عجیب ترین روش همسریابی +عکس

یک نت ـ در میان جوانان افرادی هستند که نمی توانند به ارحتی همسر خود را یافته و دچار مشکلات مختلفی می شوند. در این میان افرادی دست به کارهای عجیب زده و از راه های مختلف وارد می شوند تا شاید همسری خوب پیدا کنند.
 عجیب ترین روش همسریابی +عکس

در میان جوانان افرادی هستند که نمی توانند به ارحتی همسر خود را یافته و دچار مشکلات مختلفی می شوند. در این میان افرادی دست به کارهای عجیب زده و از راه های مختلف وارد می شوند تا شاید همسری خوب پیدا کنند.

"رابرت دارلینگ"  فردی 58 ساله است که برای یافتن همسر آینده اش راهی عجیب را پیدا کرده است. این مرد آمریکایی که در شهر نیوجرسی زندگی می کند برای یافتن همسر آینده اش ، یک کاغذ از شرایطش نوشته و در خیابان ها میگردد.

 

رابرت برای مدت 12 سال است در خیابان ها می گردد و بر روی کاغذی آرزوها و خواسته هایش از همسر آینده را نوشته است. او قصد دارد با خانمی ازدواج کند که بسیار پولدار بوده و چهره زیبایی نیز داشته باشد.

او از سال 2001 کار همسریابی خود را آغاز کرده است . او در ابتدا فاصله میان شهرهای آمریکا را پیاده طی می کرده و برای همسریابی خود فریاد می زده است اما حالا با استفاده از برگه های مختلف انیکار را انجام می دهد.
 

این مرد البته اصلا وضعیت مالی درستی نیز ندارد زیرا 9 ماه است به خاطر همسریابی عجیبش از کار اخراج شده و به سختی خرج خودش را از راه های مختلف مانند دستفروشی در می آورد. از این رو است که به دنبال یک همسر پولدار می گردد.

او بر روی کاغذش می نویسد: "من به دنبال خانمی خوب و پولدار هستم تا همسرم شود. تابه حال ازدواج نکرده ام و بچه ای ندارم لطفا اگر مرا دوست داریم با من تماس بگیرید. "

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

تا هزار سال هم بگردي گيرت نمياد