معرفی بهترین هتل های کیش برای اقامتی خاطره انگیز

یک نت ـ در این صفحه به معرفی بهترین هتل های کیش می پردازیم. این هتل ها از پنج ستاره تا دو ستاره را شامل می شوند و شما می توانید اتاق مورد نظر را در میان اتاق های بهترین هتل های کیش انتخاب و رزرو کنید.
معرفی بهترین هتل های کیش برای اقامتی خاطره انگیز

یک نت ـ معرفی بهترین هتل های کیش برای اقامتی خاطره انگیز

کیش

جزیره زیبای کیش از مقاصد لوکس و محبوب میان ایرانیان است که در فصول مختلف سال و معمولا برای تفریح استراحت و خرید انتخاب می کنند. بهترین هتل های کیش سالیانه پذیرای مردم از سراسر کشور و همین طور سایر کشورها هستند. به جهت استقبال زیاد مردم در طول زمان اقامتگاه های مختلفی در این جزیره ایجاد شده است و به این ترتیب صنعت هتلداری و گردشگری کیش روز به روز بیشتر توسعه یافته و پیشرفت کرده است.

در این صفحه به معرفی بهترین هتل های کیش می پردازیم. این هتل ها از پنج ستاره تا دو ستاره را شامل می شوند و شما می توانید اتاق مورد نظر را در میان اتاق های بهترین هتل های کیش انتخاب و رزرو کنید. خب اگر آماده اید با هتل های پنج ستاره شروع می کنیم و در ادامه به ترتیب به هتل های چهارستاره، سه ستاره و دو ستاره می پردازیم.

هتل ترنج کیش پنج ستاره

کیش

هتل ترنج کیش یک هتل پنج ستاره دریایی است و در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال 1392 شروع به ایجاد و در سال 1394 افتتاح شده است. فاز یک هتل پنج ستاره ترنج جزیره کیش که بر روی آب به شکل بته جقه ساخته شده، اولین هتل دریایی در خاورمیانه است. این هتل دریایی همچون نگین اصیل ایرانی بر روی آب های نیلگون خلیج فارس می‌درخشد. اتاق‌های هتل پنج ستاره ترنج جزیره کیش دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه‌ای بر روی آب است. و طبیعتا تمامی اتاق ها نمای بکری از دریا را به نمایش می‌گذارند. در هتل دریایی ترنج کیش در مجموع  100 ویلا و پنج سوئیت ایجاد شده است. این واحدهای اقامتی به واسطه مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده‌اند. رستوران‌های مختلف و کافی‌شاپ ساحلی از دیگر امکانات هتل ترنج هستند که با ارائه خدمات مناسب، سعی در جلب نظر مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، داشته‌است.

قطعا این هتل از تمام هتل های جزیره کیش و حتی هتل های اران متمایز است و به حق لایق جایگاه اول در لیست بهترین هتل های کیش است.

آدرس هتل ترنج کیش: جزیره کیش - ابتدای جاده جهان - بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل مارینا پارک کیش پنج ستاره

کیش

هتل پنج ستاره و مشهور مارینا پارک کیش یکی دیگر از بهترین هتل های کیش است و در اسفندماه سال 1389 در زمینی به مساحت حدودا 10 هکتار ایجاد شد. این هتل که در نوع خود به طرز منحصر به فردی ساخته شده ، واحدهای اقامتی شامل انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس را در خود جای داده است.

محوطه هتل پنج ستاره مارینا پارک جزیره کیش با انواع گیاه‌های تزئینی و طبیعی پوشیده شده و در عین حال آب نماهای بسیار زیبا، نمای با شکوهی از هتل را به بینندگان ارائه می کند. هتل مارینا پارک کیش تنها مارینا هتل در کشور ایران است. هر ضلع هتل مارینا پارک در جزیره کیش در دو طبقه ساخته شده است. هتل مارینا مجموعاً دارای 186 واحد اقامتی مختلف است. هتل مارینا از دو جهت به ساحل مرجانی دریای خلیج فارس مشرف است. بنابراین نمای دریای نیلگون خلیج فارس در اتاق های این دو جهت در دسترس است.

وجود امکانات مجهز، موقعیت مکانی بسیار مطلوب هتل مارینا پارک کیش و دسترسی آسان به مناطق مختلف جزیره از جمله پارک مرجان، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش از مزایای مهم اقامت در هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش است.

این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل مارینا واقع در طبقه دوم هر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل که یکی از بهترین هتل کیش است ، واقع در طبقه دوم از 9 صبح تا 11 شب فعال است.

آدرس هتل مارینا پارک کیش: جزيره كيش - نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو

هتل داریوش کیش پنج ستاره

 

کیش

هتل زیبای داریوش کیش که از بهترین هتل های کیش است در یک ساختمان سه طبقه با 168 باب واحد اقامتی متنوع بنا شده ‌است. در طراحی  هتل داریوش همانطور که از نام آن نیز پیداست، از معماری تخت‌جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده است و به این ترتیب به عنوان هتلی با نماد ایرانی در جنوب کشور مشغول به فعالیت می‌باشد.

هتل داریوش کیش در فضای لوکس و مجلل با معماری مربوط به دوره هخامنشیان و ارائه خدمات برتر رفاهی، اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای مهمانان مقیم هتل داریوش فراهم کرده است. در رزرو اتاق های هتل داریوش دقت کنید که در اتاق‌های کابانا دید به دریا، جهت اتاق‌ها به سمت دریا است و تنها چشم‌انداز دوری از دریا از پنجره های اتاق قابل مشاهده است. ویلاها در هتل داریوش دارای مسیری با پله است و با پذیرش فاصله دارد. بنابراین می توان گفت که این ویلاها مناسب سالمندان و معلولین نیستند.

موقعیت مکانی مناسب هتل پنج ستاره داریوش کیش  به مهمانان کمک می کند تا به مجتمع تجاری سارینا 1، بازار پردیس 2 و ساحل به سادگی دسترسی پیدا کنند. رستوران آپادانا در این هتل که یکی از بهترین هتل کیش است واقع در طبقه همکف است و  صبحانه، نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف از 8 صبح تا 1 بامداد فعال است.

آدرس هتل داریوش کیش: جزيره كيش - میدان داريوش

هتل شایان کیش پنج ستاره

این هتل در بهترین منطقه کیش و در میدان ساحل قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم مانند زیتون و ونوس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. در روبروی هتل شایان کیش بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره قرار گرفته است. اسکله تفریحی کیش، در روبه‌روی هتل و تفریحات آبی تنها به اندازه 15 دقیقه پیاده روی با شما فاصله دارند.

رستوران و کافی‌شاپ هتل، برای صرف غذا و یا نوشیدنی، گزینه‌هایی ایده‌آل و نزدیک به شما هستند. در صورت تمایل به امتحان کردن دیگر رستوران‌های جزیره کیش، رستوران دارچین، رستوران نهنگ سفید، و رستوران قصر سفید رما با حدود 15 تا 20 پیاده‌روی و یا 6 دقیقه رانندگی از هتل شایان کیش قرار گرفته و در دسترس هستند.

علاقه‌مندان به خرید و گشت و گذار در بازارهای کیش، با طی 500 متر به مرکز خرید زیتون، و پس از حدود 1.5 کیلومتر به بازار پانیذ و بازارهای پردیس 1 و 2 می‌رسند. رستوران شمبلیر واقع در طبقه همکف با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و ظرفیت 25 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند.

کافی شاپ هتل که یکی از بهترین هتل کیش است،  واقع در طبقه همکف بصورت 24 ساعته با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسر فعال است. فست فود هتل شایان واقع در لابی از 1 ظهر تا 11 شب فعال است. رستوران سنتی واقع در محوطه هتل از 8 تا 11 شب فعال است.

آدرس هتل شایان کیش: جزیره كيش - میدان ساحل - جنب اسکله قدیم

هتل پالاس کیش پنج ستاره

هتل پنج ستاره پالاس کیش، یکی از هتل‌های زیبا و لوکس جزیره کیش است. این هتل با 233 باب اتاق و سوئیت در سال 1400 تأسیس شده و جزو هتل‌های جدیدالاحداث به شمار می‌رود.

موقعیت مکانی این هتل که یکی از بهترین هتل کیش است، دسترسی به دریای زیبای خلیج فارس را فراهم ساخته‌است و همچنین هتل پالاس کیش فاصله کمی با مراکز خرید همچون پاساژ پردیس، پانیذ، رویال مال را دارد.

آدرس هتل پالاس کیش: كيش - ما بین میدان سیری و میدان داریوش

اقتباس شده از ایران هتل آنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده