مدل موي عجيب 5 بازيكن فوتبال + عكس

یک نت ـ بازيكنان فوتبال به طور معمول به خاطر توانايي ها و نبوغ خود درفوتبال، باعث ايجاد هيجان در فوتبال مي شوند، ولي بازيكناني نيز وجود داشته اند كه علاوه براين به خاطر مدل مو هايشان نيز در اكثر واقع حاشيه ساز و جنجال آفرين بوده اند. در اين يادداشت نگاهي كوتاه به 5 مدل موي عجيب در بين بازيكنان مي اندازيم.
مدل موي عجيب 5 بازيكن فوتبال + عكس

بازيكنان فوتبال به طور معمول به خاطر توانايي ها و نبوغ خود درفوتبال، باعث ايجاد هيجان در فوتبال مي شوند، ولي بازيكناني نيز وجود داشته اند كه علاوه براين به خاطر مدل مو هايشان نيز در اكثر واقع حاشيه ساز و جنجال آفرين بوده اند. در اين يادداشت نگاهي كوتاه به 5 مدل موي عجيب در بين بازيكنان مي اندازيم.

5-پل برايتنر

بازيكن سابق تيم هاي ملي آلمان و باشگاه هاي بايرن مونيخ و رئال مادريد،‌ نه فقط به خاطر سطح بالاي بازي و عناوين متعدد قهرماني با بايرن مونيخ و تيم ملي آلمان در دهه 70 و اوايل دهه 80 ميلادي، بلكه به خاطر مدل موهايش نيز بسيار معروف بود. بلندي موهاي وي گاهي اوقات تا 50 سانتي متر مي رسيد.

4-كارلوس والدراما

كاپيتان كلمبيا در جام جهاني 1990 ايتاليا، با مدل موي خود بيشتر به شهرت رسيد تا عملكردش در زمين مسابقه، به نظر مي رسد او در اين زمينه پل برايتنر را الگوي خود قرار داده باشد. در بين دوستداران فوتبال او بيشتر به گليت سفيد معروق بود.

3-رونالدو

رونالدوي برزيلي يكي از بهترين مهاجمان فوتبال به حساب مي آيد و هيچ كس در توانايي هايش ترديدي ندارد. وي با مدل موي خاص خود در جام جهاني 2002، كه همانند يك مثلث بود حاشيه ساز شد.

2-اشتفان افن برگ

به بازيكن جنجالي و حاشيه ساز تيم هاي بايرن مونيخ و مونشن گلادباخ به خاطر قدرت بالاي رهبري تيم و ميميك چهره لقب "ببر" در فوتبال آلمان داده شده بود. افن برگ نبز در به همين دليل در مقطعي، چهره يك ببر را در پشت سر خود طراحي كرده بود. بدين ترتيب دانته اولين بازيكن گلادباخ نبوده است كه با مدل موهايش حاشيه ساز شده باشد.

1-تاريبو وست

بازيكن سابق ملي پوش نيجريه و باشگاه اينترميلان، با مدل موهاي خود در جام جهاني 1998 فرانسه، خبرساز شد. به نظر مي رسد با اين مدل مو، وي ساير رقبايش در اين زمينه را در دنياي فوتبال، كنار زده باشد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده