شرکت تبلیغاتی و موسسه‌ای وابسته به یک بانک؛ حامیان جدید تیم ملی

یک نت ـ یک شرکت تبلیغاتی و یک شرکت وابسته به یکی از بانک‌های کشور حامیان مالی جدید فدر اسیون و تیم ملی هستند.
شرکت تبلیغاتی و موسسه‌ای وابسته به یک بانک؛ حامیان جدید تیم ملی

یک شرکت تبلیغاتی و یک شرکت وابسته به یکی از بانک‌های کشور حامیان مالی جدید فدر اسیون و تیم ملی هستند.

عباس ترابیان در گفت‌‌وگو یی درباره انتخاب حامیان مالی جدید فدراسیون فوتبال گفت: زمانی باید بگوییم این حامیان انتخاب شدند که قرارداد امضا شود و این اتفاق روز شنبه رخ خواهد داد.

وی افزود: در حال حاضر توافقی سه جانبه حاصل شده است که در یک طرف آن فدراسیون فوتبال قرار دارد و در طرف دیگر یک شرکت بزرگ تبلیغاتی و یک شرکت وابسته به یکی از بانک‌های کشور فعالیت می‌کنند.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ادامه داد: نحوه کار به این شکل است که در 2 بعد تبلیغات فیزیکی و مجازی کار تبلیغات را برای درآمدزایی در حوزه تیم ملی پیش خواهیم برد.

وی درباره نزدیکی رقم قرارداد با این 2 اسپانسر جدید به رقم حامی قبلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: رقم این قرارداد آزاد است، چرا که قرار است هر 3 طرف این قرارداد با یکدیگر کار کنند و درآمدزایی کنند که این درآمد در یک صندوق ذخیره خواهد شد و نسبت به انجام آن توافق شده است.

ترابیان خاطرنشان کرد: مراسم روز شنبه بیشتر برای حمایت از تیم ملی و همبستگی تمامی مقامات ورزشی، فرهنگی و هنری کشور و همچنین هر فردی است که به شکلی از تیم ملی حمایت کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: از وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان صداوسیما و وزرای مختلف برای شرکت در این مراسم دعوت شده است. یک گردهمایی ملی پیش روی ما است که امیدواریم همه آنهایی که ملی می‌اندیشند در این مراسم شرکت کنند.

منبع : تسنیم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده