مهدی موعود تا 3سال دیگر ظهور می کند!

یک نت ـمهدی منتظر سال 2015 ظهور خواهد کرد. سال 2017 هم مسیح ظاهر خواهد شد و در ماه نوامبر سال 2013 جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد که از سوریه آغاز خواهد شد.

به گزارش مجله اینترنتی "یک نت" به نقل از شیعه آنلاین؛ احمد شاهین، ستاره شناس سرشناس جهان عرب که با نام "نوستر آداموس" اعراب شناخته می شود، در جدید ترین پیش بینی خود اظهارات عجیبی مطرح کرد.وی گفته است بعد از بررسی هایی که انجام دادم، مشخص شد که تاریخ تولد حضرت آدم علیه السلام 4128.25 قبل از میلاد مسیح بوده است.

وی در اظهارات جدیدش گفت: مهدی منتظر سال 2015 ظهور خواهد کرد. سال 2017 هم مسیح ظاهر خواهد شد و در ماه نوامبر سال 2013 جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد که از سوریه آغاز خواهد شد. در سال 2007 هم "دجال" در سرزمین بابل ظهور کرده است.

او در ادامه افزود: در طول تاریخ میان علما و دانشمندان بر سر شخصیت فرعون اختلاف نظر وجود داشته اما بنده بعد از مدت ها تفکر و انجام برخی تحقیقات متوجه شدم که فرعون واقعی فردی بوده به نام "أمنحت سوم" که پادشاه وقت سرزمین مصر بوده است.

احمد شاهین همچنین گفت: او بر بخش های بسیار زیادی از جهان حکمرانی می کرد. عقل درست و حسابی هم نداشت برای همین ادعای خدایی کرد. نوه او "توت عنخ آمون" نام داشت. نام "توت" در تورات قدیم آمده است.

وی در ادامه افزود: بعد از بررسی هایی که انجام دادم، مشخص شد که تاریخ تولد حضرت آدم علیه السلام 4128.25 قبل از میلاد مسیح بوده است.

منبع: جام نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

خيلي خوب بود
مرسي
دروغه
الان 2014است و هیچ جنگ جهانی هم نشده