دایی: فقط برد می‌خواهیم و به تساوی هم فکر نمی‌کنیم/ امیدوارم داور حق تیمی را ضایع نکند

یک نت ـ علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطمئناً با توجه به شرایط دو تیم بازی بسیار سختی را استقلال و پرسپولیس پیش‌روی دارند. بهتر از من همه می‌توانند راجع به این بازی بزرگ اظهارنظر و حرف بزنند.
دایی: فقط برد می‌خواهیم و به تساوی هم فکر نمی‌کنیم/ امیدوارم داور حق تیمی را ضایع نکند

علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطمئناً با توجه به شرایط دو تیم بازی بسیار سختی را استقلال و پرسپولیس پیش‌روی دارند. بهتر از من همه می‌توانند راجع به این بازی بزرگ اظهارنظر و حرف بزنند.

وی افزود: با توجه به بازی قبلی و تمریناتی که در هفته جاری داشتیم به دنبال این هستیم تا یک نمایش قابل قبول به نمایش بگذاریم و تمام امیدمان این است تا هواداران راضی باشند.

دایی ادامه داد: انشالله بهترین بازی خودمان را در دربی 77 به نمایش می‌گذاریم و به هیچ عنوان پا عقب نمی‌گذاریم، مطمئن باشید بازی با استقلال و کادر فنی بزرگش که لزومی ندارد من بخواهد از قلعه‌نویی و همکاران خوبش تعریف کنم بسیار سخت است. نتایج استقلال نشان داده که این تیم چه کادر فنی بزرگ و بازیکنان خوبی دارد اما ما هم برای برد به میدان می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: نباید اشتباه کنیم، بلکه باید تلاش کنیم برنده بازی باشیم. ما به مساوی فکر نمی‌کنیم. این پیروزی می‌تواند در ادامه راه لیگ برتر به ما کمک کند. متأسفانه امید عالیشاه از بازی محروم است و حمید علی‌عسگر نیز به دلیل مصدومیت به بازی نمی‌رسد. ما دنبال مساوی نیستیم. سعی می‌کنم تیم را طوری بچینم که بهترین نتیجه را بگیریم. به بازیکنانمان هم گفته‌ام به سه امتیاز بازی فکر کنند. باختن هر تیم در این بازی به مربیان فشار وارد می‌کند و در ادامه راه برای آنها سخت می‌شود. امیدوارم بتوانیم با پیروزی شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

 

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که در رده بندی جهانی پرسپولیس در رتبه 446 و استقلال در جایگاه 84 قرار دارد، خاطرنشان کرد: من به برخی از مسائل فکر نکردم و گوش هم نمی‌دهم. من با شرایط حال و آینده زندگی می کنم مطمئن باشید ما باید بازی را ببریم و به مسائل حاشیه‌ای نیز هیچ کاری نداریم.

دایی در مورد وضعیت محمدرضا خلعتبری نیز گفت: قبل از اینکه به نشست بیایم با مسئولان باشگاه تماس گرفتم اما هنوز مجوز بازی او صادر نشده است.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سؤال دیگری که نبرد پرسپولیس و استقلال در فصل جاری نبرد تجربه‌ها و جوان‌ها است، گفت: احترام خاصی برای همه کارشناسان قائل هستم اما تیم ما به اندازه کافی تجربه دارد در شرایط حساسی این با تجربه‌ها تیم را رهبری کردند و به قول معروف کاری درست انجام دادند. ما بازیکنانی خیلی بزرگی داریم که لحظه به لحظه به بازیکنان جوان ما کمک می‌کنند و یکی از عوامل موفقیت‌های ما و جوانان ما بوده‌اند. ما به اندازه کافی بازیکن بزرگ داریم تا همه چیز را اداره کنند.

دایی درباره تقابلش با امیر قلعه‌نویی نیز گفت: ما همیشه از گذشته تجربه کسب می‌کنیم و درس می‌گیریم اما با حال و آینده زندگی می‌کنیم. من اگر قرار بود بدانم قلعه‌نویی فردا قرار است چه کاری و با چه ترکیبی به میدان برود مطمئن باشید کار برای من راحت‌تر بود اما ما برای برد می‌آییم و تمام امتیاز فردا را با آمادگی می‌خواهیم. البته به دنبال یک بازی خوب، قشنگ و منطقی هم هستیم. قطعاً‌ استقلال هم برای برد می‌آید و به نظرم دربی زیبایی انجام خواهد شد.

 

وی در مورد حضور خلعتبری در بازی فردا، اظهار کرد: من از این جریانات خبری ندارم و به هیچ عنوان چیزی را نمی‌دانم. این سؤال‌ها را از مسئولان تیم بپرسید. من دوست دارم فردا خلعتبری به ما کمک کند تا الآن هم درصد کوچکی را برای بازی او کنار گذاشته‌ایم. خلعتبری اگر فردا به بازی برسد می‌تواند به ما کمک کند. اگر او باشد می‌توانیم روی اهدافمان که داریم تغییرات ایجاد کنیم.

وی در مورد حساسیت بازی فردا گفت: قلعه‌نویی مربی بزرگی است و با نتایجی که در این چند سال گذشته در لیگ کسب کرده نشان داده مربی بزرگی است. وی دوست من نیز است. شرایط بازی فردا فرق می‌کند ما دنبال پیروزی هستیم.

وی در ادامه گفت: از روزی که از راه‌آهن به باشگاه پرسپولیس آمدم آرامش بزرگی را از دست داده‌ام چرا که در تیم راه‌آهن بدون حاشیه و جنجال به کارم ادامه می‌دادم اما به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم. امیدوارم بتوانیم فردا مردم را خوشحال کنیم. شرایط بازی فردا خاص است، همه بازیکنان با انگیزه زیادی در این دیدار حضور پیدا می‌کنند و آنها می‌خواهند با بازی خود در دربی همه چیز را جبران کنند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند، مطمئناً به خاطر هواداران انگیزه آنها برای یک بازی خوب بالا می‌رود.

 

سرمربی قرمزپوشان درباره داوری فغانی در دربی 77 نیز گفت: من نظر خاصی درباره داوری ندارم اما آرزو می‌کنم که موفق باشد و بهترین داوری خود را در دربی انجام دهد. ما مربیان، هواداران، بازیکنان وهمه باید به داور کمک کنیم تا با آرامش لازم بتواند سوت بزند و بهتر کار کند. انشالله داوری بدون هیچ اشتباهی به نحو احسن سوت‌های خود را فردا خواهد زد و حقی را از تیم و یا کسی ضایع نمی‌کند.

دایی در پایان درباره هواداران نیز خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام هواداران واقعی آنهایی هستند که از دقیقه یک تا سوت پایان بازی تیم خود را تشویق می‌کنند و دست از حمایت نمی‌کشند تا تیم بتواند راحت و روان‌تر بازی خود را به نمایش بگذارد. باز هم عاجزانه از کل هواداران درخواست دارم در کمال احترام به رقیب تیم خود را تشویق کنند تا شاهد یک بازی خوب با فضایی مناسب و اتمسفری خوب را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده