مسی به چه بیماری مبتلا شده؟

یک نت ـ مسی بارها در وسط زمین دچار حالت تهوع شده است. او زمانی که از بارسلونا خارج می‌شود و در ارتفاعات قرار می‌گیرد با این مشکل روبه‌رو می‌شود.
مسی به چه بیماری مبتلا شده؟

مسی بارها در وسط زمین دچار حالت تهوع شده است. او زمانی که از بارسلونا خارج می‌شود و در ارتفاعات قرار می‌گیرد با این مشکل روبه‌رو می‌شود.

 روزنامه مارکا و آ.اس چاپ مادرید پرده از راز بیماری مسی در زمین برداشته‌اند. این روزنامه‌‌ها در گزارشی می‌نویسند: «مسی بارها در وسط زمین دچار حالت تهوع شده است. او زمانی که از بارسلونا خارج می‌شود و در ارتفاعات قرار می‌گیرد با این مشکل روبه‌رو می‌شود. برای نمونه او در بازی با بولیوی هم همین مشکل را داشت. حتی مشاهده شده مسی وقتی به شهرهای اسپانیا سفر می‌کند از این مشکل رنج می‌برد.»

خود مسی در این باره می‌گوید: مشکل خاصی نیست. این اتفاق بارها برایم افتاده است. بعد از این اتفاق قرص می‌خورم و همه چیز به حالت اول خودش بازمی‌گردد. زمانی که در خانه هستم این مشکل را ندارم اما وقتی تمرین می‌کنم یا به زمین مسابقه می‌روم این مشکل سراغم می‌آید. این غیرعادی نیست و بارها برای من اتفاق افتاده است.

مسی در حالی این حرف‌ها را می‌زند که مارکا در ادامه مطلبش آورده است: اتفاقا این موضوع اهمیت دارد. چون مسی پیش پزشک هم رفته اما هنوز موضوع شفافی از مریضی او مشخص نشده که آیا این بیماری خاص است یا نه؟ مارکا در پایان و به نقل از سرمربی آرژانتین هم نوشته است: «او در زمین چند بار آب خورد و شکمش ورم کرده بود».

منبع : افکار نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده