رفتن به محتوای اصلی

اینتراخت برانشوایگ به دنبال تمدید قرارداد دنیل داوری

تاریخ انتشار:
یک نت ـاینتراخت برانشوایگ، قعرنشین بوندس‌لیگا به دنبال تمدید قرارداد سنگربان شماره یک تیمش است.
اینتراخت برانشوایگ به دنبال تمدید قرارداد دنیل داوری

اینتراخت برانشوایگ، قعرنشین بوندس‌لیگا به دنبال تمدید قرارداد سنگربان شماره یک تیمش است.

 

 تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ بامداد چهارشنبه گذشته موفق شد در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگا در حضور 90 دقیقه‌ای دنیل داوری، دروازه‌بان ایرانی‌اش 3 بر یک میهمانش، ماینتس را شکست دهد.

بر اساس گزارشی که در سایت نشریه «بیلد» آلمان منتشر شده مسئولین باشگاه اینتراخت برانشوایگ که تیم‌شان وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ندارد به دنبال این هستند تا قرارداد دنیل داوری، سنگربان 26 ساله و مارک پفیتزنر، هافبک 29 ساله خودشان را تمدید کنند.

قرارداد فعلی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان با شیرهای زرد در پایان فصل 14- 2013 به اتمام خواهد رسید. داوری که از سال 2009 در تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ عضویت دارد در فصل جاری بوندس‌لیگا با مصدومیت ماریان پتکوویچ جایگاه خود در این تیم را مستحکم کرد و مسئول حفاظت از دروازه زردپوشان شد.

شاگردان تورستن لیبرکنشت که با برتری مقابل ماینتس 21 امتیازی شدند در حال حاضر برای فرار از منطقه خطر سقوط به دسته پائین‌تر تنها به 3 امتیاز نیاز دارند، هرچند باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های پایانی چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

به گزارش تسنیم، دنیل داوری امید دارد تا با درخشش در رقابت‌های بوندس‌لیگا نظر کارلوس کی‌روش برای قرار گرفتن در  ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2014 را جلب کند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا