فـال روزانه شنبه 1392/08/18

یک نت ـ فـال روزانه شنبه 1392/08/18
 فـال روزانه شنبه 1392/08/18

فال روزانه متولدین فروردین

اگر ندانید دشمنان شما کدامند نمی توانید هیچ فکر و ایده ای در مورد نحوه مبارزه با آنها داشته باشید. حواستان به افرادی که می خواهند شما را پایین بکشند باشد. این انرژی که از سوی آنها می آید زیاد بزرگ نیست، بنابراین در ابتدا شما متوجه آن نمی شوید. ولی در کل امروز شما نیروی زیادی برای مبارزه با هر چیزی که بر سر راه موفقیت شما قرار دارد، در اختیار دارید. شما اراده غلبه بر این چالش ها را دارید. امروز روز بسیار خوبی برای ترتیب دادن دورهمی با دوستان نزدیک است. همچنین می توانید با مخاطب خاص خود بیرون بروید و خوش بگذرانید. صمیمیت، انرژی و گفتگوی دو نفره امروز را برای شما جذاب می کند. به این فرد بگویید که چه احساسی دارید و مراقب موانعی که ممکن است سر راهتان قرار بگیرد باشید و جایگاه عشق را مشخص کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز نیروی دگرگون کننده ای وجود دارد که شما را به مسیرها و جهات مخالف می کشاند. رویه های بلندمدت امروز به اوج تأثیر خود می رسند. قانون کارما که در سال های گذشته برای شما جاری نشده بود، امروز گریبان شما را می گیرد. امروز موقعیت ها برای شما بسیار داغ و پرهیجان می شوند و احتمالاً به زره یا جلیقه نسوز احتیاج پیدا می کنید! امروز حس می کنید که حس آرامش خاطر و خنده و شادی بیشتری وارد رابطه شما دو نفر شده است. اگر هر دوی شما اخیراً زیر فشار مشکلات و مسائلی در زندگی های خود بوده اید، باید زمانی را به برقراری ارتباط مجدد و تحکیم پیوند بین خود و عمیق تر کردن آن اختصاص دهید. با هم بروید فیلم خنده داری تماشا کنید یا تئاتر کمدی ببینید و خوش بگذرانید. هر دوی شما لیاقت داشتن تفریح و اوقات خوش را دارید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما بطور غیرمستقیم تحت تأثیر یک دعوا و مشاجره قرار می گیرید. بحث داغی بخاطر ارتباطات اشتباه و سوءتفاهم در می گیرد و اعصاب شما را بهم می ریزند. پس باید گارد خود را بگیرید. انرژی جهان امروز صحنه را برای توفان احساسی آماده کرده است. چه بخواهید چه نخواهید شما در هر صورت وارد این توفان می شوید و باید کاری انجام دهید. امروز خوش اخلاقی و دیدن نیمه پر لیوان و یا توجه به جنبه شاد رابطه می تواند روز خوب و رمانتیکی برای شما دو نفر رقم بزند. هر دوی شما حس می کنید که باید نگاه لیبرال تری نسبت به همدیگر داشته باشید. به هم آزادی بیشتری بدهید و صمیمیت خود را بیشتر کنید، به خصوص اگر اخیراً همه چیز برایتان عالی نبوده و مشکلاتی با هم داشته اید.

فال روزانه متولدین تیر

از احساسات و انرژی امروز برای قویتر کردن عشق خود استفاده کنید. مدتی است که تنش خفیفی بین شما دو نفر وجود دارد و انرژی منفی کم کم تلنبار شده است. شما به نقطه ای بحرانی رسیده اید. نباید از ماجراجویی بترسید و نگران شکست خوردن باشید. تغییر کنید و قلبتان را به روی دنیا بگشایید. شاید تردید داشته باشید که حرکتی بکنید، زیرا نمی خواهید در آبهای آرام موجی ایجاد کنید، ولی برای پیشرفت در زندگی دیگر چه کاری می توانید صورت دهید؟ شما و عشقتان امروز خیلی بیشتر به هم نزدیک می شود و صمیمیت شما بطور ویژه ای افزایش می یابد. شاید هر دوی شما اخیراً خیلی کار کرده اید و فرصتی برای استراحت نداشته اید تا آرامش پیدا کنید و بگذارید که خوش اخلاقی و شادی دوباره شما را نسبت به هم گرمتر کند. داشتن دیدگاه و چشم اندازی مثبت به هر دوی شما امکان داشتن حس شوخ طبعی را می دهد. امروز سعی کنید که نسبت به هم مهربان تر باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

نگذارید دعواهای دیگران امروز در مسیر حقیقت مانع تراشی کنند. به خودتان شک نکنید. نگرانی را کنار بگذارید. اگر از چیزهایی که دور و برتان می گذرد خبر ندارید و نمی توانید خودتان را با آنها تطبیق دهید، دلخور و ناراحت نشوید. این نشان می دهد که شما باید مسیر دیگری را در پیش بگیرید. اگر از ریتمی که نواخته می شود خوشتان نمی آید، گروه موزیک خودتان را برپا کنید! شما توان انجام این کار را دارید و می توانید تغییر ایجاد کنید. امروز بازی و تفریح را در برنامه خود قرار دهید. با عشقتان بیرون بروید و تفریحات و سرگرمی های شاد را تجربه کنید تا روحیه هر دوی شما بهتر شود. با افراد مختلفی آشنا شوید و دوست پیدا کنید و دایره اجتماعی خود را بزرگتر کنید تا افق ها و چشم انداز شما وسیع تر شود. ریسک بپذیرید و وارد مناطق ناشناخته شوید. خیلی زود شما دوستان جدید و بسیار خوبی پیدا می کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما سخت کار می کنید تا بین نیروهای قدرتمند تعادل ایجاد کنید. شما بین تمایل به ماجراجویی و نیاز به برقراری ارتباط مانده اید و گیر کرده اید. در هر صورت حداقلش این است که شما آزادی گفتن و انجام آنچه می خواهید دارید. اکنون زمان مهمی برای باز کردن بال هایتان در جهت مخالف است! با یادگیری و کسب دانش بیشتر در حوزه های مختلف، ضرر نمی کنید. امروز با عشقتان زمان بیشتری را سپری کنید. اگر رابطه شما نه تنها راز سر به مهری است، بلکه اقدامی خطرناک است، پس باید خطر کنید و برای به نتیجه رساندن آن کاری بکنید. شاید بهتر باشد او را به همه معرفی کنید و بگویید که نیت تان جدی است. زندگی و عشق ترکیبی از ریسک ها و تغییرها هستند. شاید زندگی و عشق شما امروز نتیجه بدهد!

فال روزانه متولدین مهر

امروز هیجان شدیدی که در شما وجود دارد با ظهور اطلاعات بیشتر، با مخالفت روبرو می شود. ارتباط برقرار کردن امروز شکل دیگری به خود می گیرد و آنطور که تصور می کردید نیست. صبور باشید و منتظر بمانید تا همه چیز در جای خود قرار بگیرد، قبل از آنکه شما بخواهید اقدامی صورت دهید. چیزی که اغلب منعطف به نظر می رسد و خیلی تأثیرپذیر است، امروز سخت و لجوجانه می شود. امروز فرصت بسیار خوبی برای شما فراهم می شود که با عشقتان بیرون بروید و دایره دوستان خود را بزرگتر کنید. حیات اجتماعی شما پرشور تر و شادتر می شود. هر دوی شما حس می کنید که گروه اجتماعی فعلی شما را محدود می کند. جسور باشید و دعوت دوستان را بپذیرید. شاید این دعوت برایتان ارتباطات جدید و خوبی درست کند که برایتان جایگاه بهتری بیافریند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز حس می کنید تحت فشار حرکتی مهمی و بااراده قرار دارید. گزینه ها و انتخاب های زیادی برای شما وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید. وقتی برای آنچه به آن اعتقاد دارید ایستادگی می کنید با مقاومت روبرو می شوید. تمایل شما به آزادی به شما چشم انداز مثبتی می دهد که برای دیگران الهام بخش است. روحیه ماجراجوی خود را از دست ندهید و فکر نکنید که باید خودتان را به تعهد کامل محدود کنید. زمان آن رسیده که از برنامه عادی خود کمی فراتر بروید و تصمیم بگیرید که می خواهید برای یک شب تفریح و خوش گذرانی کجا بروید. همه قوانین عادی را بشکنید و از مرزهای خود فراتر بروید و فقط به یک دایره اجتماعی خاص محدود نشوید. دنیا هیجان انگیز و پرهیجانی وجود دارد که باید برای کشف آن پایتان را از منطقه امن تان فراتر بگذارید.

فال روزانه متولدین آذر

سعی کنید امروز با دیدگاه منفی به هیچ چیز نزدیک نشوید. با این کار فقط خودتان را از فرصت های عالی و باورنکردنی دور می کنید. زمان آن رسیده که خودتان را گسترش دهید. بال هایتان را باز کنید و پاهایتان را از زمین جدا کنید. به کاری که انجام می دهید افتخار کنید. شما به اهدافی که برایشان زحمت می کشید می رسید. از مسیری که در آن هستید لذت ببرید. مسیری که در آن هستید پاداش شماست. امروز درها جالبی به روی شما باز می شوند، به خصوص در حوزه عشق و رمانس. اگر تصمیم بگیرید به جای متفاوتی بروید، احتمالاً در این مکان چیزهای آموزشی هم یافت می شود. جایی را امتحان کنید که بتوانید چیزهای تازه و جالبی در آن یاد بگیرید. شاید با کسی ملاقات کنید که در سطوح متنوع و جالبی برایتان جذاب باشد. خجالت نکشید و خودتان را نشان دهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز رویه های بلندمدت به نفع شما نتیجه می دهند. شما در نقطه ای بحرانی قرار دارید که اگر دست به هر کاری بزنید در آن کار موفق می شوید. بگذارید رویاهایتان گسترش یابند. اینکه به دیگران بگویید چطور زندگی کنند و چه بکنند و چه نکنند شما را به جایی نمی رساند. شما باید الگو و سرمشق دیگران باشید. بگذارید ادراک و خلاقیت منحصر بفرد شما موفقیت را برایتان به ارمغان بیاورد. برای یک بار هم که شده در زندگی تان دیوار سکوت را خراب کنید و نگذارید که بین شما و اطرافیان شما مانع ایجاد کند. آرام باشید و دیگران را به عنوان دشمن بالقوه خود نبینید. بدون بازی های قدرت هم می توانید با آزادی حرف بزنید و عمل کنید. خودتان را از قید آنها آزاد کنید تا این بار شما برنده باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز انرژی زیادی وجود دارد که باید از آن بیشترین استفاده را ببرید. شما پروژه های زیادی در دست اقدام دارید و مطمئن نیستید که تمرکز انرژی خود را روی کدام بگذارید. حس نکنید که باید همین حالا تصمیمی بگیرید. در جهت جریان عمل کنید و کنترل خود را از دست ندهید. مهم است که کنترل خود را داشته باشید در حالیکه رویدادهای زیادی اطرافتان رخ می دهند. انعطاف پذیر باشید و خودتان را با هر چیزی تطبیق دهید. امروز شما در جایی که معمولاً به آن رفت و آمد می کنید، مثلاً پارک یا یک مکان عمومی، فرد خاصی که دنبالش بودید را پیدا می کنید. هر کاری انجام می دهید سعی کنید در خانه نمانید و فقط تلویزیون تماشا نکنید. حتماً از خانه بیرون بروید و از انرژی امروز به عنوان فرصتی ایده آل برای نشان دادن خودتان و برداشتن موانع و تحت تأثیر قرار دادن دیگران با مهارت ها، شوخ طبعی و آزادی اندیشه خود بهره ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز تنش زیادی در فضا وجود دارد. نیروی زیادی هست که باید از آن استفاده کنید و روی آن سرمایه گذاری کنید. ارتباطات به شما کمک می کند تا جنبه های کلیدی زندگی خود را گسترش دهید و پیشرفت کنید. از مرزهای عادی خود فراتر بروید و خودتان را ارزان نفروشید. روی جذب سرمایه و موفقیت تمرکز کنید. رویه ها و چرخه های بلندمدت به نفع شما ردیف شده اند. به عهده شماست که روی آنها کار کنید. شما و عشقتان امروز خیلی شوخ طبع می شوید. اگر صمیمیت و خنده و شادی مدتی از زندگی شما رفته بود، امروز فرصتی عالی در اختیار دارید تا با هم بیرون بروید و خوش بگذرانید. با دوستانتان دیدار کنید و تفریح کنید و بخندید. این جنبه های زیادی از رابطه شما بهتر می کند و تأثیر مثبتی بر رابطه شما خواهد داشت. 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده