کار ناشایست خواننده زن مقابل تماشاگران +تصاویر

یک نت ـ کار ناشایست خواننده زن مقابل تماشاگران +تصاویر
 کار ناشایست خواننده زن مقابل تماشاگران +تصاویر

به گزارش جام نيوز  : جشنواره موسیقی “ام ت وی” اروپا در سال ۲۰۱۳ میلادی،  با حاشیه ای بزرگتر از متن برگزار شد.

مایلی سایرس، خواننده جوان، بار دیگر از پر حاشیه ترین شرکت کنندگانی بودند که در این مراسم که در شهر آمستردام هلند برگزار شد، حضور داشت.

کار ناشایست خواننده زن مقابل تماشاگران +تصاویر

مایلی سایرس، در این مراسم زمانی که به روی صحنه رفت، ماریجوانا کشید و این اقدام او انتقادهای بسیاری را برانگیخت.

پیش تر نیز عکس هایی منتشر شده بود که او را در حال مصرف مواد مخدر در یکی از کافی شاپ های شهر آمستردام نشان می داد.

گفتنی است این اولین بار نیست که مایلی دست به این کارهای زننده می زد در سال ۲۰۱۰، TMZ، ویدئویی منتشر کرد که در آن مایلی، پنج روز بعد از جشن تولدش در لس آنجلس، در حال کشیدن مواد مخدر (مایش آزتکی) بوده است. مایلی این خبر را تکذیب یا تائید نکرد.

کار ناشایست خواننده زن مقابل تماشاگران +تصاویر

پدر مایلی در این باره در توییتر خود نوشت: متاسفم بچه‌ها، من هیچ نظری ندارم و چیزی ندیده‌ام و این مشکل را اولین باری است که می‌شنوم، من خیلی ناراحتم… در حال حاضر خیلی چیزها خارج کنترل من می‌باشند.

در یک ویدئو دیگر از تولد ۱۹ سالگی مایلی، در حالی که وی بسیار مست بود، حرف‌های نامربوطی می زده، گر چه برخی در توجیه آن گفتند که این مجلس خصوصی بوده است. از طرفی کیک تولد وی نیز بسیار غیراخلاقی بود.

 

کار ناشایست خواننده زن مقابل تماشاگران +تصاویر

هفته بعد از این اتفاقات، مایلی گفت: من در آن لحظه مست بودم و آن کیک فقط جنبه " تفریحی" داشت!
اما این پایان ماجراهای او نبود وی امسال و پیش از این اقدام ناشایست با برهنه شدن و نحوه رقصیدنش در جشن سالانه جایزه شبکه تلویزیونی ام‌تی‌وی، بحث‌برانگیز شده است. منتقدان گفتند پوشش و حرکات او "زننده" بوده است. بسیاری از خانواده ها هم علیه او انتقاد هایی را مطرح کردند.

بعد از این بود که آنی لنوکس، ستاره موسیقی پاپ بی آنکه نامی از مایلی سایرس، ریحانا، لیدی گاگا و برخی دیگر خوانندگان مبتذل ببرد، برخی از موزیک-ویدئوهای سال های اخیر را "تیره" و "پورنوگرافی" خوانده بود.

آنی لنوکس گفت: "فکر نکنم پدر و مادری در این کشور باشند که صادقانه مخالفتی نداشته باشند که پسر یا دخترشان این ویدئوها را ببینند."

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده