فال روزانه 07 / 12 / 1392

یک نت ـ فال روزانه 07 / 12 / 1392
 فال روزانه 07 / 12 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز گویی مغزتان درست کار نمی کند. البته جای نگرانی نیست. فقط نمی توانید کارهای خود را به درستی انجام دهید. به جای اینکه از این شاخه به آن شاخه بپرید و همه کارها را نیمه نصفه انجام دهید، فکرتان را متمرکز کنید و کاری که در دست اجرا دارید را به اتمام برسانید. امروز این فرصت را دارید همه افکار و تفکرات خود را با فرد موردعلاقه تان در میان بگذارید. می توانید در تنهایی دونفره خود در مورد رویاها و آرزوهای خود حرف بزنید. همین باعث می شود تا یک بعدازظهر عالی را در کنار یکدیگر تجربه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بیشتر از اینکه منطقی باشید و با فکر خود تصمیم گیری کنید، به قلبتان تکیه داده اید. هر آنچه غریزه و قلبتان می گوید را قبول کنید. اگر شغلتان در زمینه فروش کالا است می توانید انتظار داشته باشید که سفارش های بسیاری امروز به سمت شما سرازیر شوند. امروز این فرصت را نیز دارید با کسی که دوستش دارید رابطه عاشقانه ای برقرار کنید و او را به شام دعوت کنید. در تصمیم گیری در مورد زندگی عاشقانه خود کمی دچار شک و مشکل خواهید بود. اما فرصت های امروز این موقعیت را برای شما ایجاد می کنند تا با فرد جدیدی آشنا شوید و بخواهید با او آشنایی عمیق تری داشته باشید.
فال روزانه متولدین خرداد

ذات خلاق و نوآور شما امروز شکوفا می شود و به هر جای خانه خود که نگاه می کنید، ایده ای به ذهنتان می رسد و می خواهید آن را روی در و دیوار و وسایل اعمال کنید.حتی دوست دارید اعضای خانواده خود را به شام دعوت کنید و به واسطه آن دوست دارید تغییرات دکوراسیونی در خانه خود ایجاد کنید. مثلا شاید مبلمان جدید بخرید یا روکش های آنها را عوض کنید. در مورد زندگی عاطفی خود کمی در درک برخی مسایل میان خود و شریکتان با مشکل مواجه می شوید. باید با هم رودررو صحبت کنید و نیازها و خواسته های خود را بیان کنید و هرجا با هم تفاهم نداشتید، با همفکری هم برطرف کنید.

فال روزانه متولدین تیر

شما همیشه از نظر قوای روحی در شرایط خوبی قرار دارید اما امروز حس روانشناسی شما به اوج خود می رسد. به همین واسطه تمایل دارید با دوستان قدیمی خود تماس بگیرید و با آنها در مورد خاطره های مشترک حرف بزنید. البته او قبول نمی کند تا دوباره رابطه شما از سر گرفته شود اما می تواند توصیه های خوبی برایتان داشته باشد. این حرف ها و حس های درونی خودتان به شما اعتماد به نفس خوبی می دهد. امروز هرچه قلبتان می گوید گوش کنید. خیالپردازی در مورد مسایل عاطفی چندان هم بد نیست. امروز ذهن خلاق و تصویرگر شما می تواند آرزوهای جالبی به تصویر بکشد که برخی از آنها اجرایی نیز هستند و می توانید همراه با شریک عاطفی خود تجربه های خوبی داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

موفقیت هایی که دنبال آنها هستید چندان نزدیک نیستند و باید برای رسیدن به آنها تلاش کنید.پیشنهادهای کاری و ایده های شما امروز ممکن است مورد قبول واقع شوند و این مساله شما را یک قدم به سمت موفقیت بیشتر سوق می دهد. شما ایده های بسیار خوب و کاربردی در ذهن خود دارید. با ذهنی متمرکز آنها را یادداشت و برای آنها برنامه ریزی کنید. از تغییراتی که به واسطه شغلتان به وجود می آید، لذت ببرید. امروز بسیار اصرار دارید در مورد تصمیم مهمی که قرار است در مورد رابطه عاطفی اتخاذ کنید، بیشتر و دقیق تر فکر کنید. آن را دوباره و چندباره مورد بررسی قرار دهید و واقعیت های لازم را ببینید. بهتر است خود را گول نزنید و به درستی همه واقعیت ها را ببینید.

فال روزانه متولدین شهریور

اشتیاق و هیجان موجود در فضای امروز زیاد است و احساس می کنید در هوای اطراف غرق می شوید. شاید در این اواخر زیاد کار کرده اید و همین موجب خستگی موقت روحتان شده است. چرا یک دوست نزدیک را به خانه خود دعوت نمی کنید تا دوباره انرژی تازه ای بگیرید و تا حدی به روال عادی زندگی بازگردید! می توانید فردی که دوست دارید را به خانه خود دعوت کنید و نور شمع و محیط عاشقانه لحظه های خوبی با هم داشته باشید. امروز نمی دانید در مورد یک شخص خاص که به او وابستگی روحی دارید، چگونه رفتار کنید. اما دعوت او را قبول کنید. شاید با او تفاهم نداشته باشید  اما می توانید چند ساعت با هم وقتتان را به خوبی سپری کنید.

فال روزانه متولدین مهر

شما به طور ذاتی توانایی های روانشناسی خوبی دارید و می توانید با تقویت آن قدرت بسیار خوبی به دست بیاورید. شاید حتی تصور کنید امروز می توانید فکر دیگران را بخوانید. البته این حساسیت زیاد باعث می شود گاهی دچار دردسر شوید اما اغلب اوقات از آنها بهره می گیرید. در رابطه عاشقانه خود، می توانید به خوبی احساسات قلبی شریک عاطفی خود را درک کنید. امروز این شهامت را دارید تا خودتان را بهتر از آن چه هستید به دیگران نشان دهید. اگر قرار است برای نخستین بار با فردی از جنس مخالف ملاقات داشته باشید، بهترین لباس های خود را بپوشید و ترجیحا کمی غیرقابل دسترس و مرموز به نظر برسید. این موجب جلب توجه بیشتر او می شود.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در کلاس های گروهی ثبت نام می کنید و دیگر به کلاس های خصوصی تمایلی ندارید. این با روحیه شما سازگار نیست. شما همیشه از جمع های اجتماعی دور بوده اید و تمایلی به شرکت در آنها نداشته اید. اما امروز بیشتر دوست دارید در جمع آدم های دیگر باشید. مزیت این کار این است که از آدم های مختلف مسایل متفاوتی می آموزید که بسیار برایتان ارزشمن هستند. حتی می توانید از اشتباهات دیگران درس بگیرید و خودتان آنها را تکرار نکنید. از این فرصت استفاده کنید. یکی از توانایی های شما در زمینه مسایل عاطفی این است که می توانید همیشه توپ را در زمین خود نگه دارید. همیشه تا اندازه ای با طرف مقابل در ارتباط هستید که به محدوده شخصی و خصوصی شما لطمه ای وارد نشود. هیچ گاه به طرف اجازه نمی دهید احساسات عمیق شما را درک کند. امروز از این موش و گربه بازی بیشتر لذت خواهید برد.

فال روزانه متولدین آذر

در این اواخر بسیار کار کرده اید و برای انجام پروژه های خود وقت بسیاری گذاشته اید، اما امروز این حس را دارید که شاید همه این تلاش ها بی نتیجه و بیهوده بوده است! اما این طور نیست. شاید چند روزی دچار مشکل شده باشید اما این مشکلات موقتی هستند و با کمی زیرکی می توانید مشکلات را از بین ببرید. باید بدانید هر کاری فراز و فرود خود را دارد و باید با صبر دنباله آن را بگیرید. فضای عاطفی امروز نیز به گونه ای است که گویا یک مشکل از بین می رود و یک مشکل دیگر از جای دیگری ظاهر می شود. اما رویاها خود را از دست ندهید و برای تصمیمات مهم زندگی، راهکارهای مناسب پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز اعتمادبه نفس و حس زیبایی شناختی بالایی خواهید داشت. به همین دلیل نباید تعجب کنید از اینکه دیگران به سمت شما کشش داشته باشند. همه اطرافیان به مهربانی ها و خوش رفتاری شما پاسخ مثبت می دهند. از این همه انرژی خوب امروز به نفع خودتان بهره بگیرید. هنگام غروب نیز می توانید یک رابطه عاشقانه جالبی را تجربه کنید. امروز ایده های بسیار جالبی در سر خود دارید و می توانید در مورد آنها حسابی خیال پردازی کنید. امروز حس عاطفی شما به گونه ای است که گویا در بهشت زندگی می کنید. حالتان در کنار معشوق خوب است.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز درک درونی و حساسیت روحی شما بسیار زیاد خواهد بود. به گونه ای که حتی می توانید تفکرات دیگران را حدس بزنید. البته برخی از مشکلات قدیمی نیز  به ذهن شما هجوم می آورند و باعث می شوند تا خیلی آرام و راحت نباشید. این مشکلات در روند عادی زندگی امروز شما وقفه ای ایجاد می کنند. این مساله به قدری بزرگ می شود که خودتان به تنهایی از عهده حل آن بر نخواهید آمد و شاید لازم باشد به کارشناس روانشناسی مراجعه کنید. انرژی های امروز شما را به جایی می برند که قبلا هرگز نبوده اید. اگر فردی در زندگی شما هست که نظرتان را خود جلب کرده است، امروز فرصت خوبی برای بیان آن است و در مورد احساسات خود به او بگویید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز با فردی وارد رابطه عاشقانه می شوید که مدت ها است او را می شناسید. به طور مثال، می تواند از دوستان دوران دبیرستان، دانشگاه یا از فامیل باشد. یا شاید در میان همکاران ناگهان احساس کنید به یکی از آنها علاقه خاصی پیدا کرده اید. به طور کلی، امروز انرژی های عاشقانه زیادی در هوا جاری است و شما را درگیر یک رابطه خواهد کرد. خیلی دوست دارید به جلو حرکت کنید، اما هرچه بیشتر تلاش می کنید، بیشتر پسرفت می کنید. دوست دارید همان طور که احساس می کنید، رفتار کنید اما هیچ چیز درست پیش نمی رود. اما خیلی ناامید نباشید. از تلاش دست برندارید زیرا در انتهای روز بالاخره نتیجه دلخواه رابه دست خواهید آورد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده