شکست سپاهان مقابل السد در گام نخست

یک نت ـ سپاهان در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر مغلوب شد.
شکست سپاهان مقابل السد در گام نخست

سپاهان در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر مغلوب شد.

در ادامه هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D السد قطر از ساعت 19 امشب (چهارشنبه) در دوحه میزبان سپاهان بود که این دیدار با برتری 3 بر یک خاتمه السد یافت.

در نیمه اول سپاهان به جز شوت‌های کم دقت برنامه دیگری نداشت و خط میانی و حمله السد به اتکای توانمندی تاباتا و الهیدوس دروازه سپاهان را بارها با خطر روبرو کرد.

دقیقه 17 پاس تاباتا توسط خلفان ابراهیم تبدیل به گل شد تا السد پیش بیفتد. در ادامه باز هم میزبان بازی را در اختیار داشت و الهیدوس دقیقه 25 و صالح دقیقه 29 تا آستانه فروپاشی دروازه این تیم پیش رفتند که ناکام ماندند.

دقیقه 38 خروج به موقع رحمان احمدی مانع از گلزنی خلفان ابراهیم برای دومین بار شد و لحظاتی بعد ضربه الهیدوس از کنار دروازه بیرون رفت. سپاهان در نیمه نخست کار خاصی انجام نداد تا نیمه نخست را با یک گل به السد واگذار کند.

در  نیمه دوم کرانچار محرم نویدکیا و سرجیو وندیک را بجای علی کریمی و یعقوب کریمی به میدان فرستاد تا توان تجربی این تیم را در مقابل السد افزایش دهد. سپاهان برای دقایقی توانست بازی را در اختیار بگیرد اما این شرایط چندان طول نکشید. السد هم برای کنترل بازی علی اسدالله را جایگزین صالح کرد.

اما تعویض سرمربی سپاهان موثرتر بود و حرکتی که محرم نویدکیا آغاز کرد با پاس پاپی و فریب مدافع السد توسط وندیک به شریفی رسید تا این بازیکن در دقیقه 78 گل تساوی سپاهان را وارد دروازه السد کند.

در دقایق پایانی تمارض الهیدوس درون محوطه جریمه سپاهان یک کارت زرد را برای او به دنبال داشت. دقیقه 88 نزیر بلحاج درون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق دروازه سپاهان را گشود و حضور سوکای هم برای سپاهان سودی نداشت تا  با تیر خلاص و گل سوم تاباتا در دقیقه 2 + 90 در نهایت 3 امتیاز این دیدار نصیب السد قطر شود و سپاهان نماینده ناکام ایران در لیگ قهرمانان آسیا بعد از استقلال باشد.

منبع : تسنیم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده