آینده نامعلوم در انتظار ولاسکو

یک نت ـ با رفتن احتمالی رئیس فعلی فدراسیون والیبال به وزارت ورزش آینده نا معلومی در انتظار خولیو ولاسکو یکی از محبوبترین مربیان خارجی تاریخ ورزش ایران خواهد بود.
ولاسکو

به گزارش یک نت، ولاسکو که حدود دو سال پیش هم در جریان انتخابات رئیس فدراسیون والیبال قرارداداش را تا انتخاب دوباره محمدرضا داورزنی به تاخیر انداخته بود، در ارتباط با رفتن احتمالی او به وزارت ورزش نگرانی خود را پنهان نکرده و به یکی از نزدیکان خود در ایران گفته در صورت رفتن داورزنی تضمین نمی دهم که همچنان در خدمت والیبال ایران باشم.

هر چند که داورزنی پس از شنیدن این موضوع به ولاسکو اطمینان خاطر داده که با انتصاب جدید بیشتر از او حمایت خواهد کرد.

گفته می شود که یکی از شرط های اصلی داورزنی نیز برای پذیرش مسئولیت جدید در وزارت ورزش منوط به انتخاب رئیس جدید والیبال از سوی او خواهد بود تا والیبال دچار صدمه جدی نشود.

در این میان یکی از نزدیکان رئیس فدراسیون والیبال با تائید این موضوع به گل برتر می گوید : ولاسکو خیلی از رفتن داورزنی به وزارت ورزش حوشحال نیست و نگرانی خود را هم در این باره به گوش او رسانده است.

سلطانی فر گزینه معرفی شده رئیس جمهور منتحب به مجلس شورای اسلامی هم با تائید پیوستن احتمالی داورزنی به وزارت ورزش گفته است که یکی از یاران مورد وثوقش در مسئولیت تازه رئیس فدراسیون والیبال است و او روی همکاری او در صورت جلب نظر نمایندگان مجلس حساب ویژه ای باز کرده است.

 

منبع: گل

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده