رفتن به محتوای اصلی

خرید تازه عروس هالیوود در کنار مادر شوهر +تصاویر

تاریخ انتشار:
یک نت ـ خرید تازه عروس هالیوود در کنار مادر شوهر +تصاویر
خرید تازه عروس هالیوود در کنار مادر شوهر +تصاویر

" میلا کانیس" که سال گذشته عنوان جذابترین زن دنیا را از آن خود کرده بود در آستانه ازدواج با " اشتون کاچر" همس سابق " دمی مور" ستاره هالیوود قرار دارد. او که به تازگی به خاطر استفاده از لباسهای گشاد و بلند در معرض شایعه بارداری قرار گرفته است در حالی شکار عکاسان شد که به همراه مادر شوهر آینده اش برای خرید به یکی از فروشگاههای بزرگ لوس آنجلس رفته بود. 

این ستاره 30 ساله که نامزد دریافت جایزه بزرگ و معتبر " گلدن گلوب" نیز بوده است در کنار مادر اشتون کاچر در حالی دیده شد که آرایش بسیار کمی داشت و موهایش را به سادگی روی شانه هایش ریخته بود و لباس ساده و اسپورتی به تن داشت. به نظر میرسید این مادر شوهر و عروس برای مراسم شب شکرگزاری به خرید رفته بودند.اخیرا شنیده میشود که " میلا کانیس" و " اشتون کاچر" در صدد تشکیل خانواده هستند. یک منبع نزدیک به این زوج هالیوودی به خبرنگار " پی پل" گفت : هردوی آنها قصد بچه دار شدن دارند. فکر میکنم به زودی و با اتمام مرحله نامزدی رسمی شان بچه دار شوند.

"میلا کانیس" اصالتا اهل اوکراین است و بیشتر در سریالهای تلویزیونی امریکایی ایفای نقش میکند. او سالهای زیادی با " استیو مک کوالین" بازیگر محبوب نقش "کوین" در فیلم معروف " تنها در خانه" رابطه عاشقانه داشت که در سال 2010 این رابطه به پایان رسید و بعد از جدایی " اشتون کاچر" از " دمی مور" این دو ستاره هالیوودی با هم دیده شدند و شنیده میشود که به زودی " اشتون" از او خواستگاری رسمی خواهد کرد. 

پرداد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا