فال روزانه سه شنبه 30 مهر 1392

یک نت ـ فال روزانه سه شنبه 30 مهر 1392
 فال روزانه سه شنبه 30 مهر 1392,

فال روزانه سه شنبه 30 مهر 1392

فال روزانه متولدین فروردین

کشوهای شما مملو از دعوت نامه های مختلف برای مهمانی ها دوستانه است. برای اینکه به دوستان خود آمدن یا نیامدن خود را اعلام کنید، با آنها تماس می گیرید و این مکالمه بسیار طولانی می شود. احتمال زیادی وجود دارد که امروز گفت‌وشنود مهمی با فردی داشته باشید که زندگی شما را تغییر دهد. درهایی که هرگز به آنها توجه نمی کردید امروز برای شما باز می شوند و می توانید در مسیر پیشرفت پا بگذارید. امروز احساس می کنید همه را دوست دارید. حس بسیار خوبی به خود دارید و می توانید با محیط اطراف هم ارتباط خوبی برقرار کنید. اطرافیان نیز با لبخندهای پرمهر شما را همراهی می کنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

انرژی های امروز روی خانواده تاکید بسیاری دارند. امروز بهترین زمان برای انجام برخی تحقیقات است تا به اصل و ریشه خود بیشتر نزدیک شوید. امروز متوجه می شوید از نظر روحی و اخلاقی بیشتر به کدام یک از اعضای خانواده شباهت دارید. احساس نزدیکی بیشتری با اعضای خانواده خود خواهید داشت و متوجه حقایقیی می شوید که باعث خوشحالی شما خواهند شد. در محیط کار احساس می کنید به طور فشرده در حال کار و تلاش هستید. اما احساسات منفی را دور بریزید و به همه لبخند بزنید. اگر با فردی در ارتباط نزدیک هستید، سعی کنید تا به علایق درونی او بیشتر توجه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

کارهای سخت شما بالاخره نتیجه می دهد. امروز می توانید انتظار داشته باشید تا در نتیجه دانش و تجربیاتی که کسب کرده اید، ارتقا شغلی بیابید و به واسطه آن حقوق شما نیز افزایش بیابد. امروز حتما یک خبر خوش دریافت خواهید کرد. می توانید امشب را با دوستان یا اعضای خانواده خود جشن بگیرید. از نظر اجتماعی روز بسیار عالی و پرانرژی در پیش دارید. اگر به دنبال عشق و رابطه جدید هستید، اگر فرد رویاهای شما مقابلتان ظاهر شد و دل و دستتان لرزید، اصلا تعجب نکنید. امروز احتمال ملاقات با نیمه گمشده شما زیاد است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز خبرهای بسیار خوبی دریافت خواهید کرد و به احتمال زیاد یکی از آنها در مورد خانه است. اتفاق های خوبی در شرف رخ دادن هستند و احتمالا یا به خانه جدید  نقل مکان می کنید یا خانه خود را نوسازی می کنید. همه تغییرات امروز نتیجه مثبت دارند و باعث خوشحالی شما می شوند. به احتمال بسیار به خانه بزرگ تر و خوش ساخت تر نقل مکان خواهید کرد. امروز تمایل بسیاری به کمک به فردی دارید که شما را با نامزد یا فرد موردعلاقه تان آشنا کرده است. حس همدردی و کمک به هم نوع در شما زیاد است و این مساله باعث می شود تا اطرافیان دید بسیار خوبی به شما داشته باشند.

فال روزانه متولدین مرداد

خبرهای خوبی که از راه دور دریافت می کنید باعث می شود تا احساس خوبی در مورد زندگی و آینده خود داشته باشید. فکر باز و ایده های خوبی در سر دارید. امروز بهترین فرصت برای تصمیم گیری به ویژه در مورد مسافرت یا تحصیلات است. اگر امروز احساس می کنید در روزهای آینده تغییرات مثبت خوبی در زندگی شما روی خواهند داد، مطمئن باشید این گمانه زنی ها درست هستند و واقعا روزهای خوبی در انتظار شما است. زندگی عاطفی شما ماجراهای زیادی خواهد داشت. اما همه آنها باعث می شوند تا شما دونفر دید بهتری به هم پیدا کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

هنگامی که ذهن خود را آزاد می گذارید تا تصویرسازی کند، راه های خلاقانه ای برای توصیف خود می یابید. امروز یا در یک جمع سخنرانی خواهید کرد یا متنی خلاقانه خواهید نوشت. شما می توانید روشی خاص برای ارایه یک پروپوزال پیدا کنید. امروز رابطه اجتماعی قوی و پر انرژی با بقیه خواهید داشت. از این فرصت ها استفاده کنید و اجازه ندهید تا چیزی مانع از پیشرفت شما بشود. امروز به هیچ وجه نمی توانید اشتباهات و گناه فرد مورد علاقه خود را فراموش یا تحمل کنید. البته با صبوری خود می توانید او را سوپرایز کنید. با وجود همه مشکلات همچنان به طرف مقابل علاقه دارید و این باعث تعجب هر دو شما است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز تیزهوشی ذهنی بالایی دارید. اختراع و کشفیات جدید شما امروز باعث بیشتر شناخته شدن شما می شود. ذهن بسیار تیزبین و نکته سنجی دارید و راه حل همه مسایل را به سرعت و به دقت بالا پیدا می کنید. استعداد درونی شما بالا است. اگر روی این استعدادها تمرکز کنید می توانید موفقیت های بسیاری برای خود رقم بزنید. امروز شما و نامزدتان روی نکات مثبت یکدیگر تمرکز می کنید. هر دو شما می دانید هر کسی می تواند اشتباه کند و انسان جایزالخطاست و از این رو، برای عقاید یکدیگر احترام بالایی قایل هستید و از صمیم قلب به روی یکدیگر لبخند بزنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز دوست دارید خود را به روشی جالب و هیجان انگیز به دیگران بشناسانید. از اینکه ذات انسانی خود را بروز دهید هراسی نداشته باشید. ممکن است شوخی ای با دوستی انجام دهید که موجب خوشحالی و شادی او شود. یا جوکی برای اطرافیان تعریف کنید که لبخند به لب های آنها بیاورد. در هر صورت از اینکه نقش انسان های شوخ را بازی می کنید لذت خواهید برد. اگر در حال حاضر با کسی رابطه نزدیک دارید دیگر باید از لباس های تیره و غمگین دست بکشید. اگر ظاهر افسرده ای داشته باشید عشقتان پیش ما دوام نمی آورد. باید پر انرژی باشید تا طرف مقابل نیز از روحیه شما انرژی بگیرد و دوستی شما دوام پیدا کند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید منتظر فردی باشید که تغییر بزرگی در زندگی شما به وجود می آورد. تغییرات بسیار سریع تر از آنچه تصور می کنید در زندگی شما رخ می دهند. این سرعت باعث هیجان زده شدن شما می شود اما همین طور باعث می شود تا تیزهوش تر باشید. برای پیشرفت باید در زندگی  ریسک کنید و تغییرات را قبول کنید. امروز چالش های بسیاری خواهید داشت. گرما و عشق درونی شما امروز بسیار بیشتر هستند و اگر با کسی ارتباط عاطفی ندارید، می توانید امروز منتظر ملاقات با فرد رویاهای خود باشید.

فال روزانه متولدین دی

انرژی های امروز شما را به شدت به سمت مسایل عرفانی و معنوی سوق می دهند. ذهن شما امروز بسیار مثبت گرا و خوش بین خواهد بود و به آینده امید بسیاری دارید. از اینکه همه این احساسات مثبت را به دیگران نیز منتقل کنید هیچ شکی به دل خود راه ندهید. مطمئن باشید دیگران از نگاه و دیدگاه شما استفاده خواهند کرد. امروز بسیار خوب و شایسته لباس بپوشید و لبخند گرم و مهربان خود رابه همه اطرافیان ارزانی کنید. به همه اطرافیان بگویید تا چه اندازه از زحمات آنها سپاسگزار و ممنون هستید. به نامزد خود نیز عشق و علاقه خود را نشان دهید.  

فال روزانه متولدین بهمن

امروز با انسان های جدید و جالبی روبه رو می شوید و در مورد مسایل مرموز و ماوراطبیعی صحبت های بسیار جالبی با هم خواهید داشت. با دقت این صحبت ها را گوش کنید و در صورت لزوم برخی از آنها را یادداشت کنید. اگر در مورد شغل یا حرفه خود خبرهای خوبی دریافت کردید به هیچ وجه تعجب نکنید. امروز بدون اینکه رابطه عمیقی با کسی داشته باشید می توانید همه گرما و محبت خود را به او منتقل کنید. اگر به دنبال رابطه رمانتیک هستید باید جذاب و شوخ و شاد ظاهر شوید تا اطرافیان جذب شما شوند. اگر در حال حاضر نامزد دارید ، مطمئن باشید گرمای اولیه عشقتان دوباره به رابطه تان باز خواهد گشت.

فال روزانه متولدین اسفند

زندگی پر پیچ و تاب شما و به هم ریخته شما همچنان به جلو می رود. باید به زندگی خود سر و سامان بدهید. صبر کردن تا دقیقه آخر برای انجام کارها فقط باعث استرس زیاد می شود. فهرستی از همه کارهای لازم خود را تهیه کنید و با اولویت بندی آنها اقدامات لازم را انجام دهید. اگر قرار است امشب مهمانی بروید، بدانید که می توانید در مرکز توجه باشید. از انرژی های امروز استفاده کنید تا در نظر دیگران بدرخشید و بتوانید دل کسی که دوست دارید را به دست بیاورید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده