خانم معروف پرسپولیسی در راه برزیل 2014 ! +عکس

یک نت ـ خانم معروف پرسپولیسی در راه برزیل 2014 ! +عکس
خانم معروف پرسپولیسی در راه برزیل 2014 ! +عکس

خانم معروف پرسپولیسی در راه برزیل 2014 ! +عکس

سایت گل : بهنوش بختياري بازيگر سينما و تلويزيون كه همراه با همسرش از مهمانان ويژه مسابقات پرش جام اسب طلايي بودند و در روز پايانی رقابت‌ها از جدال "رايد اند درايو"(مسابقه اسب و موتور) ديدن كردند. او كه اخيرا در بازی فوتبال 2013 كامپيوتري گزارشگري فوتبال را تجربه كرده و به اين رشته علاقه‌مند است، مي‌گويد:ورزش را خيلی دوست دارم و با توجه به علاقه‌مندی كه به فوتبال دارم به جام‌جهانی برزيل خواهم رفت تا از نزديك مسابقات را تماشا كنم.
 

وی با بيان اينكه جوانان نياز دارند تا با تخليه هيجان خود زندگي سالمی داشته باشند، تصريح كرد:با توجه به معضلات موجود در جامعه جوانان نيازمند فضاهاي ورزشی مناسب براي تخليه انرژی و هيجانات خود هستند. اين محيط‌ها بايد در مسابقات فوتبال، سواركاری، اسكی، اتومبيلرانی و ديگر رشته‌های پرهيجان با هزينه كم ايجاد شود تا افراد خود را با سرگرمي‌های خطرناك مشغول نكنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ورزش كردن برای عموم مردم سخت و پرهزينه شده در حالی كه برخی رشته‌ها مختص قشر مرفه جامعه است و عموم مردم نمي‌توانند از امكانات ورزش‌های سرگرم‌كننده و پرهيجان استفاده كنند. اين‌طور نباشد كه وقتی بخش خصوصی وارد ورزش مي‌شود فقط به منفعت‌طلبی فكر كند. بايد با سرمايه‌گذاری درست و اطلاع‌رساني مناسب همه مردم را درگير آن كند. وی با ابراز علاقه‌مندي به سواركاری گفت: قبلا هم در مجموعه سواركاری نوروزآباد مسابقات اين رشته را دنبال كرده بودم اما در حد يك مبتدی هستم و در برنامه‌هايم گنجانده‌ام تا آموزش ببينم و از آن استفاده كنم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده