اتهام بزرگ به واليباليست هاي ايراني

یک نت ـ روزنامه وزین ایران، صبح امروز با انتشار مطلبی دروغین، بر اساس شنیده های بی اساس خود اقدام به انتشار مطلبی در خصوص ترک اردوی تیم ملی توسط چند بازیکن ملی پوش و واسطه شدن مسئولین فدراسیون جهت عدم جریمه بازیکنان خاطی از سوی سرمربی تیم کرده است.
تيم ملي واليبال

در حالی‌که همه دنیا از کسب موفقیت های تیم ملی والیبال ایران حیرانند و ایران و ایرانی از کسب این موفقیت ها خرسند هستند و حتی روزنامه ها و رسانه های ایتالیایی ها هم به تعریف و تمجید از مردان والیبال ایران پرداختند، روزنامه وزین ایران، صبح امروز با انتشار مطلبی دروغین، بر اساس شنیده های بی اساس خود اقدام به انتشار مطلبی در خصوص ترک اردوی تیم ملی توسط چند بازیکن ملی پوش و واسطه شدن مسئولین فدراسیون جهت عدم جریمه بازیکنان خاطی از سوی سرمربی تیم کرده است.

این‎که در چنین روز مهمی که ایران در دومین بازی به مصاف ایتالیا می رود و در چنین شرایط حساسی انتشار این اخبار کذب از این روزنامه جای سوال دارد. اگر واقعا چنین چیزی صحت داشت، چرا بلافاصله اعلام نشد و درست روز بازی با ایتالیا منتشر و موجب بروز حاشیه در اردوی تیم ملی شد.

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران وجود کوچکترین مشکلی در اردوی تیم ملی و بروز خطایی از سوی بازیکنان در اردوی این تیم در ایتالیا را قویا تکذیب می کند و امیدوار است در آینده مطالب آن روزنامه وزین به جای محتوای دروغین و بی اساس بر اساس مطالب صحیح منتشر شود.

 

منبع :سايت فدراسيون فوتبال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

خیلی عااااااآااااااالیه خیلی دوستون دارم