رویانیان: کار دو بازیکن پرسپولیس را هرگز فراموش نمی کنم

یک نت ـ محمد رویانیان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان گفت:‌من بازی پرسپولیس را دیدم و برای این تیم دعا کردم تا موفق شود و همیشه هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم اما دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیستم و امیدوارم بتوانم در سمت جدیدی که به عهده من گذاشته شده که همان مشاور ویژه در بازرسی نیروی انتظامی است، موفق باشم.
رویانیان: کار دو بازیکن پرسپولیس را هرگز فراموش نمی کنم

محمد رویانیان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان گفت:‌من بازی پرسپولیس را دیدم و برای این تیم دعا کردم تا موفق شود و همیشه هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم اما دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیستم و امیدوارم بتوانم در سمت جدیدی که به عهده من گذاشته شده که همان مشاور ویژه در بازرسی نیروی انتظامی است، موفق باشم.

 

وی ادامه داد: من بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را دیدم و مصاحبه بازیکنان بعد از بازی را خواندم اما از صحبت‌های دو بازیکن ناراحت شدم چرا که مصاحبه ناحقی کردند و من کار این دو نفر را انجام نمی‌دهم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس مقابل سپاهان بازی خوبی ارائه داد و من امیدوارم پرسپولیس با علی دایی موفق شود. همیشه آرزوی موفقیت پرسپولیس را دارم و خوشحالم این تیم مقابل سپاهان خوب بازی کرد.

رویانیان که امروز در دانشگاه پرسپولیس حاضر شده بود تصریح کرد: من قصد مصاحبه نداشتم اما چون دانشگاه جای شریفی است آمدم تا به این مکان سر بزنم. من سرباز نظام هستم و همیشه قصد خدمت دارم.

وی گفت: من تمام مصاحبه بازیکنان را خواندم اما کار دو بازیکن پرسپولیس را هرگز فراموش نمی‌کنم و هیچ کاری هم برایشان انجام نخواهم داد. بقیه مسائل را هم به باشگاه گفته‌ام. من ظرف 48 ساعت آینده مشکل اتومبیل بازیکنان را حل می‌کنم و بعد از آن دیگر نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی و نه حتی تیم ملی. من قصدم فقط خدمت به نظام است اما پرسپولیس را همیشه دوست خواهم داشت.

رویانیان تصریح کرد:‌از وزارت ورزش خواهش می‌کنم تا به تیم‌های ملی کمک ویژه‌ای کند و اجازه ندهد این تیم‌های دولتی به مشکل بربخورد. من همیشه طرفداران پرسپولیس را دوست دارم و امیدوارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: همانطور که گفتم مشکل همه بازیکنان را حل می‌کنم اما مشکلات آن دو بازیکنی که گفتم را برطرف نخواهم کرد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده