شنا باعث تسكين ورم هاي بارداري مي شود

یک نت ـ زماني كه در داخل آب ورزش مي كنيد، ماهيچه هاي شكمي درحال كار كردن و بزرگ شدن هستند. درگيري ماهيچه ها و بزرگ شدن آنها به اين علت است كه آنها سعي مي كنند تا تعادل افراد را در آب حفظ كنند.
شنا باعث تسكين ورم هاي بارداري مي شود

   
زماني كه در داخل آب ورزش مي كنيد، ماهيچه هاي شكمي درحال كار كردن و بزرگ شدن هستند. درگيري ماهيچه ها و بزرگ شدن آنها به اين علت است كه آنها سعي مي كنند تا تعادل افراد را در آب حفظ كنند. افراد مي توانند در آب بدون وجود هيچ مانع و يا كشش جاذبه اي به حركت خود ادامه دهند.

درحالي كه تمام افراد مي توانند از مزاياي ورزش در آب سود ببرند، راه رفتن و حركات ورزشي در آب براي مادران و خانم هاي باردار ايده آل خواهد بود. محيط آرام و لذتبخش آب به خانم هاي باردار اين توانايي را مي دهد تا حركات ورزشي را بيشتر از زماني كه در خشكي هستند تكرار كنند. اين به اين معني است كه خانم ها خود را به تحرك و تمرين بيشتر دعوت مي كنند اما بوسيله آب مي توانند تمرينات اضافه خود را با اطمينان خاطر بيشتر انجام دهند. علاوه بر اين، فشار آب باعث تسكين ورم هايي مي شود كه براي بعضي از خانم ها شرايط بدي را بوجود مي آورند.

حركت دادن بازوها و پاها در برابر استقامت هاي آب همانند حركات ماساژ است.
حفظ آب بدن در حد استاندارد مسئله مهمي است كه زنان باردار بايد در حين انجام نرمش و ورزش در آب به آن توجه كنند، زيرا حتي در هنگام انجام دادن تمرينات در آب نيز بدن عرق كرده، مايعات خود را از دست داده و كم شدن آب بدن منجر به انقباضات رحمي خواهد شد. به همين منظور پيشنهاد مي شود تا يك بطري آب كنار استخر بگذارند و در طول تمرينات داخل آب ذره ذره از آن بنوشند.

همچنين به خانم ها پيشنهاد مي شود براي جلوگيري از گرمازدگي از كلاه شنا استفاده نكنند. اما در استخرهاي روباز بهتر است از كلاه هاي بزرگ و كرم ضد افتاب استفاده كنند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده