم ، میخواهم به او بفهمانم که اگر بیاید احتمال دارد جوابمان مثبت باشد اما الان نه واسطه ای هست و نه من آن آقا را می بینم که به او بگویم.

من و او تا کنون از دور چند بار همدیگر را دیده ایم ولی تا حالا جز آن سلامی که در شب خواستگاری با هم کردیم سلام دیگری نداشتیم . من و او هر دو مذهبی هستیم ، او به خانواده اش و واسطه ها گفته بود که تمایل دارد حتما با من ازدواج  کند ، من که هر روز بیشتر از کمالات او می شنوم ، حسرت میخورم ای کاش همان روزها بیشتر تلاش میکردم که خانواده ام را راضی کنم . چه کنم که دوباره حتما بیاید ؟

پاسخ

سلام
سلام اگر خودتان مستقیما بخواهی چیزی به او بگویی در واقع طالب شده ای و دو حالت در باره  عکس العمل ایشان تصور می شود:

1. اگر از ازدواج با شما منصرف شده باشد یا از سر لج بازی جواب منفی بدهد شخصیت شما خرد میشود

2. اگر قبول کند و دلش باز با شما باشد احتمال دارد در آينده برایتان مشکل ساز شود و سرکوفت بزند لذا  اگر او واقعا فرد مناسبی هست و فکر می کنید از تناسبهای لازم فکری اعتقادی اخلاقی و رفتاری برخوردار هستید، در صورتی که می توانید از راه جذب غیر مستقیم اقدام کنید جذب غیر مستقیم به  این معنی است که طوری برخورد می کنید که او خیال کند اتفاقی است و اگر شما را بخواهد ادامه می دهد مثل اینکه پیامک یا ایمیل گروهی بدهید که برای او هم ارسال شود یا اگر اتفاقی او را دیدید طوری طرفش بروید که او متوجه شود و سلام و علیک کند .

اگر اینها را انجام دادی اما جلو نیومد چاره ای نداری که از رسیدن به او نا امید شوی و او را فراموش کنی وگرنه خواستگارهای بعدی را ممکن است نتوانی قبول کنی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

فقط و فقط امیدت بخدا باشه همه چی دسته اونه از دامن خدا بگیر بقیه حللهههه
منم موافقم که بیشتر با رفتارت بهش بفهمون ک تو هم بهش حسی داری.بنظر من بیخیالت نشده
امیدوارم زود حلشه.چون عشق تحملش تنهایی سخته