فال روزانه پنج شنبه 11 مهر 1392

یک نت ـ صبح امروز دوستانتان شما را غافلگیر می کنند. مردم چیزهای غیرمنتظره ای می گویند. که می توانند ناراحت کننده باشد. جلسه شما ممکن است لغو شود. اواخر روز یکی از بزرگترها توصیه ارزشمندی به شما خواهد کرد. بهتر است به حرف او گوش کنید. امروز درس بسیار مهمی درباره روابط می گیرید. شاید در مرزگذاری مشکل دارید، و مردم فکر می کنند که از مرزهای شما می توانند رد شوند. امروز می فهمید که باید به دیگران فهماند که چقدر می توانید آنها را تحمل کنید و مرزهای شما تا کجا هستند. شاید امروز اصطکاک بین همکاران به وجود آید. و کشمکش بزرگی از هیچ به وجود بیاید. تجربه شما انعکاسی از تعارضی است که شما در درون در موقعیت کاری کلی خود حس می کنید.
 فال روزانه پنج شنبه 11 مهر 1392

فال روزانه متولدین فروردین

صبح امروز دوستانتان شما را غافلگیر می کنند. مردم چیزهای غیرمنتظره ای می گویند. که می توانند ناراحت کننده باشد. جلسه شما ممکن است لغو شود. اواخر روز یکی از بزرگترها توصیه ارزشمندی به شما خواهد کرد. بهتر است به حرف او گوش کنید. امروز درس بسیار مهمی درباره روابط می گیرید. شاید در مرزگذاری مشکل دارید، و مردم فکر می کنند که از مرزهای شما می توانند رد شوند. امروز می فهمید که باید به دیگران فهماند که چقدر می توانید آنها را تحمل کنید و مرزهای شما تا کجا هستند. شاید امروز اصطکاک بین همکاران به وجود آید. و کشمکش بزرگی از هیچ به وجود بیاید. تجربه شما انعکاسی از تعارضی است که شما در درون در موقعیت کاری کلی خود حس می کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما امروز بیتاب و عصبی هستید. دوست دارید تغییراتی انجام دهید. حس می کنید باید کاری بکنید. ولی دوست ندارید کسی سر راهتان قرار گیرد. آرام باشید زیرا امروز بالاخره آرام می گیرید و برای پژوهش آماده می شوید. هرچند که ممکن است امروز در مورد روابط مشکلی وجود داشته باشد که نتوانید به آن رسیدگی کنید، ولی شاید متوجه شوید که بهتر است در مورد ضروریات اولیه زندگی فکر کنید. درک عمیق تری از معنای تعهد پیدا می کنید. خودتان را وسط موقعیتی ناجور می بینید. همکاران به یقه هم افتاده اند و شاید مجبور شوید طرفداری کنید. بی طرف بودن یا حمایت کردن از هر دو طرف، شاید بیشتر به شما آسیب برساند. واضح حرف بزنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز صبح زیاد عجله نکنید. واکنش های شدیدی به تأخیر یا قرار گرفتن افراد بر سر راهتان ندهید. امروز در همنشینی های گروهی از برنامه ریزی های بلندمدت لذت خواهید برد. به توصیه بزرگترها گوش کنید. به انرژی امروز برای تحکیم پیوند خود و طرف خاصتان نیاز دارید. همه تحقیقات را کرده اید و محدودیت های او و گستره مرزهای او را می شناسید. برای برداشتن قدم مهم بعدی خوشحال و مطمئن هستید. زمانی برای جشن گرفتن پیدا کنید. برای رسیدن به اهداف کاری خود، باید بدانید که می توانید از کمک دیگران استفاده کنید. از کسانی کمک بگیرید که نقاط قوتی متفاوت با شما دارند. توانایی های شما به تنهایی کافی نخواهند بود – به خصوص در روزی مثل امروز.

فال روزانه متولدین تیر

امروز صبح مراقب پول و وسایل خود باشید زیرا ممکن است آنها را بشکنید یا گم کنید. در شروع روز بسیار ناراحت کننده خواهد بود. شاید دیر سر کار برسید. تا اواخر روز، همه چیز بهتر می شود. با آنکه فکر کردن به جنبه های عملی و واقعی زندگی روزمره و پرداختن به جزئیات مالی رابطه ای جدید ممکن است شما را مجبور به فرار کردن کند، ولی انرژی امروز شما را به احساس واقعی تان نزدیک می کند. شما به این فاصله نیاز دارید تا فکر کنید که به کدام سو می روید و چه هزینه هایی برایتان خواهد داشت. امروز فرصتی عالی در انتظار شماست، ولی به یاد داشته باشید که دیگران هم به شما چشم دوخته اند. رقابت کنید و از افراد دیگری که به دنبال گنج شما هستند نترسید. اعتماد به نفس داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شاید صبح پرحادثه ای داشته باشید. به آنچه می گویید و آنچه انجام می دهید دقت کنید. به هنگام رفتن به محل کار مراقب باشید تا به سلامت سر کار برسید. شاید تأخیر داشته باشید یا از مسیر دیگری بروید. در اواخر روز، تمرکز خوبی بر روی کار ذهنی خواهید داشت. امروز عمیقاً درگیر چیزهایی می شوید که چشمتان به آنها می افتد. اکنون زمانی است که باید دوباره به جوانب عملی و واقعی تجربه روزانه خود بنگرید تا دیدگاهی بدست آورید که در زمان نیاز به شما کمک کند. دلسوزی شما در موقعیت های بد کاری می تواند مرهمی برای دیگران باشد. دیدگاه شما می تواند آتشی که افروخته شده بود را خاموش کند. از شعله ها دوری کنید تا نسوزید.
فال روزانه متولدین شهریور

گفتگوهای سر صبحانه امروز می توانند تنش زا باشند، به خصوص با والدین. و وقتی سر کار می رسید شاید رئیس تان خوشحال نباشد. نترسید زیرا این ابر سیاه موقتی در افق شماست. امروز بالاخره به این موضوع رسیدگی می کنید. با توجه کردن به موضوعات عملی مربوط به رابطه است که همه چیز بهتر می شود. اگر چشمتان را به روی این مسائل بسته بودید، هر دو از بازنگری بدون تأخیر آنها سود خواهید برد. کلمات شما امروز هیزم به آتشی می ریزند که ممکن است از کنترل خارج شود. شاید از اینکه دیگران دعوا کنند و شما به صندلی خود لم دهید خوشحال باشید. باید منتظر عواقب کارهای خود باشید. احتیاط کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز صبح با بچه ها صبور باشید، زیرا همه چیز بهم ریخته است. کنسل شدن بعضی چیزها و غافلگیری های غیرمنتظره می توانند اعصاب شما را بهم بریزند. در مورد روابط رمانتیک هم همینطور است. در آخر روز، گفتگوهای معمولی به شما احساس خوبی می دهند. امروز فرصت خوبی برای تعهدی عمیق تر به فرد خاصی دارید. شما مدتی را به شناختن یکدیگر سپری کردید و حالا حس می کنید آماده اید قدم دیگری بردارید. از طرف دیگر، اگر می خواهید برای اولین بار سر قرار بروید، فکر کنید مدتهاست او را می شناسید. این حس خوبی از آرامش و هماهنگی بین شما برقرار می کند. در مورد کارتان، نگذارید دیگران شما را مجبور به کاری کنند که شما آماده متعهد شدن به آن نیستید. شاید کسی در محل کار از تاکتیک های ارعابی برای متقاعد کردن شما به انجام کاری که فکر می کند برای شما درست است، استفاده کند. فقط به خودتان اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز صبح در محل کارتان تأخیر رخ می دهد. خرابی کامپیوتر، قطعی برق، کمبود پرسنل، قرارهای کنسل شده و غافلگیری های عمومی شما را از کار روتین روزانه می اندازند. در آخر روز کارها درست می شوند. این مشکلات موقتی هستند. شاید احساس کنید در رابطه خود دارید حرکت ها را تحمل می کنید. امروز عشق تا سطح خاکی تری پایین می آید و شاید دیگر شور و احساس نداشته باشد. ولی در هر حال پایدار و قابل پیش بینی است. نگران نباشید. همه چیز به زودی شور گذشته را خواهد یافت. گفتگویی انفجاری در محل کار شما صورت خواهد گرفت و به احتمال زیاد شما بخش مهمی از آن خواهید بود. به یاد داشته باشید که این تعارض کلامی چیزی است که باید در روابط حل شود. از آن نترسید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز صبح مردم و حتی خودتان خیلی زود از کوره در می روید. آهسته قدم بردارید. بحث هایی درباره برنامه های آینده، به خصوص در مورد تعطیلات، ورزش و کودکان خوب پیش می رود. اکنون زمان خوبی برای روابط شخصی است. اگر دوره ای از ناپایداری را تجربه کرده اید، شاید رویدادهای اخیر به شما دلگرمی واقعی بدهد که مدتی است آن را حس نکرده اید. شما باید امنیت احساسی داشته باشید و آرام باشید. امروز تنها راه موفقیت شما این است که نشان دهید می توانید انتظارات دیگران را برآورده کنید. بیش از پیش خودتان را نشان دهید. منتظر نشوید که فرصتی عالی به سراغتان بیاید. شما باید به سمتش بروید.

فال روزانه متولدین دی

امروز صبح متوجه حقیقت تلخی درباره میراث، پول دیگران، اموال مشترک یا مالیات و بدهی می شوید. خوشبختانه خیلی زود کنترل همه چیز دستتان می آید. هرچند که ممکن است قرار گذاشتن کمی کسل کننده به نظرتان برسد، ولی حداقل می دانید که رابطه بسیار پایداری دارید و به خاطر فراز و نشیب های زیاد آن را کنار نمی گذارید. حداقل شما می دانید که چه موضعی بگیرید و چه انتظاری داشته باشید. شاید آنچه دیگران غلط یا نامطلوب می دانند شاید درست همان فرصت کاری باشد که دنبالش بودید. شاید از آن چیزی که دیگران بدون نظر انداختن دوباره دور می اندازند، پتانسیل زیادی بیابید. امروز از نیروهای خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

برنامه های مسافرت امروز صبح تغییر می کنند. منتظر تأخیر، کنسل شدن یا انحراف مسیر ها باشید. ضمناً گفتگوهای جدی با دیگران می تواند نتایجی عملی بدهد. مردم به پیش بینی و استراتژی سازی برای آینده علاقه دارند. همیشه خوب است که نقشه ای داشته باشید. امروز احساس امنیت بیشتری درباره رابطه کنونی خود می کنید. از هر گونه تغییری بدتان می آید و نمی توانید تصور کنید که اگر چند تغییر کوچک انجام می دادید، چقدر همه چیز بهتر می شد. امروز فرصت فکر کردن به این موضوع بدون نگرانی به خطر انداختن رابطه را خواهید داشت. امروز در محل کار بهترین ساعات را نخواهید داشت. پس اگر می توانید مرخصی بگیرید. اگر سر کار نمی روید، بیشترین استفاده را از این موقعیت ببرید و به کارهایی بپردازید که نیرو و قدرت بیشتری می برند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز صبح، انتظار مشکلاتی با بزرگترها مثل والدین و رؤسا را داشته باشید. به هنگام صبحانه تمام تلاشتان را بکنید تا آرامش و صلح را حفظ کنید. هیچ کس دوست ندارد روزش را با بحث و جدول شروع کند. امروز روز خوبی برای امور بانکی و برنامه ریزی در مورد اموال مشترک است. عشق و امور رمانتیک به حس امنیت ربط می یابند و همچنین به کارهایی که برای یکدیگر انجام می دهید، مربوط می شوند. امروز گفتگوها بسیار دوستانه خواهند بود. امروز حقیقت از شما پنهان می شود و شما از پنهان کردن حقیقت بسیار متنفرید. در محل کار موقعیت ها ممکن است شکل زشتی به خود بگیرند. پس با سربلندی آماده کشمکش و دعوا شوید. چیزهای زیادی را به خطر می اندازید. پس مواظب باشید.

فـال روزانـه ,فال روزانه پنج شنبه 11 مهر 1392 , فال 11 مهر 1392 , فال امروز 11 مهر 92 , فال روزانه 10 مهر 92 , فال روزانه یازدهم شهریور 1392 , فال یازدهم شهریور 92 ,فال پنج شنبه 11 مهر 92 , امروز یازدهم شهریور 92 , Daily

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده