فال روزانه 21 / 11 / 1392

یک نت ـ فال روزانه 21 / 11 / 1392
فال روزانه 21 / 11 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز بحث کردن را بسیار دوست دارید. اگر مراقب نباشید، ممکن است برای خود دردسر درست کنید. اگر برایتان مشکل پیش آمد، عاقلانه ترین راه این است که خود را از آن بحث و مشاجره بیرون بکشید. وقتی در این شرایط قرار می گیرید، مخصوصا در مورد دونفری که بسیار برای آنها ارزش و احترام قایل هستید، باید بدانید نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت و مقصر اصلی نیز شما هستید. پیش از اینکه بخواهید وارد یک رابطه عاشقانه بشوید، باید همه جوانب آن را بسنجید. یا در مکالمه های دونفره خود شاید برایتان سخت باشد تا واقعیت را از اشتباه تشخیص دهید. اما به طور کلی، از رابطه عاشقانه خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز به معنای واقعی حس پرانرژی بودن دارید. از این فرصت برای برنامه ریزی و انجام کارهای عقب افتاده استفاده کنید. می توانید مثلا یک خانه تکانی اساسی داشته باشید. هر کاری که انجام می دهید، از انرژی های مثبت غافل نشوید و تا می توانید از آنها استفاده کنید. به حرف های درونی خود گوش کنید. امروز زمان مناسبی برای شک کردن به فرد موردعلاقه خود نیست. بهتر است به قلب خود اعتماد کنید.
فال روزانه متولدین خرداد

امروز بسیار فعال و پرانرژی خواهید بود. این مساله باعث می شود تا سلامت عمومی بدن خود را حفظ کنید. اگر جزو افرادی هستید که دائما پشت میز نشسته اید، شاید خوب باشد از انرژی های امروز برای انجام ورزش یا تفریحات پرهیجان استفاده کنید. فعالیت های جسمی باعث کاهش استرس می شوند و می تواند حال بهتری داشته باشید. امروز دوست دارید یک عشق رویایی را تجربه کنید. با این فکر همین که فردی را می بینید که با ایده‌آل های شما جور است، بسیار خوشحال خواهید شد. شما با هم می توانید لحظه های جالب و دوست داشتنی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین تیر

یکی از مهم ترین کارهایی که امروز باید انجام دهید، تصمیم گیری درست است. همه کارهایی که باید انجام دهید را فهرست کنید و برای آنها اولویت تعیین کنید. برایشان برنامه ریزی کنید و در مسیر تحقق آنها به جلو پیش بروید. در مورد مسایل خانوادگی و روابط خود نیز از فرصت ها به سمت بهبود اوضاع کمک بگیرید. شاید بد نباشد به رابطه عاطفی خود کمی چاشنی هیجان اضافه کنید. لازم نیست حتما بیرون بروید و پول خرج کنید. در خانه و در کنار هم می توانید با حرف و برنامه ریزی برای آینده لحظه های خوبی با هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

توان شما برای تمرکز روی مسایل مختلف بسیار زیاد می شود. اگر قصد مطالعه یا تمرکز روی جزئیات برنامه های خود را دارید، باید بدانید امروز فرصت خوبی است. سرگرمی نیز به توجه و تمرکز نیاز دارد. اگر حواستان پرت باشد نمی توانید در کارهای خود  پیشرفت کنید. شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید و همه فکر خود را روی آنها  بگذارید. امروز می توانید یک رابطه عاشقانه بسیار جالب برای خود مهیا کنید و از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرید. نیروهای عشق بسیار پررنگ هستند. از آنها به نفع رابطه خود استفاده کنید.

فال روزانه ,

امروز باید از خواب بیدار شوید و به جلو پیش بروید. باید کارهای مهمی انجام دهید و خود را درگیر رخوت نکنید. فعالیت های جسمانی و ورزش بسیار به شما کمک می کند. با ورزش فقط جسم شما آرام نمی شود،در روحیه تان نیز تاثیر بسیاری دارد. امروز اگر می توانید در کلاس ورزشی ثبت نام کنید. باید یاد بگیرید مسایل را به درستی ببینید. برای دیدن یک درخت نباید کل جنگل را نادیده بگیرید. امروز می توانید از یک رابطه عاشقانه عالی لذت ببرید. با هم بیرون بروید و غذای عالی با هم میل کنید و از گفت‌وگوهای خوب با هم لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

بهترین زمان برای کشف و استفاده از خلاقیت خود امروز است. شاید چندان هم برایتان عجیب نباشد که این همه مهارت هنری دارید و می توانید از آن استفاده کنید. اما اینکه بتوانید روی کارها و ایده های خود متمرکز بمانید، با اجرایی کردن کارها بسیار فرق دارد. از انرژی های امروز می توانید برای تمرکز روی کارهای خود استفاده کنید. با تکمیل پروژه های عقب افتاده و ناتمام می توانید استفاده درستی از روز خود داشته باشید. برای نشان دادن استعدادهای خود از روش های جالب بهره بگیرید. امروز به مسایلی توجه می کنید که در حالت عادی برایتان ارزش و اعتباری ندارند. بنا به دلایل خاص خودتان نیز رفتارهایی در رابطه عاشقانه تان بروز می دهید که چندان عادی نیستند.

فال روزانه متولدین آبان

در پیش گرفتن راحت ترین راه شما را به مقصود نمی رساند. باید همیشه بهترین راه را در نظر بگیرید. این را بدانید که همه در طول زمان دچار وسوسه هایی می شوند که شاید برایشان مفید و مناسب نباشد. همه جوانب مواردی که در نظر دارید را بررسی کنید و بدون فکر و برنامه ریزی درست، پیش نروید. سعی کنید در برابر وسوسه هایی که امروز دارید ایستادگی کنید. در مورد مسایل عاطفی نیز، ایده های بزرگی در سر دارید که اتفاقا خوب هستند. با هم برای دستیابی به این هدف برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

برنامه ریزی و قدم برداشتن در مسیر هدف یکی از واژه های اصلی زندگی شما است. بهترین زمان برای بررسی موقعیت های مالی شما امروز است. آیا دوست دارید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید؟ ایده ها و نظراتی که امروز به ذهنتان می رسند شما را در این مسیر یاری خواهند کرد. آیا حساب جاری فعالی دارید؟ اگر این طور است، با یک سرمایه گذار، بانکدار یا کارشناس مالی مشورت کنید و برای بیشتر شدن سرمایه خود از آنها کمک بگیرید. امروز از طرف فردی که بسیار برایتان ارزش و احترام دارد، پیغامی دریافت می کنید. یا رفتاری می بینید که به شما اجازه می دهد در مورد علاقه خود به او بگویید. او نیز پاسخ مثبتی به شما خواهد داد.

فال روزانه متولدین دی

امروز می توانید تصمیمات بزرگی بگیرید. در میان ایده های بسیاری که در سر دارید، می توانید بهترین آنها را انتخاب کنید. انرژی های امروز کمک می کنند در مورد مسایل مالی، رابطه ای، خانوادگی و .. بهترین تصمیمات را بگیرید. از اینکه اشتباه کنید، نترسید. امروز نمی توانید تشخیص دهید چه اتفاقی میان شما و فرد موردعلاقه تان افتاده است. همه مسایل کمی غیرنرمال به نظر می رسد. اما به این چیزها فکر نکنید و اجازه دهید همه چیز همین طور بگذرند.

فال روزانه متولدین بهمن

روز بسیار خوبی برای ایده پردازی و تصمیم گیری است. آن شهامتی که برای قدم گذاشتن در مسیر خواسته های خود نیاز داشتید را امروز به دست می آورید. اگر افکارتان واضح نیستند و هنوز لازم است در مورد آنها بیشتر تحقیق و بررسی کنید، این کار را انجام دهید. این ایده ها در آینده به شما کمک می کند تا پله های پیشرفت را سپری کنید. اجازه ندهید ترس و عدم امنیت شما را عقب نگهدارد. امروز شاید رابطه میان شما و فرد موردعلاقه تان چندان واضح نباشد. نمی دانید چه اتفاقی در حال روی دادن است. اما نباید نگران باشید. همه چیز خوب است و فقط کمی دیدگاه ما دچار خدشه شده که مقطعی است.

فال روزانه متولدین اسفند

احساسات و ارزش های متفاوتی در زندگی امروز شما پدیدار می شوند. ارتباط برقرار کردن با این حس های درونی دید تازه ای به شما می بخشد و می توانید آینده نگری بسیار خوبی داشته باشید. شاید بهتر باشد امروز زمانی را با خود تنها باشید و به خواسته ها و نیازهای خود توجه کنید. ببینید چگونه می توانید در مسیر موفقیت های بیشتر گام بردارید. هر ایده ای به ذهنتان رسید، یادداشت کنید. امروز باید با احتیاط کامل در مورد مسایل عاطفی و عاشقانه تصمیم گیری کنید. باید از تجربیات پیشین خود در رابطه کنونی بهره بگیرید و اگر مسیری را اشتباه رفته بودید، دوباره آن را تکرار نکنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده